וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי, אל תבכה, זה סופו של כל טרייד

1.11.2007 / 11:25

עיסקה סיבובית בין הלייקרס, הבולס וסקרמנטו היתה אמורה לשלוח את בריאנט לשיקגו. כרגיל, גם המהלך הזה נפל, והפנומן נשאר בהוליווד

יממה אחרי ה-45 נקודות שהפציץ בהפסד ליוסטון רוקטס (95:93), קובי בריאנט חוזר לכותרות. הפנומן מהוליווד להוט למצוא בית אחר, והתקשורת האמריקאית סוערת משום טרייד שבמרכזו עמד כוכבה של לוס אנג'לס לייקרס יחד עם שיקגו בולס וסקרמנטו קינגס. אל תדאגו, כמו כל טרייד אפשרי של בריאנט בחודשים האחרונים, גם העיסקה הזו נפלה.

לפי הפירסומים הלייקרס דרשו את רון ארטסט מסקרמנטו ובן וואלאס משיקגו, הקינגס היו אמורים לקבל משיקגו את בן גורדון ופי.ג'יי בראון, ושיקגו היה פורשת זרועותיה בסוף המהלך לקראת בריאנט.

הפורוורד של שיקגו, לואל דנג, עמד במרכז המחלוקת בין שיקגו ללוס אנג'לס, וזאת משום שבריאנט התעקש שדנג ימשיך להיות שחקן בולס, וזה לא בדיוק לרוחה של עיר הרוחות. מקור ב-NBA מסר כי השיחות עלו על שרטון וכי הטרייד כנראה נפח את נשמתו, גם בשל קשיים בהתאמות השכר ואירגון הסגל של כל אחת מהקבוצות.

* הפורוורד אל ג'פרסון ייקבל חוזה רב שנתי ממינסוטה. הפורוורד בן ה-22 שיחק בשלוש השנים האחרונות בבוסטון סלקטיקס, עבר הקיץ למינסוטה והצטיין בבמשחקי טרום העונה. "הוא מוכשר מאוד ואחד הכוכבים העולים בליגה", החמיא הג'נרל-מנג'ר קווין מקהייל.

* המשא ומתן בין פילדלפיה לשחקנה אנדרה איגודלה לא הצליח לייצר הסכמה על הארכת חוזהו עד הדד ליין שנקבע על ה-31 באוקטובר. הסיקסרס רוצים להאריך את חוזהו של הגארד בקבוצה בחמש שנים נוספות, וייאלצו חכות עד ה-1 ביולי כדי לפתוח מחדש במשא ומתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully