וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר מתכנן דאבל מול מכבי חיפה

אריק רחמיאן

29.10.2007 / 22:18

אחרי הניצחון של מכבי נתניה על מכבי חיפה בשבת, ייפגשו שתי הקבוצות פעם נוספת בגביע הטוטו. נתניה בונה על המקום הראשון בבית א'

מכבי נתניה תארח מחר (שלישי) את מכבי חיפה בקרב על ראשות בית א' בגביע הטוטו. המשחק בין השתיים יתקיים במסגרת המחזור החמישי, ובנתניה מקווים מאוד לשחזר את ניצחון הליגה על הירוקים, שיקרב אותם לשלב הבא במפעל.

ראובן עטר מתכוון לשלב במשחק הזה שחקני הרכב שני, שלא זוכים ליותר מדי הזדמנויות. בנוסף, לפחות ארבעה שחקנים שפתחו במשחק מול חיפה בשבת, יפתחו מחר. בקבוצה אמרו היום: "זה בית צמוד ואנחנו לא מתכוונים לוותר על עלייה לשלב הבא. יחד עם זאת, זו הזדמנות טובה לשחקני נוער רבים, המתאמנים עם הקבוצה הבוגרת". הקשר אלמוג כהן לא ישחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים. הקשר אדם ואייר יחמיץ את המשחק בגלל ריתוק לבסיסו. שחקן נוסף שראובן עטר רצה לבחון הוא רפאל מלטינסקי, חלוץ ישראלי ששיחק בליגה הברזילאית השניה. בסופו של דבר, בגלל בעיות בירוקרטיות שנוגעות לכרטיסו של השחקן, הוא שוחרר.

הרכב משוער למשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה: גל ניר, טל מעבי, גולן חרמון, עשהאל בן שבת, קלמי סבן, מעוז סמיה, סבסטיאן רוזנטל, יחיאל צגאי, חן עזרא, אוקוצ'ה, דלה ימפולסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully