וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט, "האלכימאי מלונדון"

28.10.2007 / 8:32

אנחנו הרי כבר מכירים את גרנט, שמצליח כנגד כל הסיכויים. אפילו התקשורת מתמוגגת ממנו, כשאת הכינוי שלמעלה נתן לו ה”טלגרף”

באותו יום חמישי בערב יום כיפור, כשאברהם גרנט הוצג כמאמן צ'לסי, שררה מבוכה בחדר בו נערכה במסיבת העיתונאים. ראשי המועדון ניסו להסביר את המהלך שבו החליף הישראלי את ז'וזה מוריניו, אבל אף אחד לא ממש האמין להם. העיתונאים שאלו, נענו ורצו לפזר חצים אחר כך. ההתחלה של גרנט במועדון הייתה קשה מנשוא, כפי שניתן היה לצפות. לקחו לאוהדי הכחולים את האליל, האופיום שהדליק את סטמפורד ברידג', הביאו להם איזה אברם אחד מאום-מלאבס.

קשה לעמוד בלחצים שמפעילה התקשורת האנגלית ("מאמן מיושן ולא ראוי"), קשה עוד יותר לעבוד כשהכוכב הגדול שלך מפנה לך גב ("אני רוצה לעזוב) והכי קשה כשהוא מחליף תכתובת SMS עם המאמן הקודם. אבל לא איש כגרנט יישבר מכל אלה. אם ב-1:2 על ולנסיה דידייה דרוגבה עוד הביע מחאה שקטה אחרי שער הניצחון שכבש, הרי שב-0:6 על מנצ'סטר סיטי הוא כבר נראה הכי שמח בעולם, ולא רק הוא. "מרגישים שיש כאן שינוי", אמר ג'ו קול אחרי הניצחון הגדול."אני פשוט מקשיב לצוות המקצועי ולומד".

"לא קל לשיר עם שם כמו שלי"

"המיוחד והמיועד? מי צריך אותו כשאברם "האלכימאי" גרנט מנחיל לסוון גוראן אריקסון את ההפסד הקשה ביותר בקריירה שלו?". כך פתח ה"טלגרף" הבריטי את תיאור המשחק. ה-0:6 של צ'לסי הרשים מאוד, לא רק בגלל היכולת של הקבוצה, אלא גם משום שסיטי באה לסטמפורד ברידג' עם הרבה יומרות וממרומי המקום השלישי בטבלה.

האוהדים עדיין ספקנים כלפי גרנט, אבל עוד הצגה או שתיים כאלה, וגם עליו יחוברו שירים. למה זה עדיין לא קרה? "לא קל לשיר עם שם כמו שלי", הסביר המאמן הישראלי. לפני ההתמודדות הם עוד שרו את "בורינג, בורינג צ'לסי" (צ'לסי המשעממת), אחריה הקולות האלה נדמו, אבל השם "גרנט" לא נשמע בשירי העידוד.

גם העיתונים לא ממהרים לצאת מגדרם, כי אחרי הכל, קשה להכות על חטא, אבל לזכותם ייאמר שדרכם אל גרנט מתחילה לחלחל. "אברמוביץ' קיבל טעימה מצ'לסי החדשה שעליה חלם", כתב ה"גרדיאן". "זו הייתה צ'לסי כוחנית, שוטפת וחדה. בעוד רבים סברו ששחקני הקבוצה יפנו עורף למאמן ולבעלים, היום הזה היה היום שלהם".

"עשינו עוד צעד, אולי שניים"

ומה אומר חתן השמחה? "חייכתי. נהניתי מהדרך שבה שיחקנו וניצחנו. אמרתי שאתקדם צעד אחר צעד, והיום התקדמנו עוד צעד, אולי אפילו שניים". התרכזנו בהנעת הכדור ואני נחוש להוציא את המיטב מהשחקנים שלי. זה מה שאנחנו רוצים מהם, כשהחשוב ביותר הוא שזה מה שהם ירצו מעצמם". אפילו ב"סקיי ספורטס" יודעים שלא קל להשביע את רצונו של הישראלי. "השחקנים שאברמוביץ' השקיע בהם מיליונים עשו את המוטל עליהם, וחילצו חיוך נדיר מפניו של המאמן הישראלי". באתר גם לא שכחו לעקוץ את אנדריי שבצ'נקו, כובש השער השישי: "בהתחשב בעובדה שאפילו הוא הבקיע, אפשר להאמין שבאמת הגיע שינוי לסטמפורד ברידג'".

"זו הייתה תצוגה תוקפנית של גרנט", סיכם ה"בי.בי.סי.". אנגליה מתעסקת בחואנדה ראמוס ובהגעה שלו לוייט הארט ליין, אבל ראמוס עדיין לא עשה שום דבר בכדורגל האנגלי. וגרנט? הוא כבר בכיוון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully