וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה הפסידה, ניצחון ראשון לרמה"ש

22.10.2007 / 21:53

בנות השרון הדהימו את הדאבליסטית 73:88, הקבוצה של אוסטפלד התקשתה, אך גברה 59:71 על חולון. ניצחונות לרמת חן ובני יהודה

אלקטרה רמת-השרון פתחה את העונה היום (שני) עם ניצחון על אליצור חולון, שנראתה במחצית השנייה אומללה כששום דבר לא הלך לה. 26 נקודות של דיאנה ג'קסון סיבכו את חולון, שזה ההפסד השני שלה העונה. חולון דווקא פתחה דווקא טוב את המשחק, אך נעלמה בהמשך ונוצחה כאמור 71:59.

המחצית הראשונה הייתה צמודה במיוחד ואף קבוצה לא הצליחה לברוח, כאשר אחרי 20 דקות ירדו הקבוצות להפסקה בשוויון 42:42. שש דקות בתוך הרבע השלישי, בנות חולון נעצרו בהתקפה ולא הצליחו לייצר נקודות בעוד רמה"ש דהרה ורצה 0:7 (42:49).

רמת-השרון המשיכה במומנטום הטוב וניצלה טעויות בהתקפה של המארחות כדי לשמור על הפער ואף להגדיל אותו עד הסיום, הרבה בזכות יכולת טובה של ג'יה פרקינס, שקלעה 20 נקודות והוסיפה תשעה ריבאונדים. אייבורי לאטה איכזבה בחולון כשציפו ממנה ליותר. השחקנית הזרה קלעה 19 נקודות, כמו גם דטרינה וויט שסיימה עם 19 נקודות ו-13 ריבאונדים.

אורנה אוסטפלד, מאמנת רמת-השרון, אמרה בסיום: "עשינו משחק מצוין, השחקניות השקיעו הרבה בהגנה ובהתקפה יש נקודות אור. יש לנו שחקניות מוכשרות, אבל עדיין חסר המשחק הקבוצתי, אני מאוד מרוצה ממה שראיתי".

בנות השרון המשיכו בפתיחת העונה הטובה שלהן, ואחרי שניצחו במחזור הקודם את מכבי רמת חן, הן הדהימו את הדאבליסטית, אליצור רמלה, 73:88. לאורך כל המשחק הובילו בנות השרון כשכבר לאחר עשר דקות הן פתחו פער שמונה נקודות (11:19).

ברבע השני חזרו הבנות של אלי רבי וצימקו לחמש, 39:34, אך הדהירה של המארחות שבה בפתיחת המחצית השנייה ועד הסיום הן שמרו על פער ניכר, הרבה בזכות 20 נקודות של מיסטי וויליאמס, שסיימה עם 20 נקודות וששה ריבאונדים. במחזור הבא רמלה תנסה לתקן את הרושם מול בנות תל כביר ואילו בנות השרון תצאנה למשחק חוץ מול מכבי אשדוד.

ניצחון ראשון לרמת חן ובני יהודה

מכבי רמת חן השיגה ניצחון ראשון העונה כשגברה בחוץ 89:94 על מתנ"ס תל כביר. את המומנטום החיובי השיגה רמת חן במהלך הרבע השני אותו סיימה עם יתרון שש, 39:45 ועד הסיום הצליחה לשמור על הפער לכדי ניצחון. טטיאנה טרוינה (26 נקודות) סיימה כקלעית המצטיינת אצל רמת חן, שתארח במחזור הבא את הפועל תל אביב. שון גוטרמן קלעה 29 נקודות לתל כביר, רנה טיילור הוסיפה 21 ושמונה אסיסטים.

בני יהודה של טל נתן השיגה ניצחון ראשון העונה כשגברה בבית דני 81:92 על מכבי אשדוד. המשחק היה מאוד צמוד במהלך המחצית הראשונה כשלהפסקה ירדה בני יהודה בפיגור נקודה, 43:42, אך ברבע השלישי צברה אשדוד ביטחון ופתחה פער.

רבע אחרון מצוין של הזהובות, שאיבדו את קריסטל ג'ונסון שיצאה בחמש עבירות, עזר להם לסיים כאמור עם ניצחון ראשון בתקווה להמשיך במומנטום גם מול רמת-השרון ביום חמישי. ג'ונסון סיימה עם 21 נקודות כשגם לאטויה בונד הייתה טובה עם 19 לבני יהודה. 30 נקודות של איינה ווקר לא הספיקו לאשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully