וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרן וחדד צפויים לשלם את המחיר

22.10.2007 / 10:07

הנהלת מכבי ת"א כינסה ישיבת חירום אחרי ההפסד לנתניה, שחקני הרכש המאכזבים בדרך לספסל. מאנה על לוין: "זה לא מאמן, זה מורה להתעמלות". הרציקוביץ': "זו קטסטרופה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מכבי תל אביב נחלה אמש (ראשון) הפסד חמישי ברציפות, רביעי תחת ידיו של המאמן ניר לוין, הפעם 2:0 למכבי נתניה, במסגרת המחזור הששי של ליגת העל, במשחק שנערך באצטדיון רמת גן. הצהובים ממשיכים לאחוז במקום האחרון בליגה, כשכל הקבוצות רוכנות להם על הגב.

היום בצהריים התכנסה ישיבת חירום של הנהלת הקבוצה, שבה ישבו המאמן ניר לוין, הבעלים לוני הרציקוביץ', המנכ"לית תמי פרידמן והמנג'ר אבי נמני. בישיבה הוחלט שכבר במשחק הבא, מול בית"ר ירושלים, יבוצעו שינויים בהרכב הקבוצה, כשרודי חדד ויניב עזרן, שחקני הרכש היקרים שממשיכים לאכזב גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית, צפויים להיות השניים שישלמו את המחיר. כמו כן, בחלון ההעברות בינואר הקבוצה עשויה לשחרר מספר שחקנים, שחלקם תחת חוזה. מעמדו של ניר לוין יציב כרגע, והחלפתו אינה עומדת כלל על הפרק.

"לוני חי בסרט"

ביום שאחרי ההפסד ניסו שחקני מכבי תל אביב לעכל את המציאות החדשה. גורם בהנהלת הקבוצה אמר הבוקר : "ניר לוין הוא לא הבעיה של מכבי תל אביב. השחקנים הם אלה שצריכים להבין את המצב שאליו נקלעה הקבוצה, ולהתעורר בהקדם. אסור לנו לקבל החלטות בלחץ ותחת כעסים. השחקנים יצטרכו להבין את מצבם ולהבין את העובדה שלקראת דצמבר יקרו כאן שינויים. גם שחקנים שיש להם חוזה צריכים להפנים את העובדה הזאת".

שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "הבעיה שלנו היא קודם כל בראש. יש בעיה מנטלית. אף אחד לא מתפקד. עושים לנו אסיפות, מביאים לנו קמיעות, זה הכל שטויות. אם אתה לא מפנים שום דבר ממה שאומרים לך, אז זה לא שווה. הקמיעות לא ינצחו את המשחקים. איזה גולים אנחנו מקבלים? בושה וחרפה. גם ככה אנחנו עולים בלי ביטחון, ובסוף עוד מקבלים גול מצחיק בדקה שניה. אז איך אפשר לשחק ככה? עובדים על דברים מסוימים באימונים, מגיעים למשחק, ולא עושים כלום".

שחקן אחר אמר: "ניר אמר לעזרן ולרודי לקחת את המגינים של נתניה, והם לא עשו את זה אפילו פעם אחת במשחק. עזרן מרשה לעצמו לעשות מה שהוא רוצה, אולי זה בגלל ששילמו עליו כל כך הרבה כסף. לוני חי בעולם משלו, הבנאדם חי בסרט. הוא עושה לנו אסיפות, אבל מדבר דברים לא לעניין. בכל האסיפות האלה גם ככה אף אחד לא מקשיב, ובמקום לדבר נקודתית על המצב הוא מספר סיפורי היסטוריה, שלא מעניינים את אף אחד. זה לא שנתניה היו כאלה גדולים, רחוק מזה. הם היו גועל נפש ואנחנו חושך מצרים. אם אני חושב לרגע, אז גם השוער שלנו בעצם לא נגע בכדור כל המשחק".

היום ערכו שחקני ההרכב הראשון של הקבוצה אימון פילאטיס בקאנטרי קרית שלום.

לוני: "לשחק כמו שאנחנו משחקים זה פשע" (דוד מרואני, הארץ)

"אנחנו פושעים", סיכם לוני הרציקוביץ' את המשחק. "לשחק כמו שאנחנו משחקים זה פשע, פשע לאור יום", המשיך הבעלים. "זאת קטסטרופה והיא חייבת להיפסק. לא ייתכן שיעלו על כר הדשא שחקנים, שלא יהיו מוכנים לזחול ולאכול דשא. יש שחקנים שלא רשאים ללבוש את החולצה הצהובה. או שהם יתאמצו יותר, או שהם לא יהיו פה".

"כל משחק אנחנו משחקים נגד עצמנו ולא נגד היריבה", המשיך הרציקוביץ'. "נצטרך לעשות ניתוח מעמיק של הבעיות שלנו, במטרה לשקם את הקבוצה. צריך ללא ספק לעשות שינוי ונעשה את מה שצריך לעשות. אנחנו לא נרד ליגה".

הרציקוביץ' שמע בסיום המשחק עשרות אוהדים מקללים אותו ואפילו את שון מקייטן, איש העסקים הישראלי שהגיע למשחק מארה"ב וטען כי הוא מעוניין לרכוש את מכבי. אותם אוהדים פנו ליו"ר קבוצת הכדורסל, שמעון מזרחי, וביקשו ממנו לתרום כסף כדי להושיע את המועדון.

רוני מאנה לא הסתיר את עצביו ואמר: "אני לא מבין מה רוצים ממני? אני בסך הכל הבאתי כסף. ובמקום לחבק אותי, לוני העדיף לחבק את מקייטן. מההתחלה אמרתי להם שניר לוין זה לא מאמן, זה מורה להתעמלות. כבר היה עדיף להשאיר את אלי כהן".

לוין סיכם והסביר: "למרות שאני אומר את זה מידי שבוע, אני מקווה שיהיה טוב. יש לנו קבוצה שאינה נמצאת במקומה הטבעי. היכולת שלנו לא מייצגת את מה שאנחנו יכולים לתת. יש לנו הרבה מאוד בעיות. נצטרך לעבוד עליהם. צריך פה הרבה מאוד עבודה מנטאלית, אבל אסור לנו להכניס את הראש מתחת לשמיכה ולבכות. צריך לשנס מותניים ולחזור בכל הכח".

מילאן מרטינוביץ', שעלה לשחק עם סרט הקפטן זעם בירידה לחדר ההלבשה על שחקני ההגנה והקישור, אולם דרגוסלב יבריץ' הרגיע אותו. במועדון מאוכזבים מאד מיכולתו של יניב עזרן, ואף העלו הצעה לבחון מול אשדוד את האפשרות להחזירו בתמורה לחלק מהכספים ששילמו עליו. בצוות המקצועי כועסים גם על רודי חדד, בטענה שהתנהג בצורה לא אחראית אחרי שקיבל כרטיס צהוב. לקראת סוף המשחק נרשמה תקרית בין לוין לתמיר כהן. המאמן זעם על שחקן נתניה ודרש ממנו לקום, בטענה שהוא מושך זמן. כהן, מנגד, סימן לו עם הידיים ואמר "שתוק, שתוק".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully