וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדברים אספניולית

20.10.2007 / 22:00

אספניול הנחילה הפסד ראשון לריאל, 1:2 והשיגה ניצחון רביעי רצוף. גם ברצלונה ירדה מנוצחת לראשונה, 3:1 לוויאריאל. אוואט חטף רביעייה

שלושה ימים אחרי הניצחון הנפלא של הנבחרת הספרדית מול דנמרק 1:3, הקהל המקומי חוזר לריגושים של הליגה, ויש ממה להתרגש. ארבעה משחקים נערכו הערב (שבת), בפתיחת המחזור השמיני. העימות המרכזי הפגיש בין ויאריאל וברצלונה. הצוללת הצהובה הנחילה לסגנית האלופה הפסד ראשון 3:1 ושיבשה את התוכניות של רייקארד לטפס לפיסגה. ההפסד דרדר את בארסה למקום הרביעי כשויאריאל ו-ולנסיה, עם 2:4 על לה קורוניה, חלפו על פניה. סביליה התאוששה קמעה כשגברה 0:2 על לבנטה.

ריאל מדריד המוליכה יכלה להגדיל את הפער מהשנייה לארבע נקודות כשיצאה למשחק במונז'ואיק של אספניול. אבל הקטאלונים, שמפתיעים עד כה, המשיכו בכושר המצוין שלהם וגברו על האלופה 1:2 כדי לצמצם את הפער מהמקום הראשון לשלוש נקודות בלבד.

אספניול - ריאל מדריד 1:2

ריאל מדריד חזרה מפגרת הנבחרות לאחר שלושה ניצחונות רצופים בליגה ויצאה לחבל השנוא עליה, קטאלוניה, למשחק נגד אספניול, המצויה בכושר נהדר, במונז'ואיק. ברנד שוסטר העלה את רוד ואן ניסטלרוי כחלוץ מרכזי, כשמאחוריו הוצבו היגואין, במשחק השני העונה שהוא פותח, ראול וגוטי. ווסלי סניידר ומחמאדו דיארה פתחו כקשרים הגנתיים. הבעיה שגם הקבוצה של ארנסטו ולווארדה הגיעה למשחק כשהיא עם שלושה ניצחונות רצופים.

הכוכב של הקטאלונים כרגע, הוא אלברט ריירה. הקשר המצוין כבש שני שערים בליגה והוסיף אחד בבכורה שלו במדי ספרד. מחוג השניות עוד לא עשה שתי הקפות וריירה עלה ונגח קרן פנימה כדי לכבוש את השלישי שלו. ריאל ניסתה להשוות, אך ללא הצלחה. בדקה ה-30 הבלנקוס ביקשו פנדל, אבל השופט שלף צהוב לואן ניסטלרוי על התחזות. בדקה ה-53 ראול טאמודו קיבל כדור כ-20 מטר משער האלופה, ראה את קסיאס מחוץ לשערו ושלח כדור קשתי יפהפה מעליו. בדקה ה-90 סרחיו ראמוס צימק אחרי שבעט כדור קרן מדויק לפינה של קמאני.

זהו הפסדה השלישי בארבע שנים של ריאל מדריד ב'הר היהודים'. האלופה לא נשארה אדישה להפסדה הראשון של ברצלונה והזדהתה איתה כדי לא להישאר היחידה בספרד שלא ספגה הפסד. אספניול מחברת ניצחון רביעי רצוף וחמישי בשישה משחקים והיא מדורגת חמישית עם 16 נקודות, רק שלוש פחות מריאל.

ויאריאל - ברצלונה 1:3

הקאטלונים, שנראו בתקופה האחרונה כמי שדוהרים לפיסגה, נעצרו על ידי המקומיים. סנטיאגו קרזולה פתח את מסכת השערים בדקה השנייה ומרכוס סנה הוסיף צמד בשני פנדלים בדקות 13 ו- 34, לאחר שרובר פירס הוכשל פעמים ברחבה. בויאן קרקיץ', הכישרון הצעיר, הצליח רק לצמק, בשערו הראשון במדי ברצלונה, לאחר אסיסט של מסי. השער של בויאן, בן 17 וחודשיים, זיכה אותו גם בתואר המכובד של השחקן הכי צעיר שהבקיע אי פעם עבור ברצלונה בליגה. ספק אם זה מנחם במשהו את רייקארד.

רונאלדיניו, שחזר מותש ממשחקי המוקדמות של ברזיל, קיבל מנוחה, אלא שניגוד למקרים קודמים השנה, מסי והנרי לא הסתדרו בלעדיו. גם כניסתו של ג'ובאני דוס סאנטוס במחצית השנייה לא הושיעה את סגית האלופה, שהיתה קרובה יותר לספוג את הרביעי מאשר לצמק את התוצאה. וכאילו לא די בהפסד, ספגה בארסה מכה קשה נוספת כאשר דקו נפצע במחצית השנייה. הקשר הפורטוגלי עלול להיעדר כחודש מהמגרשים.

לה קורוניה - ולנסיה 4:2

העטלפים פתחו בסערה את משחק החוץ בריאזור מול לה קורוניה כששערים של סאנצ'ז (9) ובראחה (15) סידרו 0:2 מהיר. תאחדה החזיר את המקומים למשחק בדקה ה-28 אבל מוריינטס סגר עניין עוד לפני המחצית בנגיחה מצוינת (37). שער נוסף של מוריינטס (73) לרשת של אוואט ושער מצמק של בודיפו (87) לא שינו את פני הדברים. יום לא נעים לשוער הישראלי, שקבוצתו עם ארבעה הפסדים בשמונה משחקים, הופכת להיות קבוצת תחתית לכול דבר.

לבנטה - סביליה 2:0

אחרי פתיחת עונה נוראית, מחזיקת גביע אופ"א והגביע הספרדי מתחילה לחזור לעצמה עם נצחון מצוין בלבנטה. לואיס פביאנו סגר את הסיפור על הפתיחה עם צמד (6, 14). בעקבות הניצחון לסביליה כבר תשע נקודות והיא מדלגת חמישה מקומות עד למקום העשירי, עדיין רחוק ממאבקי הצמרת. לבנטה סגרה משחק שביעי רצוף לא ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully