וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "זה מכעיס ומעליב אותי כספורטאי"

18.10.2007 / 23:02

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מהזכייה מול ירושלים בגביע ווינר, אך התקשה להירגע מהעבירה המכוערת של פניני על אליהו. בורשטיין לא ייבדק בגרמניה

שרון בוקוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מכבי תל אביב הגיעה הערב (חמישי) לאולם העוין במלחה, קטפה את התואר הראשון שלה העונה ועל הדרך הצליחה להשפיל את יריבתה הגדולה הפועל ירושלים, כשגברה עליה 74:93 בגמר טורניר גביע ווינר.

קטש: "זה אחד הפאולים המכוערים שראיתי"

המאמן המנצח, עודד קטש, היה מרוצה מהגביע הראשון בו זכה כמאמן: "יש הרבה דברים שעשינו יותר טוב היום. התקפית שיחקנו הרבה יותר טוב לכל אורך המשחק, שלטנו בקצב ועשינו את הדברים נכון. גם הגנתית הכנו את עצמנו הרבה יותר טוב, התרכזנו קצת יותר, בכל זאת זה משחק נגד ירושלים. הצלחנו להוציא את העוקץ מהמשחק שלהם, והם לא נכנסו טוב למשחק כמו שהם בדרך כלל נכנסים. המשחק הזה הוא האימון הכי טוב שיכולנו לבקש לעצמנו. אני מאוד מרוצה ממה שיותם הלפרין עושה על המגרש, אני מאוד מקווה שתראו אותו עוד הרבה יותר טוב".

קטש התייחס גם לעבירה הפראית של גיא פניני על ליאור אליהו: "זה היה אחד הפאולים המכוערים שראיתי. זה מכעיס ומעליב אותי כספורטאי. מה שהוא עשה לחלוטין לא מקובל, הפרובוקציות שלנו נחמדות לפעמים, אבל היום הוא חצה את הקו. מישהו צריך להסתכל בקלטת של המשחק הזה ולתת לו עונש מרתיע, בלי קשר לזה שהוא מהפועל ירושלים".

קטש הבהיר כי הברזילאי מרילו דה רוסה לא יישאר בסגל הקבוצה בעונה הקרובה. לגבי מועמדותו של אסטבן באטיסטה אמר קטש: "במידה והוא יצטרף העונה הוא יהיה עוד אחד מהשחקנים. הוא שחקן מאוד כישרוני והוא יהיה טוב למכבי ויוכל לתרום לנו גם העונה וגם בשנים הקרובות".

ובגזרת טל בורשטיין, הגארד שאמור היה לטוס למינכן, גרמניה כדי לקבל חוות דעת מהרופא של באיירן מינכן, ויתר על הבדיקה הרפואית שתוכננה לו, והחליט שלא לצאת ביום שני. בורשטיין כזכור סובל מפציעה בכף הרגל.

לדן שמיר היו פחות סיבות להיות שמח אחרי התבוסה: "היה פה משחק חד צדדי, צריך להגיד את האמת. מה שעשינו בעיקר בהתקפה היה לא טוב, חלק בגלל שמכבי עצרו כמה דברים וחלק בגלל שהרבה דברים שעשינו לא עבדו. אני לא רוצה להמעיט בערך של מה שקרה פה היום אבל עדיף שזה קורה עכשיו, ואנחנו בתהליך התחלתי, לומדים ומתקנים מכל סיטואציה שאנחנו נמצאים בה".

"מכבי תל אביב היא תמיד קבוצה טובה מאוד", המשיך שמיר. "והיום אחרי שחטפנו בראש אני בטח לא צריך להגיד משהו אחר. הקבוצה הטובה יותר ניצחה היום, ובתור הקבוצה הפחות טובה אנחנו צריכים לעשות חושבים ולא לדבר. זה בסך הכל משחק אחד שלא אומר משהו על המשחק הבא. אני מקווה שבפעמים הבאות זה יהיה אחרת".

גיא פניני ניסה להביע חרטה על המעשה: "אני מתנצל, זה לא לעניין לעשות דבר כזה במשחק כזה, ובטח לא לליאור שהוא חבר טוב שלי. לא יודע מה קרה לי, היה לי בלק אאוט. אחר כך עברו לי הרבה דברים בראש, התרחטתי מיד ובאמת שאני מתנצל".

מועדון אוהדי מכבי תל אביב "הלב הצהוב" פנה אל מנהלת הליגה בבקשה להרחיק את גיא פניני לתקופה ארוכת טווח עקב העבירה על ליאור אליהו. "אנו מבקשים ממנהלת הליגה להפעיל את סמכותה כאחראית על הכדורסל הישראלי, על תרבות הכדורסל ועל משחק הוגן, ולהרחיק את גיא פניני לתקופה ארוכת טווח ממגרשי הכדורסל", נאמר בבקשה, "אנו בטוחים כי אם הדבר היה קורה לא במגרשנו הביתי, אלא ב-NBA, גיא פניני לא היה מתקרב למגרש כדורסל במשך חודשיים ואף יותר מכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully