וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: התחיל קשה, נגמר בחמישייה

18.10.2007 / 7:21

ברזיל היא הנבחרת היחידה בעולם שיכולה לא להרשים ולנצח 0:5, תשאלו את אקוודור. צ'ילה גברה על פרו, פראגוואי ניצחה את אורוגוואי

שוב זה לא הלך קל, אבל הפעם זה נגמר ב-0:5. ברזיל השחילה הלילה (חמישי) חמישייה לרשת אקוודור במראקנה במסגרת משחקה השני במוקדמות המונדיאל, והנבחרת של דונגה רשמה ניצחון ראשון בקמפיין אחרי התיקו המאכזב בקולומביה.

צ'ילה גברה 0:2 על פרו בסנטיאגו, פראגוואי גברה 0:1 על אורוגוואי באסונסיון, קולומביה שוב סימה בתיקו מאופס (הפעם בלה פאס מול בוליביה), ואגנטינה ניצבת בראש הבית, היחידה עם מלוא הנקודות.

ברזיל - אקוודור 0:5

במשחקה הביתי הראשון בשנתיים האחרונות (והראשון במראקנה שבע השנים האחרונות), ברזיל לא ליקקה דבש. עד לדקה ה-73 הנבחרת של דונגה הוליכה רק 0:1 מול אקוודור העקשנית והמסוכנת (משער של ואגנר לאב בדקה ה-19), הקהל המקומי כבר החל לגלות חוסר סבלנות, האורחים התקרבו לשוויון, אבל אז ארבעה שערים ב-17 הדקות האחרונות שלחו הביתה את 70 אלף הצופים עם חיוך.

בדקה ה-73 היה זה רונאלדיניו בשער מקרי שקבע 0:2, אבל אז הגיע קאקה עם טיל מ-30 מטר (78) שקבע 0:3. המחליף אלאנו כבש את הרביעי אחרי מבצע של רוביניו (83), וקאקה השלים צמד (88) כשבעיטה חלשה שלו חמקה מתחת לבטנו של שוער אקוודור. "לא ראיתי בכלל את הגול", התוודה קאקה, "בעטתי כל כך חלש, שכבר הסתובבתי אחורה".

שאר המשחקים

צ'ילה - פרו 0:2

אחרי שהצ'ילאנים הפסידו לארגנטינה, הפעם הם הצליחו להשיג את שלוש הנקודות הראשונות שלהם, בזכות שערים של הומברטו סואזו (12) ומתיאס פרננדז (52).

פראגוואי - אורוגוואי 0:1

פראגוואי מנסה להבטיח העפלה רביעית ברציפות למונדיאל, ועם הניצחון הביתי עשתה עוד צעד קטן בדרך למטרה, ויש לה 4 נקודות אחרי שני משחקים. חלוץ בורוסיה דורטמונד נלסון אהדו כבש עבורה את שער הניצחון בדקה ה-15.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully