וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הפסידה לקרואטיה 1:0

13.10.2007 / 21:46

53 דקות לקחו לאדוארדו המצוין לכבוש בזכות טעות בכיסוי של טל בן חיים וקרואטיה ממשיכה בספרינט לכיוון היורו. ישראל איבדה את הסיכוי לעלות

נדמה שדרור קשטן מעולם לא התגעגע כל כך לליגה הישראלית. לא רק שזוהי הנישה שלו, המקום בו הוכיח את עצמו כל כך הרבה פעמים ורשם לא מעט קבלות, אלא שעכשיו, כשהוא על הקווים בנבחרת ישראל, הליגה היא זו שמשכיחה בימים רגילים את הנבחרת. קשטן עמד השבוע, בדיוק כמו בימים שאחרי התבוסה מול אנגליה, תחת ביקורת חסרת תקדים בהיסטוריה הפרטית שלו. אחרי המשחק היום, הפסד 1:0 לקרואטיה, לא בטוח שהיא תגווע כל כך מהר.

אברהם גרנט לא הפסיד במשך קמפיין שלם, הקמפיין השני שלו בנבחרת ישראל. בזכות תוצאות תיקו בצרפת ובאירלנד, שכחו למאמן הכי אנגלי-ישראלי תוצאת תיקו מבישה מול מלטה ויכולת חלשה בקמפיין הראשון שלו. זה מה שקשטן רצה. תיקו בחוץ וקצת שקט, אבל טעות אחת של טל בן חיים הרסה לו את התכנית. אפשר לדבר על השחקנים החדשים, על ברוכיאן ועל תמיר כהן, אבל קשטן עמד במרכז העניינים לאורך כל השבוע ואיתו גם נסגור את המשחק.

מחצית שלמה ועוד 7 דקות המשחק הלך לכיוון של ישראל, כמו שרצה ותיכנן המאמן, שהכין תבשיל שכותרתו היא תיקו מכובד, כזה שיעצור ולו במעט את העיתונאים מחרחרי ריב ואת הטוקבקיסט הממוצע והמוסת. הכחולים אמנם לא סיכנו את השער של פלטיקושה, אבל הם כן הגיעו מוכנים והצליחו לסרס כל פעולה התקפית של המארחים, שגם הספיקו לספוג כמה כרטיסים צהובים שנבעו מתיסכול טהור. תמיר כהן וגל אלברמן הצדיקו את האשראי בכל פעולה שלהם על המגרש, שמעון גרשון וטל בן חיים, טרום הטעות, הציגו תיאום לא רע וברדה עשה הרבה עבודה על כל המגרש.

אלא שבדקה ה-53 ודראן צ'ורלוקה הגביה כדור אלכסוני מימין, כזה שעל הנייר לבלמים לא אמורה להיות בעיה איתו, אלא שטל בן חיים חלם ואדוארדו ניצל את המתנה שקיבל כדי להעלות את קרואטיה ל-0:1.

השער לא שינה את הקצב. קרואטיה המשיכה לשחק מסודר, אבל לא סיכנה יותר מדי, ישראל הלכה על מתפרצות מהן לא השיגה דבר והתוצאה נשארה בעינה. עכשיו זה באמת גמור, ישראל לא תעלה ליורו בשום קונסטלציה. זה הזמן של אבי לוזון. דרור קשטן חייב לדעת כבר בימים הקרובים אם הוא ממשיך או לא, ואם התשובה תהיה שלילית, על יו"ר ההתאחדות להתחיל לעבוד בשיא המרץ על משא ומתן עם מאמן אחר לקמפיין הבא. הרי כולנו בטוחים שמאמן אחר היה מעלה אותנו ליורו מהבית הקליל הזה.

מהלך המשחק

דקה 17: הזדמנות ראשונה לקרואטיה, כשבעיטה מקרוב של איביצ'ה אוליץ' אחרי כדור קרן וערבוביה, נבלמה אצל ניר דוידוביץ'.

דקה 53: גול! טל בן חיים נרדם בשמירה ואדוארדו השתחל מאחוריו, הגיע ראשון להרמה של צ'ורלוקה מצד ימין וכבש בקלות. 0:1 לקרואטיה.

דקה 55: אליניב ברדה הגיע למצב טוב בצד השמאלי של הרחבה, אבל נבלם לקרן.

דקה 59: בניון התקדם, עבר שחקן, ובעט שטוח מ-20 מטרים לידיים של פלטיקושה.

ישראל: ניר דוידוביץ', אייל משומר, טל בן חיים, שמעון גרשון, יגאל אנטבי, תמיר כהן, גל אלברמן, אבירם ברוכיאן (עומר גולן 58), יוסי בניון, אליניב ברדה (משה אוחיון 76), פיני בלילי (טוטו תמוז 68)

קרואטיה: סטיפה פלטיקושה, ודראן צ'ורלוקה, דאריו סימיץ', רוברט קובאץ', יוסיפ סימוניץ', ירקו לקו, לוקה מודריץ', ניקו קרנצ'יאר (דניאל פראניץ' 46), דריו סרנה, אדוארדו דה סילבה, איביצה אוליץ' (איבן רקיטיץ' 81)

הטוב, הרע והמכוער

טוב - אדוארדו כובש בלי סוף במדי הנבחרת ומול ישראל זה לא היה שונה, אבל למרות ההפסד אנחנו נתמקד בישראל. בהיעדרם של ואליד באדיר ועידן טל, כל אחד מסיבותיו שלו, גל אלברמן ותמיר כהן קיבלו את המפתחות במרכז הקישור הישראלי והחזירו בצורה טובה ובעיקר מבטיחה. השניים הניעו את הנבחרת, היו מדויקים ואגרסיבים והראו שלקשטן, או למאמן שיבוא אחריו לקראת הקמפיין הבא, יש על מי לסמוך במרכז הקישור.

רע - יש לנו שחקן בצ'לסי, יש לנו שחקן בליברפול, אבל אם מישהו מצפה מהם לעשות את ההבדל ולהתעלות בנבחרת היכן שחבריהם מהליגה הישראלית לא יעשו זאת, ישן כבר כמה שנים. טעות של טל בן חיים עלתה לישראל בשער של היריב העירוני שלו, אדוארדו. יוסי בניון הגיע למשחק בדקה ה-59 ועזב אותו בדקה ה-60.

מכוער - קרואטיה לא מפסידה במקסימיר, אבל אנחנו יודעים כמה הקהל הקרואטי חם וחבל שלנבחרת כזו יש אצטדיון עם יציעים כל כך מרוחקים מהמגרש. בכלל, מעצבן לראות את האצטדיונים המיושנים והמרוחקים הללו באירופה, כשאנחנו מכירים מקדשי כדורגל אירופאים ולא רק באימפריות הכדורגל. אנחנו הרי מכירים את הבעיה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully