וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירני הסורר הושעה מנבחרת גרמניה

11.10.2007 / 14:20

יו"ר ההתאחדות הגרמנית אמר בפגישה לאבי לוזון: "כנראה שהוא לא קיבל חינוך גרמני טוב". בירהוף: "רוצים ששחקנינו יהיו מזוהים איתנו"

מערכת וואלה!

וידאו: רויטרס תרגום ועריכה: יאיר דניאל

אשקאן דג'אגה, השחקן האירני של נבחרת גרמניה הצעירה שסירב להגיע למשחק מול ישראל, הושעה היום (חמישי) מפעילות בכל הנבחרות. יושב ראש ההתאחדות הגרמנית, תאו צוונציגר, נפגש עם אבי לוזון, והודיע לו כי נכון לעכשיו לא יוזמן קשר וולפסבורג לנבחרת.

"כנראה שדג'אגה לא קיבל חינוך גרמני טוב", אמר צוונאציגר ללוזון, והבטיח לו כי היחסים עם ישראל יישארו טובים. השניים קבעו כי אם הנבחרות לא תוגרלנה לאותו בית במוקדמות גביע העולם, יתקיים ביניהן משחק ידידות.

אתמול (רביעי) ביקרו הגרמנים ב"יד ושם" (ראו וידאו מצורף) שם התייחס צוונציגר לפרשייה: "חשוב מבחינתנו להראות סולידריות, להוכיח שלמדנו מטעויות, ושאנחנו שואפים לתקן". אוליבר בירהוף, מנג'ר הנבחרת הגרמנית, היה ספקני בקשר למניעים של דג'אגה: "אנחנו רוצים שהשחקנים שלנו יהיו מזוהים עם הקבוצה ועם המדינה. אם הם לא יכולים, אז הם לא יכולים לקחת חלק במשחקי הנבחרת. אם יש סיבות אחרות, למשל משפחתיות, צריך לקחת בחשבון שזה לא כל כך פשוט כמו שזה נראה לנו מהצד".

ועם זאת, צריך לזכור שהמניעים של דג'אגה, בעל אזרחות אירנית, לא בהכרח היו אישיים. אירן אוסרת על כל אזרחיה להיכנס למדינות עוינות, כשהגעה שלו לישראל הייתה עלולה לגרום להתנכלויות לו ולבני משפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully