וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומנק יוצא נגד טרזגה

10.10.2007 / 15:16

מאמן נבחרת צרפת מסביר מדוע לא הכליל את חלוץ יובנטוס בסגל: "יש שחקנים שטובים יותר ממנו". פיורנטינה, מילאן ויובה רוצות את בנזמה

מאמן נבחרת צרפת, ריימונד דומנק, ממשיך לתקוף את דויד טרזגה, חלוצה של יובנטוס בכך שהוא טוען שכרים בנזמה טוב יותר ממנו. למרות שטרזגה כבש כבר שבעה שערים בליגה האיטלקית ומוליך את טבלת מלך השערים, הוא לא נכלל בסגל נבחרת צרפת.

השחקן בן ה-29 התלונן על ההחלטה של דומנק, ולדעתו היא נשענת על מניעים אישיים ולא מקצועיים וכך החלה ההתקפה בין שני האנשים האלה. "לא בחרתי בטרזגה מכיוון שיש שחקנים אחרים שטובים ממנו", הסביר המאמן. "אני כאן כדי לקבל את ההחלטות וזה מה שעשיתי".

דומנק המשיך במתקפה והוסיף: "אני לא אומר שדויד הוא לא שחקן איכותי, אבל יש שחקנים אחרים שמציעים יותר, כמו בנזמה שיכול לשחק במרכז או באגפים". בנזמה, אחד הכשרונות המבטיחים של נבחרת צרפת וליון, רק בן 19, אך כבר הספיק להרשים בשורות האלופה בשנתיים האחרונות.

העיתונות האיטלקית מפרסמת שבנזמה מחוזר על-ידי פיורנטינה ומילאן, אך באופן אירוני מי שמנהלת אחריו מעקב היא דווקא הגברת הזקנה, וכך עלול טרזגה לקבל מרס טורקי מבנזמה, שידיחו גם מהרכב הנבחרת וגם מזה של יובנטוס. טרזגה יחמיץ את משחקי מוקדמות היורו מול איי פארו וליטא, אך עשוי לשוב לסגל לקראת המשחק מול אוקראינה ב-21 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully