וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'אגה מבלבל את גרמניה

10.10.2007 / 14:25

האירני-גרמני, המשתייך לנבחרת הצעירה ולא רוצה להגיע למשחק מול ישראל, ממשיך להסעיר את המדינה. האם הוא יושעה? תלוי את מי שואלים

השערורייה בעקבות סירובו של הקשר אשקן דג'אגה, המשתייך לנבחרת גרמניה הצעירה, ממשיכה להעסיק את האומה ובמיוחד את קבוצתו, וולפסבורג. סירובו של דג'אגה, שמוצאו אירני, להגיע לישראל משך גם את תגובותיהם של פוליטיקאים וראשי ארגונים יהודיים במדינה, שקראו להשליכו מהנבחרת.

"כולם יודעים שאני גרמני ואירני", אמר השחקן הצעיר לעיתון ה"בילד". במסיבת עיתונאים לאחר ההחלטה אמר דג'אגה:"אני מצפה להבנה, כי מדובר בגורמים מאוד אישיים, הקשורים למשפחתי הקרובה".

בשאר עיתוני גרמניה נכתב היום כי וולפסבורג אף תשעה את השחקן בעקבות סירובו לקחת חלק במשחק הנבחרת הלאומית, אך פליקס מגאת', מאמן הקבוצה המדורגת במקום ה-10 בטבלת הליגה הגרמנית, טוען כי מדובר בדברים אחרים לגמרי. "אשקן לא מושעה. הוא ימשיך להתאמן הקבוצה", אמר המאמן הוותיק לאחר אימונה של וולפסבורג הבוקר.

למרות הגיבוי ממגאת', ההתאחדות הגרמנית העמידה את דג'אגה על טעותו והבהירה לו כי אם ברצונו לשחק בנבחרת הגרמנית יהיה עליו להיות אחראי יותר. ההתאחדות קיבלה את החלטתו ושיחררה את דג'אגה מהסגל, אך נשיא פדרציית הכדורגל של גרמניה, תיאו זוואנזייגר, נקט קו נוקשה יותר. "אעשה את זה קצת קשה יותר בשבילו ואנסה להסביר את מידת האחריות אותה חייב לנקוט שחקן בנבחרת הגרמנית".

יואכים לאב, מאמן הנבחרת הבוגרת של גרמניה, שאף שקל להזמין את דג'אגה, הביע גם הוא את אכזבתו מסירובו להצטרף למשחק. "אני מודע לבעיות הפוליטיות. בעיקרון הייתי כי מסיבות ספורטיביות, שחקן צעיר של נבחרת גרמניה היה בוחר אחרת". יש לזכור, כי במידה ויורחק מהנבחרת הצעירה, יוכל דג'אגה לשחק בנבחרת האיראנית, זאת משום שעדיין לא הספיק לרשום הופעה בנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully