וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה למען אברם

3.10.2007 / 22:33

החלוץ הממורמר כבש את שער הניצחון ב-1:2 הענק של צ’לסי בולנסיה. 90 דקות לבניון בהפסד של ליברפול 1:0 למארסיי. סלטיק גברה על מילאן 1:2, לאציו-ריאל מדריד 2:2

אחרי מחזור המשחקים של בתים ה - ח', ליגת האלופות לא נתנה לנו הערב (רביעי) את המנה השנייה, בתים א'- ד'. המוקד מבחינתנו היה כמובן הפן הישראלי, שהיה הפעם במרכז העניינים גם עבור הגויים. המנצח הגדול של הערב היה מאמן צ'לסי אברהם גרנט, שעם כל הלחץ שהופעל עליו בימים האחרונים הצליח לצאת מהמסטאייה עם 1:2 עצום על ולנסיה, שלבטח יחזק את מעמדו בסטמפורד ברידג', ובקרב עיתוני הממלכה.

ליוסי בניון היה ערב פחות מוצלח. למרות שהקשר הישראלי פתח בהרכב של ליברפול ושיחק 90 דקות מלאות, הפסידו האדומים שלו במפתיע 1:0 למארסיי באנפילד, וסיבכו כהוגן את סיכויי העלייה שלהם. מופתעת נוספת היתה אלופת אירופה המקרטעת, מילאן, שספגה הפסד דרמטי 2:1 בגלזגו מול סלטיק. ריאל מדריד הוליכה פעמיים ברומא מול לאציו, אבל סיימה ב-2:2 בלבד. ורדר ברמן איכזבה את אוהדיה עם הפסד ביתי משפיל 3:1 לאולימפיאקוס. פורטו שברה את לבבות אוהדי בשיקטאש עם ניצחון 0:1 בדקה ה-90, שחטאר יצאה מליסבון עם ניצחון מצוין 0:1 על בנפיקה, ושאלקה עשתה את העבודה מול רוזנבורג עם ניצחון 0:2.

בית א': אנפילד בהלם

ליברפול - מארסיי 1:0

שתי אלופות אירופה לשעבר, שמייצגות ערים שנחשבות אאוט-סיידריות בארצן נפגשו באנפילד, ויוסי בניון זכה לפתוח בהרכב של בניטז. ליברפול פגשה בחוד האורחים את שחקנה לשעבר ג'יבריל סיסה, שפתח את העונה מצוין וכבש כבר שלושה שערים, אחד מהם בניצחון על בשיקטש הטורקית, לפני שבועיים. לא רק סיסה מדאיג את האנגלים, אלא גם מאמנה הטרי של מארסיי, אריק גרטס, שניצח את ליברפול במסגרת ליגת האלופות, עת אימן את גלטאסראי הטורקית. השוויון נשמר עד הדקה ה-77, בה הפציץ מתיו ולבואנה כדור נדיר מ-25 מטרים למשקוף ופנימה והדהים את אנשי המרסיסייד.

בשיקטאש - פורטו 1:0

שבועיים התבשלה פורטו במיץ של עצמה, על שנתנה לליברפול ועשרת שחקניה להימלט מפורטוגל עם תיקו. אבל את מה שהיא לא לקחה בקלות בבית, היא לקחה בדרך הקשה באיסטנבול. ריקרדו קווארסמה, מי אם לא הוא, היה חתום על שער הניצחון היקר בתוספת הזמן, ששלח 32 אלף טורקים משולהבים הביתה בדמעות.

בית ב': הראשון של גרנט

ולנסיה - צ'לסי 2:1

אברם גרנט, בפרמיירה שלו על הבמה המרכזית של הכדורגל האירופי, השאיר את חביבו של הבוס, אנדריי שבצ'נקו, מחוץ להרכב לטובתו של דידייה דרוגבה, ואת חביבו שלו, טל בן חיים, מחוץ לסגל לחלוטין. ג'ון טרי, שספג מרפק לפניו בשבת מול פולהאם ועבר ניתוח בלחיו, עלה לשחק למרות הכאבים כשהוא חמוש במסיכה מיוחדת.

מי שניסה לקלקל את התכניות של גרנט היה דויד ויה, שניצל טעות קשה בהגנה של צ'לסי בדקה התשיעית, הגיע לאחד על אחד מול צ'ך ושלח כמו שהוא יודע לרשת. אבל בדקה ה-21 הגיע מבצע משולב של הכחולים, שהחל במסירת עומק של דרוגבה למאלודה. הצרפתי שלח כדור רוחב לעברו של ג'ו קול שכבש ממטר. בדקה ה-71 הגיע הרגע הגדול של גרנט, כשדידייה דרוגבה, דווקא הוא, קיבל כדור ארוך מג'ו קול, פרץ לרחבה והשלים את המהפך של צ'לסי.

רוזנבורג - שאלקה 2:0

חובבי הטרוויה ישננו כי הקבוצה הנורבגית היתה היריבה האחרונה של ז'וזה מוריניו כמאמן צ'לסי, אבל לנורבגים אין כוונה לעצור בתיקו ההוא בסטמפורד ברידג', והם רוצים הופעה בשלב הנוקאאוט. אבל שאלקה, שהפסידה בביתה לולנסיה במשחק הראשון בבית אבל נמצאת בכושר נהדר בליגה, עלתה ליתרון משער של ג'רמיין ג'ונס, ששבר את מלכודת הנבדל של רוזנבורג בדקה ה-62 ושם את הראשון. קווין קוראני בכדור מסובב בדקה ה-89 סגר את הסיפור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בית ג': סוף סוף אולימפיאקוס

לאציו - ריאל מדריד 2:2

על אף שהיא מובילה את הליגה הספרדית, בשורות ריאל מדריד שוררת תחושה חמוצה, כאילו משהו לא דופק במכונה של ברנד שוסטר. עם התוצאות אין בעיה, אבל הסטייל אינו ערב לחיכם האנין של אוהדי הקבוצה, והאמת, גם לחלק משחקניה.

רוד ואן ניסטלרוי דאג להרגיע את הספקות בקבוצתו כשכבש את הראשון של הלבנים בדקה השמינית, אחרי הרמת כדור חופשי של ווסלי סניידר שהקפיאה את הגנת לאציו. אבל המקומיים המשיכו להילחם, ובדקה ה-32 איזן גוראן פאנדב את התוצאה בבעיטה נפלאה מהאוויר לרשת של קסיאס. ההולנדי שמר את התגובה שלו לדקה ה-61, אז קיבל כדור גדול מראול ורץ חופשי ומאושר לאחד על אחד מול השוער, בדרך לגילגול קליל לרשת. בדקה ה-71 התקנא פאנדב בצמד של ואן ניסטלרוי, וכבש את השני שלו.

ורדר ברמן - אולימפיאקוס 3:1

היוונים מעולם לא ניצחו משחק ליגת אלופות מחוץ לביתם, אבל ברמן סידרה להם הכנסת אורחים מזמינה. המארחים דווקא הגיעו למשחק עם ביטחון רב, אחרי שהביסו בליגה את בילפלד 1:8, והוגו אלמיידה העלה אותם ליתרון בדקה ה-32 אחרי בישול של מרכוס רוזנברג. אבל לרוקליס סטולטידיס הישווה מכדור שנהדף אליו בחזרה משוער ברמן בדקה ה-73, כריסטוס פאצצוגלו הפך את התוצאה בדקה ה-82, ושער נוסף של דארקו קובצ'ביץ' הוותיק בדקה ה-87 חתם.

בית ד': האפיפיור מבסוט

סלטיק - מילאן 1:2

אלופת אירופה משוועת לחזרתו של רונאלדו הפצוע, אבל בינתיים נאלצת להזיע קשה על כל שער שהיא כובשת. הרוסורני מציגים מתחילת העונה כדורגל התקפי, ומי שעקב אחרי משחקיה נגד בנפיקה, פאלרמו וקטאניה, ראה בבירור שהקבוצה מגיעה להרבה מצבים, אבל נשארת עם הראש בין הידיים. הלחץ במילאנלו גובר, למרות הכחשתו של המאמן קרלו אנצ'לוטי.

סטיבן מקמנוס העמיק את יגונם של המילאנלים בדקה ה-62 כשדחק מקרוב את השער הראשון של הסקוטים. שש דקות לאחר מכן הוכשל יוהאן גורקאף ברחבה, וקאקה ניצל את הפנדל כדי להשוות את התוצאה. אבל המילה האחרונה היתה של הירוקים, עם שער ניצחון דרמטי במיוחד של סקוט מקדונלד בדקה ה-90.

על החגיגות בסלטיק פארק העיבה תקרית שאירעה בדקה האחרונה, בה פרץ אוהד סלטיק למגרש והיכה את שוער מילאן דידה, שלא נפגע בצורה רצינית, אך הורד בכל זאת מהמגרש על אלונקה.

בנפיקה ליסבון - שחטאר דונייצק 1:0

אחרי המכה שחטפו בסן סירו במחזור הפתיחה, רוצים הפורטוגלים להתאושש מול שחטאר, שפתחה נהדר את שלב הבתים עם ניצחון על סלטיק. ג'דסון דאג להמשיך את המומנטום האוקראיני עם שער הניצחון בדקה ה-42.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully