וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': אחים, אחים, אבל לא על המגרש

איציק סולומון

30.9.2007 / 7:55

פוצץ משחק אימון בין הפועל אסי גלבוע ועירוני עפולה מליגה א', כשלמרות שמדובר בקבוצות שכנות היריבות עצומה. הקפטנים אגב, הם אחים

הפועל אסי גלבוע ועירוני עפולה הן שתי קבוצות מליגה א', שקילומטרים ספורים בלבד מפרידים בין המגרשים הביתיים שלהן. למרות הקירבה, היחסים בין שני המועדונים הותיקים רעועים ומתוחים. רק לאחרונה זעמו בגלבוע על כך שעפולה חטפו להם את מאמן הכושר ערן שדו ואת המעסה יקיר סבח.

כדי להפשיר את המתיחות בין שתי הקבוצות, שמעולם לא שיחקו בליגה גבוהה יותר, החליטו ראשיהן לקיים אתמול משחק אימון. המשחק התקיים בגלבוע, ומי שנבחר לשפוט היה עוזר המאמן של הגלבוע, אלון דוד. התוצאה: קטטה המונית שהתפתחה במגרש בסביבות הדקה ה- 40, בתוצאה של 0:1 לגלבוע, מספר שחקנים פצועים ופיצוץ של המשחק. רק לאחר מאמצים רבים וזמן ממושך הורגעה האווירה.

אגב, שני הקפטנים של הקבוצות הם אחים: הלאומי לשעבר עמי אזולאי הוא קפטן עפולה, כפרי אזולאי הוא קפטן גלבוע.

יושב ראש אסי גלבוע, מנחם יעקב: "היה מגעיל. הם לא הפסיקו להתלונן על השיפוט מההתחלה. כול שריקה שלו הם התלוננו, אבל הוא לא הגיב. באחד התאקלים, התחיל ויכוח עם דחיפות, זה התפתח למכות, ההנהלות עזרו להפריד. התביישתי במה שקרה, אבל אין לנו שליטה. זה השחקנים אחראים למצב שנוצר. חבל שזה התפתח כך כי זה כדורגל ולא מלחמה".

יושב ראש עירוני עפולה, דני אסולין: "השופט לא היה בסדר ואיבד שליטה במגרש. שחקן של הגלבוע, ששיחק אצלנו בעבר ושוחרר, ניסה לחמם ולפגוע ברגליים, ללא תגובה של השופט. זה גרם להתפרצות של התקרית. אחר כך הייתה תקרית בין אוהד שפרץ למגרש לשחקן של גלבוע. הייתה התערבות של שחקנים וחבל שזה קרה. לדעתי המתח ביען שתי הקבוצות יימשך עוד הרבה זמן וחבל שכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully