וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כוחות

29.9.2007 / 21:30

ניסוי הכלים הראשון של מכבי ת"א הסתיים בהצלחה עם 62:94 על דומז'אלה הסלובנית. קטש: "דברים שהתאמנו עליהם עבדו היטב. אני מרוצה"

ניסוי הכלים הראשון של מכבי תל אביב מודל 2007/8 הסתיים הערב (שבת) בהצלחה, לאחר שחניכיו של עודד קטש מעכו במשחק אימון 62:94 את הליוס דומז'אלה, אלופת סלובניה. המשחק נערך בעיירה זרצה, שם עורכת מכבי את מחנה האימונים השנתי. מחר תפגוש מכבי את אולימפיה לובליאנה, ותשוב ארצה בבוקר יום שלישי.

ניקולה וויצ'יץ' וטל בורשטיין הפצועים לא לקחו חלק במשחק הערב, כאשר וויל ביינום, שמתח שלשום שריר ברגלו, זכה גם הוא למנוחה. המאמן עודד קטש כלל בחמישייה את וונטיגו קאמינגס, יותם הלפרין, דיוויד בלות'נטאל, מרכוס פייזר וטרנס מוריס, שהיו מדויקים וחדים יותר למן הפתיחה. בלות'נטאל פגע מחוץ לקשת, פייזר ומורילו דה-רוסה הברזילאי שלטו ברחבות, הסלובנים התקשו למצוא את הטבעת ולמרות אינספור חילופים, סיימה מכבי את הרבע הראשון ביתרון 14:20.

את הרבע השני פתחה מכבי עם ארבע נקודות מהירות וטיפסה ליתרון דו-ספרתי. מוריס חיפה בהגנה, הלפרין ופייזר העלו הילוך בהתקפה ומכבי הותירה לדומז'אלה האומללה אבק. בדקה ה-17 חצתה מכבי את רף עשרים נקודות ההפרש, דומז'אלה הרימה ידיים ובמחצית 23:48 לצהובים-כחולים.

המחצית השנייה, כמובן, הייתה כל-כולה גארבג' טיים ארוך ומתמשך. קואץ' קטש חילק את הדקות בין כל שחקניו, כאשר דרק שארפ ו-וונטיגו קאמינגס קוברים שלשות וחותמים את הרבע השלישי על 48:75. בעשר הדקות האחרונות הורידה מכבי את הקצב, ובסיום 62:94.

"בסך הכל, יחסית למשחק אימון ראשון, נראינו טוב. אני מאוד מרוצה", אמר קטש. "הרבה דברים שהתאמנו עליהם עבדו היטב, אבל יש גם דברים שדרושים שיפור. המשחק היה מאוד קבוצתי ושיתפתי את כל השחקנים הכשירים, כדי לשמור על כולם טריים. חוץ מכמה דקות רגועות, שיחקנו בצורה מאוד אינטנסיבית וזה מצוין".

הירבו למכבי: הלפרין 15, בלות'נטאל ודה-רוסה 14 כ"א, פייזר 13, מוריס 12, שארפ וקאמינגס 8 כ"א, כספי 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully