וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו, אנחנו יודעים מה תעשה בקיץ הבא

27.9.2007 / 11:59

"הסאן" מדווח כי הקשר הברזילאי יישלם לברצלונה ויעבור בקיץ לצ'לסי, תמורת 16 מ' יורו לעונה. מסי חגג על סראגוסה: "אני מלא ביטחון עצמי"

"הסאן" מפרסם היום כי רונאלדיניו עשוי להצטרף לצ'לסי תמורת 16 מיליון יורו לעונה ולחתום על חוזה ל-5 שנים בלונדון, אבל רק בקיץ הבא. לפי העיתון, הברזילאי של ברצלונה עשוי להשתמש בתקנה 17 של פיפ"א, אשר מתירה לו לקנות את שארית חוזהו בקבוצה הקטאלונית, ובכך להשתחרר ממנה. הפנומן בן ה-28 חתום בבארסה עד 2010, ועונתנו הנוכחית היא החמישית במועדון.

כשאחיו רוברטו, המשמש גם כסוכנו, נשאל אמש (רביעי) על מעבר לצ'לסי או מילאן, הוא השיב: "ידוע שיש לי קשרים עם הרבה אנשים, ואנו מדברים על כמה שחקנים. שחקן כמו אחי מושך את המועדונים הגדולים". רוברטו התעקש כי היחסים בין רונאלדיניו למאמן בארסה, פרנק רייקארד, תקינים, וזאת בעקבות פירסומים בספרד כאילו לברזילאי יש יחסים קרובים עם בתו בת ה-20 של רייקארד, לינדזי.

"הרבה מבקרים את רונאלדיניו, ולא בצדק. לא מגיע לו דבר כזה", הגיב רייקארד עצמו בנושא. כדי להזים את השמועות על מעברו של הברזילאי מקאמפ נואו, שיחררה בארסה הודעה רשמית: "אנו רואים ברנואלדיניו חלק מרכזי בקבוצתנו. בשל כך אין לנו שום תוכניות אלא להמשיך עימו". מנהלה הספורטיבי שלך ריאל מדריד, פרדרג מיאטוביץ', לא התרגש מהצהרתה הנחרצת של בארסה. "אם תהיה אפשרות שרונאלדיניו ישוחרר, אנחנו נהיה שם".

בינתיים לברצלונה יש שליט חדש, ליאונל מסי. הארגנטינאי חגג צמד אמש (רביעי), בניצחון הגדול על סראגוסה (1:4) וסחף את חבריו למחצית שנייה גדולה שהקפיצה את הקהל בקאמפ נואו. "לא פתחנו כמו שרצינו", אמר הפנומן הארגנטינאי, "אבל ידענו שנוכל לשחק כך, והקבוצה הוכיחה את יכולותיה". למרות שהוכרז במצטיין, מסי נשאר צנוע. "אני חושב רק על הקבוצה, ואיך לעזור לה, ואני מלא ביטחון עצמי בתקופה זו".

אנדרס אינייסטה, שהציג משחק נהדר והבקיע את השלישי של בארסה, דיבר אף הוא על הלכידות הקבוצתית. "אנו הולכים בכיוון הנכון, וניצחון כזה רק יכול להעניק לנו ביטחון". גם הבלם רפאל מרקז הסכים עם חבריו והוסיף, "עלינו לשמור על הרמה הזו ולהשתפר ממשחק למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully