וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מוכנה לליגה

25.9.2007 / 21:20

האדומים השיגו את ניצחונם הראשון העונה במפעלים הישראלים, עם 1:2 על בני יהודה בגביע הטוטו. מכבי ת"א וקרית שמונה נפרדו ב-2:2, מכבי פ"ת ניצחה את סכנין 0:2

מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ בקרית שמונה במסגרת גביע הטוטו, בידיעה שהפסד נוסף עלול לפתוח עוד מחול שדים במועדון. בקבוצה התל אביבית ניסו להימנע ממקרה מכבי חיפה, שנוצחה אתמול בביתה על ידי מכבי הרצליה (2:4), ערב המפגש החשוב בין השתיים. מכבי תל אביב הציגה שיפור בהתקפה, אך ההגנה החלשה נותרה בעינה, ונראה כי מכבי, לפני הקישור וההתקפה, תצטרך להתמודד קודם עם הבעיה בעורף.

מכבי תל אביב תיאלץ להסתדר בשבועות הקרובים בלי עומר פרץ, ששבר את קרסולו וללא עוד מספר שחקני מפתח שפצועים גם הם. 1,500 צופים הגיעו למשחק. המשחק עמד גם בסימן נסיונותיה של מכבי ת"א לרכוש שחקנים, כשכמה מהם הגיעו להתרשמות בקריית שלום בימים האחרונים. בקרית שמונה הצליחו לשמור על המומנטום מהליגה וממגרשם הביתי, כשעד כה לא הפסידו באצטדיון המקומי.

בדקה ה-31 ניצלה מכבי ת"א כדור קרן וכבשה את השער הראשון במשחק. הגנת קרית שמונה לא השכילה להרחיק את הכדור, שהתגלגל לרגליו של עוז יפרח, שדחק מקרוב וקבע 0:1 לצהובים.

בדקה ה-38 פרץ לרחבה יאניק קמאנן, חלף על פני מספר שחקני הגנה לבנים, אך מולו ניצב שוער קרית שמונה, דני עמוס, שהדף את נסיון ההבקעה. עד השער שחקנה הבולט של מכבי היה השוער דרגוסלאב יבריץ', שהדף מספר נסיונות של חלוצי קרית שמונה. מאז השער המקרי, התעוררו שחקני הצהובים ובראשות יאניק קמאנן תקפו את שערו של דני עמוס.

למחצית השנייה עלתה מכבי תל אביב עם סומאילה טאסמבדו, שהחליף בהרכב את עדי סלוניקי. טאסמבדו, קשר מבורקינה פאסו, שהגיע לקרית שלום למבחנים וינסה לנצל את המחצית השנייה כדי להרשים את ניר לוין.

בדקה ה-53 דור מלול בעט לקורה ורודי חדד ניצל את הריבאונד כדי לקבוע 0:2 למכבי תל אביב.

בדקה ה-80 בעט גיא צרפתי בעיטה חופשית שנקלטה בידיו של יבריץ, אך דקה לאחר מכן שוער מכבי לא הצליח לעצור את אמיר נוסבאום, שגלגל את השער המצמק עבור הקבוצה הצפונית. הגנת מכבי חלמה וספגה את ה-2:1.

בדקה ה-87 אמיר נוסבאום, שמשחק לרוב כשחקן הגנה בקבוצה, עלה קדימה וכבש את השער השני של קרית שמונה ושלו במשחק, 2:2.
בדקה ה-90 ירו בלו נותר מול יבריץ' לבד, לאחר עוד פאשלה של ההגנה של מכבי תל אביב, אך בלו ירה את הכדור כמה סנטימטרים מעל השער

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, עוז יפרח, עמירן שקלים, שרן ייני, עדי סלוניקי (סומאילה טאסמבדו, 45) , אבי נמני (עמרי רון 63), יוסי שבחון, רודי חדד ויאניק קמנאן (דודו ביטון 77)

הרכב קרית שמונה: דני עמוס, תומר חליבה (רן קוז'וק 77), מילאן ראדולביץ', יוסי ביטון, אמיר נוסבאום, בני בן זקן, יוסי דורה, גיא צרפתי, וויאם עמאשה (אדריאן רוצ'ט 77), יובל אבידור (ירו בלו 57), פיטר אופוריקוויה (עמנואל אומונגואה 57)

בני יהודה-הפועל ת"א 2:1 (רענן ברנובסקי)

כ-500 צופים הגיעו לספוג אווירה בבלומפילד, לקראת החזרה מהפגרה בליגת העל, רובם קיווה גם לראות את הניצחון הראשון של הפועל תל אביב העונה בגביע הטוטו. בדקה ה-17 התלהטו היצרים במגרש, כשאימורו לוקמן וואליד באדיר התעמתו במה שכמעט והתפתח לקטטה. לוקמן הורד לספסל על ידי ניצן שירזי, לאחר שנפצע בעקבות כניסה חזקה. היתרון של האדומים הגיע בדקה ה-29. עדי סבג הצעיר הגיע למצב של אחד על אחד מול שוער הזהובים ניל אברבאנל, אבל העדיף ללכת על בטוח ולמסור לליאור אסולין, שכבש מקרוב.

השיוויון של בני יהודה הגיע בדקה ה-55. עוז ראלי פרץ משמאל לכיוון השער והשאיר את הכדור לאסי בלדוט, שקיבל את הכדור במרכז הרחבה ובעט חזק ושטוח לרשת. בלדוט נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השניה. בדקה ה-81 בני יהודה נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של עוז ראלי, שהכשיל את עדי סבג בדרכו לשער. שתי דקות בתוך תוספת הזמן פאביו ג'וניור קיבל כדור רוחב מיקיר לוסקי וגילגל מול שער ריק כדי לכבוש להפועל תל אביב את שער הניצחון במשחק.

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון אמר בסיום: אחרי תקופה ארוכה הגיע לנו לנצח וניצחנו. השחקנים הפגינו רצון עז ונלחמו, אני שמח שהניצחון סוף סוף הגיע. מרגע זה אנחנו מרוכזים במשחק מול הפועל כפר סבא, קבוצה מצויינת והתקפית". לוזון התייחס גם לשער של אסולין אחרי תקופת בצורת ארוכה: "ליאור עובד קשה מאוד גם באימונים וגם במשחקים, אני שמח שהוא הבקיע. שני החלוצים שלנו הבקיעו היום, זה התפקיד שלהם ואני מאמין בשניהם". על יכולתו של השוער גליל בן שנן אמר לוזון: "מבחינתי הוא השוער הראשון של הפועל תל אביב לכל דבר. בכל קבוצה אחרת היה משמש כשוער ראשון".

מאמן בני יהודה ניצן שירזי: "לא נעים לקבל גול בדקה ה-90, היינו צריכים אולי לעכב את הכדור ושילמנו. דברים לא מתוכננים קורים, יש לנו שחקנים שימלאו את השורות ביום שבת (במקום הפצועים והמורחקים) מול הרצליה וזה הדבר היחיד שמעניין אותנו".

מספר אוהדים של בני יהדוה טענו בסיום כי המאמן גיא לוזון הסתובב אליהם במהלך המשחק ואמר להם: "אני שם עליכם זין".

מכבי פ"ת-בני סכנין 0:2

בבני סכנין כנראה עסוקים יותר מדי במפגש הליגה הקרוב מול בית"ר ירושלים ולמרות שאלישע לוי עלה עם הרכב חזק יחסית, היו אלה המארחים שעלו ליתרון בדקה ה-24 משער של בלסינג קאקו. בכל מקרה, סכנין כבר הבטיחה כמעט סופית את עלייתה לשלב הבא במפעל.

השליטה של המארחים נמשכה גם במחצית השניה ורוביל סרסור העלה אותם ל-0:2 בדקה ה-66. האורחים מסכנין לא מצאו את השער עד לסיום המשחק ומכבי פתח תקוה חגגה את ניצחונה הראשון העונה בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully