וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו הרצליה מנצחת בחיפה

הירוקים מתפרקים, והפעם הם הפסידו לאחרונה בטבלה 4:2 בגביע הטוטו. בית"ר ירושלים ניצחה בכפ"ס 1:3, נתניה ניצחה את אשדוד 1:3

ליגת העל אוטוטו חוזרת בקרוב מהפגרה ולפי המחזור הרביעי בגביע הטוטו, שנפתח היום (שני), אין חדש תחת השמש. מי שהגיעה מוכנה לליגה, כמו בית"ר ירושלים שניצחה 1:3 בכפר סבא, מחכה כבר בקוצר רוח למחזור הקרוב. מי שרחוקה שנות אור מהכדורגל שהיא צריכה להציג, כמו מכבי חיפה שהפסידה בבית להרצליה 4:2, קבורה עמוק בתוך הסיוטים שלה, ולא ברור מתי היא תתעורר. וחוץ מזה יש את מכבי נתניה של ראובן עטר, שסופסוף נראתה טוב והפעם ניצחה את מ.ס אשדוד 1:3.

שחקני בית"ר ירושלים עלו למשחק מול הפועל כפר סבא בידיעה שניצחון מבטיח להם כמעט בוודאות עלייה לשלב הבא, אלא שחניכיו של יצחק שום הופתעו בדקה ה-32, כאשר סמואל יבואה קיבל מסירת רוחב מאבי קנפו וכבש מקרוב כדי להעלות את כפר סבא ל-0:1. התגובה של בית"ר הגיעה בדקה ה-40 כשעמרי אפק מסר מימין לחן עזריאל, שבעט פנימה והישווה ל-1:1.

יצחק שום ביצע ארבעה חילופים במחצית השניה, כשאחריהם הגיע המהפך. בדקה ה-70 רומולו הברזילאי חטף כדור להגנה של כפר סבא, התקדם לכיוון השער וכבש מקרוב כדי להעלות ל-1:2. רומולו לא הסתפק בזה והשלים צמד בדקה ה-88, כדי לכבוש את השלישי לבית"ר ולהבטיח את מקומה בשלב הבא בגביע הטוטו.

מאמן בית"ר ירושלים יצחק שום אמר בסיום המשחק לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים: "אני מרוצה. כשהבאנו את רומולו אמרנו שייקח לו קצת זמן להשתלב בגלל הפציעה. אני לא מופתע ממה שהוא עושה. הוא עושה את תפקידו היטב ואני שמח. אף פעם אנחנו לא מחתימים שחקן לעונה אחת ואם הוא ימשיך ככה אין סיבה שהוא לא ימשיך איתנו".

דוד אמסלם: "זו הייתה הכנה טובה לסכנין. בקצב הזה נגיע למטרה, גם במפעל הזה אנחנו רוצים להגיע עד הסוף. יהיה מפגש מעניין מול סכנין".

מכבי חיפה - מכבי הרצליה 4:2

המשחק נדחה ב-15 דקות מאחר והאוטובוס של שחקני מכבי הרצליה התעכב בפקקים. ליאור רפאלוב, שהתעמת השבוע עם רוני לוי, נותר מחוץ לסגל. הנבחן טמביקוסי פנטיני הדרום אפריקאי פתח בהרכב של מכבי חיפה, אבל מחזיקת גביע הטוטו, שעדיין לא השיגה העונה נקודות במפעל או בליגה, עלתה ליתרון מפתיע כבר בדקה הראשונה. שי ביטון ניסה את מזלו בבעיטה מ-30 מטרים וניר דוידוביץ' לא הספיק להתאפס על עצמו. השיוויון של הירוקים לא איחר לבוא ומי שקבע 1:1 בדקה החמישית היה הברזילאי רנאטו. ההרצליינים לא ויתרו ושי ביטון השלים צמד כבר בדקה ה-26, כשהעלה ל-1:2. ביטון נהנ מטעות של אדורם קייסי, ששלח כדור לא מדויק אחורה ומיהר להעניש את הירוקים בפעם השניה.

סעיד מקאסי הרואנדי הצטרף לחגיגה הראשונה השנה של מכבי הרצליה, כשכבש את השלישי שלה בדקה ה-78. מי שהרס לו מעט את השמחה היה אייל משומר, שצימק לחיפה בפעם השניה, הפעם זה קרה 6 דקות לסיום. הפעם ההרצליינים לא איבדו את היתרון שלהם ומי שדאג לזה היה מהראן ראדי, שקבע 2:4 לזכותה בדקה ה-88 בכדור חופשי. מיותר לציין שקריאות האוהדים לעברו של רוני לוי להתפטר, רק הלכו וגברו. ביום שבת הם מול מכבי תל אביב בבלומפילד.

מכבי נתניה - מ.ס אשדוד 1:3

במכבי נתניה בנו על ניצחון במשחק הזה כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא, למרות שאירחו את המשחק ללא קהל בגלל עונש מההתאחדות. ולקראת סיום המחצית הראשונה, שחקניו של ראובן עטר החלו במלאכה. זה התחיל משער של סבסטיאן רוזנטל בדקה ה-41, שקיבל כדור על סף הרחבה אלכסונית מהשער, ובעט שטוח לפינה הרחוקה. האשדודים הוציאו כדור מהחצי, אלא שאותו רוזנטל חטף מיד ושלח לחן עזרא, שהמשיך בכדור עומק לעברו של דלה ימפולסקי. האחרון כבש מקרוב והעלה את נתניה ל-0:2.

בדקה ה-64 מ.ס אשדוד נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של אלן מסודי, שפגע במרפקו במעוז סמיה. רק דקה לפני כן מסודי היה מעורב בתיגרה בזמן משחק והוזהר על ידי מאמנו אלון חזן, זה לא ממש עזר. למרות החסרון המספרי, אשדוד צימקה ל-2:1 בדקה ה-72, אחרי שהולצמן שלח מסירה למשה בן לולו, שבעט מתוך הרחבה לרשת. התגובה של נתניה הגיעה כעבור שתי דקות, דלה ימפולסקי ניצל טעות של השוער סמי אג'יי, שניסה להגיע לכדור בקצה רחבת ה-16. ימפולסקי חלף על פני השוער וגילגל פנימה כדי להשלים צמד ולהעלות את נתניה ל-1:3.

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר אמר בסיום: "אני לוקח מהמשחק היום את הנחישות והמוטיבציה של השחקנים, שעשו עבודה מצויינת ונתנו לי חומר למחשבה לעתיד". עטר התייחס לנבחן הארגנטינאי איסידורו נאון ואמר: "רואים שיש לו כדורגל והדבר הכי חשוב שהוא יהודי שרוצה לעשות עלייה ולא יושב על תקן של זר. אם הוא יהיה טוב בהמשך, נוסיף אותו לסגל".

מאמן מ.ס אשדוד, אלון חזן: "אני לא לוקח שום הפסד בצורה קלה, יחד עם זאת אני יכול לומר שבמחצית הראשונה הייתי מרוצה מהעבודה של השחקנים. קיבלנו שני גולים משום מקום, זה קורה". על הרחקתו של אלן מסודי אמר חזן: "הוא היה ראוי לכרטיס האדום ומה שמכעיס אותי יותר מהכל זה שהייתי צריך להוציא אותו כבר אחרי שספג צהוב ולא הספקתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully