וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארב בשוויון, הפאקרס בפלוס

24.9.2007 / 1:44

הקוורטרבק של גרין ביי השווה את שיא הטאצ'דאונים של מארינו ב-24:31 על סן דייגו. פילדלפיה התפוצצה על דטרויט, ניצחון ענק לדאלאס בשיקגו

מה יגיע קודם, מה יגיע קודם, שיא הטאצ'דאונים או שיא האיבודים? ברט פארב החליט בליל ראשון להביא לעולם את הבשורה הטובה יותר קודם, כשמסר לטאצ'דאון ה-420 שלו בקריירה והשווה את שיאו של דן מארינו. אבל לא על השיא לבדו עומד פארב, אלא גם על פתיחה פנטסטית של גרין ביי, שעלתה ל-0:3 בניצחון 24:31 על סן דייגו.

טום בריידי, רנדי מוס וניו אינגלנד ממשיכים לשזור 38 נקודות בשבוע, כשהפעם הייתה הקרבן בפאלו, שנכנעה 38:7. אינדיאנפוליס נמתחה קצת לפני שיצאה עם ניצחון 24:30 מיוסטון, וכנ"ל בולטימור, שאיבדה יתרון גדול לפני שגברה על אריזונה 23:26. ההגנה של טמפה ביי התבלבלה וחשבה שהיא בשנת 2002, כשקצרה את סט. לואיס בלי הכרה 3:24 ופיטסבורג הרשימה ב-16:37 על סן פרנסיסקו.

דונובן מקנאב ובריאן ווסטברוק הראו שלא כדאי להרגיז אותם, כשבמשחק ענק כתשו את דטרויט 21:56. קנזס סיטי עלתה על לוח הנצחונות עם ניצחון ביתי 10:13 על מינסוטה. גם ניו יורק ג'טס קצרה ניצחון בכורה, 28:31 על מיאמי.

במשחקים המאוחרים נרשמו דרמות לא קטנות. סיאטל עברה בביתה ברגע האחרון את סינסינטי 21:24, דנבר חטפה בראש 23:14 מג'קסונוויל. אוקלנד חסמה בעיטת שער שדה של קליבלנד וניצחה 24:26, קרוליינה עברה את אטלנטה 20:27 ו-וושינגטון והג'איינטס ניהלו קרב על טהרת ה-NFC מזרח, שבסיומו ניצחו הענקים 17:24. את הלילה סגרו שיקגו ודאלאס, והקאובויס דפקו חתיכת הצהרה, עם ניצחון ענק בסולג'רס פילד - 10:34.

38, כמו תמיד

ניו אינגלנד (0:3) - בפאלו (3:0) 7:38

למרות שנקלעו לפיגור 7:3, לא נבהלו הפטריוטס ובשני דרייבים רצופים ברבע השני ירדו להפסקה ביתרון מבטיח, שרק גדל במחצית השניה. טום בריידי השלים 23 מ-29 נסיונות המסירה שלו ל-311 יארד, כשהוא מוצא פעמיים את רנדי מוס באנדזון. למוס היה זה מפגש רביעי עם הבילס, וכמו בשלושת הקודמים, גם בו רשם טאצ'דאון (יחד עם 115 יארד). כבר במהלך הראשון של המשחק נפצע ג'יי פי לוסמן, הקוורטרבק של בפאלו, ופינה את מקומו לטרנט אדוארדס. ואם לא די בצרות הבילס, הרי שהליינבקר פול פוסלוז'ני יחמיץ כמה שבועות טובים בגלל שבר בידו.


גרין ביי (0:3) - סן דייגו (2:1) 24:31

ברט פארב. זה היה הערב שלו, אבל לא סופית. בשבוע הבא, במטרודום במינסוטה, מקום שבו אכל הרבה דשא מלאכותי בעבר, יקבל אחד הגדולים בהיסטוריה הזדמנות לשבור את שיאו של דן מארינו, שעומד על 420 טאצ'דאונים. במשחק מול הצ'ארג'רס כבר דאג פארב, שהגיע בדפיציט של שלושה טאצ'דאונים, להשוות את השיא עם מסירות לברנדון ג'קסון, דונאלד דרייבר וגרג ג'נינגס.

משהו רע עובר על סן דייגו. כן, אנחנו יודעים, למשהו הזה קוראים נורב טרנר. לא ייתכן שלדניאן טומלינסון יעשה 62 יארד בלבד על הקרקע ועדיין לא יגיע ל-100 למשחק אחרי שלושה מחזורים, שלא לדבר על ההגנה החלולה. הצ'ארג'רס נראים כמו זוועת עולם, למרות מאזן מחמיא של פיליפ ריברס - 306 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד אווירי.


בולטימור (1:2) - אריזונה (2:1) 23:26

בדרכם המתכתית והלא אסתטית בעליל הצליחו הרייבנס לחלץ ניצחון שכבר היה להם ביד. בולטימור הובילה 6:23, כשקן ווייזנהאנט עשה ניסיון מעניין. מאמן אריזונה לא היה מרוצה ממאט ליינארט, והשליך למים את קורט וורנר הותיק. וורנר, שיודע דבר או שניים על קאמבקים, היה מצוין והחזיר את הציפורים האדומות מפיגור לשוויון 23:23, לפני שמאט סטובר בעט לשער שדה מכריע 5 שניות לסיום. למרות ההפסד ייתכן מאוד שוורנר החזיר לעצמו את תפקיד הפותח. מי שבטוח יפתח הוא אנקואן בולדין, התופס המצוין, שגמא 181 יארד באוויר עם שני טאצ'דאונים. סטיב מקנייר שוב נפצע והוחלף בקייל בולר.

הגנת ברזל בריי ג'יי

טמפה ביי (1:2) - סט. לואיס (3:0) 3:24

התלבטנו עם מי לפתוח, עם הגנת הבאקנירס שמזכירה את הימים היפים, או עם הראמס העלובים והעייפים, שלא נראים כמו כלום ודומה שנעשתה בהם עבודה מחורבנת לאורך הפגרה. אבל ניתן קודם כל את הקרדיט למנצחים, ובמיוחד לרץ האחורי ארנסט גרהאם, שרשם שני טאצ'דאונים ראשונים בקריירה, יחד עם 75 יארד. מארק בולג'ר היה אומלל וזרק לשלושה איבודים אוויריים, כשהוא מוצא את עצמו בלחץ מתמיד מצד הגנת הבאקנירס. סטיבן ג'קסון דווקא היה טוב על הקרקע, 115 יארד, אבל זה לא שווה כשההתקפה לא מתפקדת וכשהבועט האמין בדרך כלל, ג'ף ווילקינס, מחטיא שני שערי שדה.


פילדלפיה (2:1) - דטרויט (1:2) 21:56

זהו, דונובן מקנאב התרגז, בריאן ווסטברוק התעצבן רצח וכבר במחצית הייתה התוצאה 21:42 לאיגלס בשוט אאוט מטורף. ווסטברוק נתן משחק חולני ברמות קשות עם 110 יארד ושני טאצ'דאונים בריצה ו-111 יארד ואחד בתפיסה. לדוני מאק הייתה מחצית ראשונה משובחת, אותה סיים עם ארבעה טאצ'דאונים, ובסך הכל העמיד 384 יארד של סטטיסטיקה.

אלא שלא ווסטברוק ולא מקנאב היו הכוכבים של פילי, אלא קווין קרטיס (אוי, סט. לואיס, כמה יכולתם להשתמש בו) שקלט שלוש תפיסות לטאצ'דאון וסיים עם 221 יארד. הליונס נראו כמו שהליונס רגילים להיראות בעונות האחרונות, והעידו כי פתיחת ה-0:2 שלהם משקרת. 446 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד לג'ון קיטנה, 204 יארד וטאצ'דאון לתופס של דטרויט, רוי וויליאמס, כשהבעיה כרגע היא עם התופס הרוקי, קלווין ג'ונסון, שנפצע במהלך המשחק. ואה כן - האיגלס הביאו את התלבושות הכי מכוערות שנראו אי פעם בליגה. איכס, טעם של חורנים.


ניו יורק ג'טס (2:1) - מיאמי (3:0) 28:31

התוצאה הסופית משקרת, כי הסילונים שלטו במשחק הזה, כשמיאמי, מצידה, מתכוננת לעוד עונה ארוכה וחסרת משמעות. צ'אד פנינגטון עשה את המינימום, 124 יארד ושני טאצ'דאונים, אבל המינימום הזה הספיק בסיוע 110 יארדים קרקעיים של תומאס ג'ונס, ומשחק לא משכנע של טרנט גרין ממיאמי (23 מ-36, 318 יארד, טאצ'דאון ואיבוד). משחק טוב לרוני בראון על הקרקע בדולפינס - 112 יארד ושני טאצ'ים.

אינדי משתעשעת ביוסטון

יוסטון (1:2) - אינדיאנפוליס (0:3) 30:24

זה היה אחד מאותם משחקים שמרגישים הרבה יותר קרובים משהם באמת. ג'רום מאת'יס החזיר בעיטת פתיחה לטאצ'דאון עבור הטקסאנס, אבל כמו בסופרבול, פייטון מאנינג הסתדר עם העניין הזה לא רע בכלל. מאנינג לא שם את המספרים הגבוהים שהורגלנו ממנו, אבל היה יעיל באוויר (20 מ-29 ל-273 יארד וטאצ'דאון), כשהוא מפעיל היטב את ג'וזף אדאי על הקרקע (72 יארד ב-22 נשיאות, לא מדהים, אבל גם שני טאצ'דאונים). 236, טאצ'דאון ושני איבודים למאט שאוב ביוסטון, אינדי עם פתיחה שלישית ברציפות של 0:3.


פיטסבורג (0:3) - סן פרנסיסקו (1:2) 16:37

מאיפה להסתכל על הסטילרס? מהכיוון של ווילי פארקר (133 יארד על הקרקע) או מזה של ההגנה? הפעם מגיע הקרדיט בעיקר להגנה ולקבוצות המיוחדות, שייצרו נקודות בבעיטת החזרה ובחטיפה שהלכה לטאצ'דאון. לסן פרנסיסקו יש בעיה קשה בהתקפה, כשהפעם לא הצליח פרנק גור להושיע אותה, וסיים עם 39 יארדים קרקעיים בלבד. רק 160 יארד וטאצ'דאון לבן רות'לסברגר, אבל לא צריך יותר מזה.


קנזס סיטי (2:1) - מינסוטה (2:1) 10:13

איכס, איזה משחק מגעיל. דוויין בואו קלט מסירה של דיימון היוארד בתוך שתי הדקות האחרונות של המשחק, ומינסוטה, שהובילה בכל שלבי המשחק עד אז, לא יכלה לחזור. 102 יארד לאדריאן פיטרסון יחד עם טאצ'דאון בוייקינגס, אבל את מרבית התפוקה השיג במחצית הראשונה, כשבשניה נעצר לחלוטין. רק 42 יארד ללארי ג'ונסון בקיי סי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מה הסיפור שלך, שנאהאן?

דנבר (1:2) - ג'קסונוויל (1:2) 23:14

מייק שנאהאן מתעקש להיות שונה. כל כך שונה, שעמוק בחלק המגרש שלו, כשעל השעון יותר מארבע דקות, הוא מחליט ללכת על דאון רביעי ושישה יארד. תן להגנה שלך לנצח, שאני! בכל מקרה, דנבר ספגה הפסד מוצדק אחרי משחקים לא משכנעים מול בפאלו ואוקלנד. טראוויס הנרי אמנם נכנס לאנדזון, אבל שיתוקו (35 יארד בלבד) בידי הגנת ג'קסונוויל עזר מאוד לדייויד גרארד וההתקפה לנצח את המשחק. עם 154 יארד באוויר ו-52 בריצה היה גרארד נחוש מאוד לנצח, מה שאכן עשה. 222 יארד, איבוד וטאצ'דאון לג'יי קאטלר בדנבר.


סיאטל (1:2) - סינסינטי (2:1) 21:24

עם 66 טיקים על השעון מסר מאט האסלבק לנייט ברלסון, והחזיר לסיאטל יתרון שאבד לה מספר פעמים במשחק. הבנגאלס אמנם שיפרו את ההגנה יחסית לקטסטרופה מקליבלנד, אבל לא הצליחו למנוע מעצמם הפסד שני ברציפות. האסלבק מסר ל-248 יארד, שלושה טאצ'דאונים ושני איבודים, כשמהצד השני טיווח קרסון פאלמר ל-342 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים משלו. כשרודי ג'ונסון מגיח 17 פעמים לתשעה יארדים בלבד, קשה מאוד לבנגאלס לנצח. מהצד השני גמא שון אלכסנדר 100 יארדים בדיוק ללא טאצ'דאון.


אוקלנד (2:1) - קליבלנד (2:1) 24:26

נסים קורים, אפילו בקולוסיאום של אוקלנד. הבראונס ניהלו דרייב מופתי בשניות האחרונות, כשבסיומו עמדו מרחק של 40 יארד מה-W. אלא שהבעיטה של פיל דוסון נחסמה, והשודדים רשמו ניצחון ראשון העונה. ג'וש מק'קאון ודאנטה קולפפר התחלקו בנטל הריכוז של אוקלנד, כשאף אחד מהם לא מראה מספרים מרשימים. מי שכן בלט היה למונט ג'ורדן, שהגיח ל-121 יארד וטאצ'דאון. משחק סביר לדרק אנדרסון עם 248 יארד באוויר, טאצ'דאון מסירה וטאצ'דאון ריצה לצד שני איבודים.

הג'איינטס עושים חושבים

וושינגטון (1:2) - ניו יורק ג'איינטס (2:1) 24:17

בפיגור 17:3 במחצית הבינו פתאום הג'איינטס שעונה שלמה נמצאת פה על הכף. הפסד פירושו 3:0 כשלרדסקינס מאזן 0:3, ודבר כזה הוא בבחינת מכת מוות על העונה. אז ניו יורק התעוררה, ועם הרבה נשמה והקרבה שמה 21 נקודות ללא מענה על הלוח, כדי לקצור ניצחון בכורה העונה. קלינטון פורטיס וכריס קולי העלו את אדומי העור ליתרון מבטיח, אבל לאחר ההפסקה הנהיג איליי מאנינג את התקפת הג'איינטס. רובן דראונס הגיח פעמיים מיארד אחד לאנדזון וחמש דקות וחצי לסיום שיגר מאנינג לייזר לזרועותיו של פלקסיקו בורס, שהפך את התוצאה. מאנינג סיים עם 232 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים, דאריל וורד הגיח ל-94 יארד על הקרקע ומתיאס קיוואנוקה המצוין ביצע שבעה תיקולים ושתי הפלות קוורטרבק בהגנה.


אטלנטה (3:0) - קרוליינה (1:2) 27:20

מבחינת קרוליינה יש כאן שני סיפורים. האחד - שסופסוף היא עמדה בציפיות ויצאה מנצחת מול קבוצה נחותה ממנה על הנייר. השני - ג'ייק דלהום, הקוורטרבק הפותח, נפצע בידו הימנית, זו שזורקת, ואת מקומו במגרש תפס דייויד קאר. שניהם לא הבריקו במיוחד, אבל קאר הפך לקוורטרבק המנצח, כשהנהיג דרייב שהסתיים בטאצ'דאון של דשון פוסטר והעלה את הפנתרים ל-17:24. פוסטר סיים עם 122 יארד וטאצ'דאון. בצד השני הציג ג'ואי הרינגטון את משחקו הטוב ביותר במדי הפאלקונס - 31 מ-44 ל-361 יארד ושני טאצ'דאונים.


שיקגו (2:1) - דאלאס (0:3) 34:10

הקבוצה שנראית הכי טוב ב-NFC במחזורי הפתיחה היא ללא ספק דאלאס. טוני רומו וטרל אואנס ממשיכים להיראות כמו מינימום ג'ו מונטנה וג'רי רייס, כשהקוורטרבק חיבר את אואנס שמונה פעמים ל-145 יארד לכדור, והבוקרים, יותר מהכל, פשוט נהנים. רומו סגר 329 יארד עם שני טאצ'דאונים, כשבהגנה נותן דמרקוס ווייר תצוגה של שישה תיקולים ושתי הפלות קוורטרבק.

ושיקגו? נדמה שגם ההגנה התייאשה והרימה ידיים ממעללי רקס גרוסמן. הקוורטרבק לא מצליח לבצע שום דבר חיובי, וסיים עם 195 יארד ושלושה איבודים. לשיקגו יש בעיה, לדאלאס יש הרבה פאן במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully