וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מי מתעסק עם מיקו?

23.9.2007 / 22:55

יוהאן מיקו כבש שער בניצחון 0:2 של בורדו על פריז סן ז'רמן, שהולכת מדחי אל דחי. ליון, שנחלה תבוסה באלופות לברצלונה, וליל נפרדו ב-1:1

המחזור התשיעי בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. במשחק המרכזי של הערב והמחזור אירחה האלופה ליון את ליל וסיימה עימה ב-1:1. בורדו גברה על פריז סן ז'רמן המדרדרת בחוץ 0:2. סושו ניצחה בתוצאה זהה את ראן, גם בחוץ.


ליון - ליל 1:1

אלופת צרפת חזרה לסטאד דה ז'רלן אחרי המפלה שנחלה בקמאפ נואו 3:0 לברצלונה בליגת האלופות. פתיחת המשחק לא בישרה טובות לקבוצה של אלן פראן, שנקלעה לפיגור משער של
פרננדו מיכאל באסטוס בדקה ה-17. סידני גובו, שממש לא רצה לספוג הפסד שלישי העונה, השווה בדקה ה-58. ליון וליל חילקו את הנקודות. אלופת צרפת רק במקום הרביעי עם 16 נקודות.

פריז סן ז'רמן - בורדו 2:0

חניכיו של פול לה גואן אירחו בפארק דה פרינס את הקבוצה מעיר היין, במטרה להתרחק קצת מהחלק התחתון של הטבלה ולהתקדם כלפי מעלה, אבל לבורדו שאיפות משלה. יוהאן מיקו העלה את האורחים ליתרון אחרי תשע דקות במשחק, כשהחלוץ המצוין של הקבוצה, דויד בליון, חתם את התוצאה שתי דקות בתוך המחצית השנייה והעניק לבורדו ניצחון יוקרתי על הקבוצה מעיר האורות, שסופגת את ההפסד השני שלה העונה ושוב הולכת, כנראה, אל עבר עונה כושלת. בורדו כובשת את המקום השני כשהיא עם נקודה פחות מהמוליכה, נאנסי.

ראן - סושו 2:0

מחזיקת הגביע פתחה את העונה בצורה חלשה וידעה שכדי לעלות מעל הקו האדום היא חייבת לנצח את הקבוצה המקומית, שהשיגה עד כה 15 נקודות. סטפאנה דאלמה (36) ומיכאל איזביי (57) הבקיעו לזכות מחזיקת הגביע, השיגו לה ניצחון ראשון העונה והעלו אותה מעל האזור המסוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully