וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט מציג: קוץ בתחת

23.9.2007 / 19:00

המזל המפורסם של אברהם גרנט לא הועיל הפעם לצ'לסי, שהפסידה 2:0 למנצ'סטר יונייטד במשחק הבכורה של המאמן הישראלי, משערים של טבז וסאהה

מנצ'סטר יונייטד גברה היום (ראשון) על צ'לסי 0:2 במשחק המרכזי בפרמיירליג, ומשחקו הראשון של אברהם גרנט כמאמן צ'לסי הסתיים בהפסד מאכזב. קרלוס טבז, בשער הבכורה שלו במדים האדומים, כבש את ראשון בנגיחה בדקה ה-45, ולואיס סאהה הוסיף את השני בפנדל בדקה ה-90, אחרי שהוכשל ברחבה על ידי טל בן חיים (ששיחק 90 דקות).

צ'לסי אומנם שיחקה בעשרה שחקנים מהדקה ה-33 (אחרי הרחקה לא מוצדקת של אובי מיקל), אבל גם זה לא יכול להוות תירוץ ליכולת החלשה של הכחולים, שהשלימו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. נדמה שאפילו המזל המפורסם של אברהם גרנט לא יכול לפתור את הבעיות בקבוצה, שסובלת מחוסר ארגון חברתי ומקצועי במקביל. צ'לסי בעטה לשער רק פעם אחת ב-90 דקות, לעומת 14 פעמים של היונייטד. אין ספק, גרנט מחכה בקוצר רוח לחזרתם של למפארד ודרוגבה.

היונייטד, לעומת זאת, ממשיכה במגמת ההשתפרות, ואחרי ארבעה משחקים רצופים עם ניצחון 0:1, סוף סוף יונייטד הצליחה לכבוש יותר משער אחד, לראשונה העונה.

מהלך המשחק

כבד בדקה השנייה ווין רוני פירפר בקלילות את טל בן חיים, שלח כדור מסובב לחיבורים הרחוקים, אבל צ'ך התעןפף והציל שער מרהיב. היונייטד השתלטו על המשחק, אבל דווקא שבצ'נקו בהתקפה מתפרצת כמעט עקץ את המארחת.

בדקה ה-33 צ'לסי ספגה מכה קשה, כשג'ון אובי מיקל הורחק אחרי עבירה קשה על אברה, בהחלטה קצת מחמירה מדי של השופט. צ'ך עם שלוש הצלות שמר על השער נקי, אבל בדקה ה-45 המזל נגמר לכחולים. עמוק בזמן הפציעות ריאן גיגס הגביה כדור מסובב נפלא, וקרלוס טבז דחק את הראש לפני צ'ך ונגח פנימה. 0:1 ליונייטד, ממש לפני השריקה למחצית.

במחצית השנייה היונייטד השתלטה לחלוטין על מרכז השדה, מנעה מצ'לסי כל ניסיון לאיים על השער של ואן דר סאר, אבל גם הניסיונות של רונאלדו ורוני לא הצליחו להשיג עבור פרגוסון את השער השני. בדקה ה-90 הניצחון הובטח. טל בן חיים ספק הכשיל את לואיס סאהה ברחבה, והמחליף הצרפתי לא התבלבל מול צ'ך וקבע 0:2 מהנקודה הלבנה.

הרכבי הקבוצות:
מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ווס בראון, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה, כריסטיאנו רונאלדו, פול סקולס, מייקל קאריק, ריאן גיגס, קרלוס טבז (לואיס סאהה, 80)

צ'לסי: פטר צ'ך, קרלוס פריירה, טל בן חיים, ג'ון טרי, אשלי קול, קלוד מקאללה, מיקל אסיין, ג'ון אובי מיקל (הורחק, 33), ג'ו קול (קלאודיו פיזארו, 75), אנדריי שבצ'נקו (סלומון קאלו, 58), פלורן מאלודה (שון רייט פיליפס, 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully