וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הלאומית: נמשך מסע הרכש של ב"ש

אייל בן יעקב

21.9.2007 / 13:52

הפועל ב"ש שומרת על בלבול ומנסה להחתים את לוקומבו, רועי סבג ואסאו. ישראל דרור עוזב את עכו והאם גרנט יקבל חיזוק מהמכתש?

למרות פרסומים שונים בכלי התקשורת הדרומיים, על כך שבהפועל באר שבע מחפשים מחליף למרקו בלבול, מעמדו של המאמן איתן, והוא ידריך את הקבוצה במשחק הבית החשוב מול אחי נצרת ב-29 בספטמבר. הקבוצה החליטה להחתים את הבלם הקונגולזי הנבחן, פבריס לוקומבו, ועכשיו נותר שהבלם יסדיר בבוררות את ענייניו הכספיים עם פראלימני הקפריסאית, קבוצתו הקודמת.

במידה ולוקומבו לא יצליח להסדיר את הבוררות, יוחתם בקבוצה רועי סבג, בן ה-26, ששיחק בהפועל אשקלון בעונה שעברה. החלוץ אלירן אסאו, מלך שערי הליגה הארצית בעונה שעברה, יוחתם גם הוא בקבוצה, זאת במידה ויסדיר את ענייני הבוררות שלו עם הפועל אשקלון.

קטנות

* הפועל רמת-גן: אתר האוהדים הרשמי של הקבוצה, "המכתש", מדווח כי עוזר המאמן והמנהל המקצועי על מחלקות הנוער, גדי כרמלי, יצא ללונדון ועשוי להצטרף לצוותו המקצועי של מאמן צ'לסי החדש, אברהם גרנט.

*הפועל חיפה: אסי אברהמי, שעזב את הספסל במחאה על כך שלא שותף במשחק גביע הטוטו נגד הפועל רעננה, התנצל בפני כל שחקני הקבוצה והזמין אותם לארוחה. אברהמי אמר לאתר "הר הגעש באדום" כי לאחר מספר משחקים בהם לא שותף הוא ציפה לקבל דקות משחק.

* הפועל עכו: ישראל דרור, מגן הקבוצה, צפוי להשתחרר.

*הפועל נצרת-עילית: הקבוצה ניצחה אתמול (חמישי) את מכבי הרצליה במשחק אימון 1:2. לנצרת עילית כבשו איב ג'ידה ואיימן אבו-סאלח.

*עירוני ראשון לציון: פליקס חלפון הפצוע נותח אתמול ( חמישי) בברכו וצפוי להיעדר תקופה של מספר חודשים מהמגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully