וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמאר החזיר את המכונית "הגנובה" להפועל רמת גן

אייל בן יעקב

20.9.2007 / 16:48

פרשת היעלמותו של השחקן עם המכונית אותה לקח מהקבוצה בה סיכם את תנאיו הגיעה לסיומה עם החזרת המכונית, ושחרורו של עמאר

פרשה מוזרה שכזו לא זכורה כבר הרבה זמן. רמי עמאר, שפתח את העונה בהפועל פ"ת אך לא השתלב בסגל של מלמיליאן ועזב, הגיע שלשום (שלישי) למכתש כדי לחתום בשורות הפועל רמת גן ולערוך אימון ראשון עם הקבוצה.

עמאר עלה לקומת ההנהלה במשרדי הקבוצה, סיכם את תנאיו, ולאחר מכן ירד להתאמן עם חבריו החדשים. באופן תמוה, כמה דקות לאחר שירד לחדר ההלבשה, חזר עמאר לחדרי ההנהלה בדרישה להוסיף לשכרו עשרת אלפים דולר. כשנענה בשלילה, החליט לעזוב את האיצטדיון.

חלק מחוזהו של השחקן כלל קבלת מכונית מסוג ניסן, והוחלט כי עמאר ייסע יחד עם מנהל המשק של הקבוצה, אריק בורוכוביץ', יירד בביתו, ובורוכוביץ' יחזיר את המכונית למכתש. כשהחלו בנסיעה, נזכר לפתע עמאר כי "שכח את נעליו בחדר הלבשה", כדבריו, וביקש מבורוכוביץ' שיביא לו אותן. כשירד בורוכוביץ' מהרכב, החל עמאר בנסיעה ונעלם מן המקום.

היום (חמישי) החזיר עמאר להפועל רמת-גן את המכונית "הגנובה", לאחר שעו"ד שי אליאס המייצג את הקבוצה העביר לו מסר לפיו הפעולה שביצע היא גניבה לכל דבר, ואי החזרת הרכב תגרום להגשת תלונה במשטרה. אז הפרשה המוזרה הזו הסתיימה, ומי שיצא נפסד הוא השחקן רמי עמאר שנותר ללא חוזה, ללא קבוצה וגם ללא מכונית...

רמי עמאר, 30, החל את הקריירה בכפר קאסם, ובמהלך הקריירה שיחק בהפועל פ"ת, מכבי הרצליה, הפועל חיפה והפעל קרית שמונה, ונודע במזגו החם.

עדכון ראשון 19.9.07 14:46
עדכון אחרון 20.9.07 16:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully