וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "הכל הולך לי"

16.9.2007 / 21:59

צפו בחלוץ גנק מבקיע שער במספרת נהדרת ב-1:2 על סט. טרויידן. סטנדארד ליאז' וגנט סיימו ב-1:1. טועמה וורמוט לא שיחקו

המחזור השישי בליגה הבלגית ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. אליניב ברדה, חלוצה הישראלי של גנק, כבש שער מרהיב במספרת במשחק הניצחון 1:2 על האחרונה בטבלה, סט. טרויידן. המשחק השני הפגיש את שתי הקבוצות האחרות של נציגינו הישראלים בבלגיה, גנט וסטנדארד ליאז', אלא ששניהם לא שיחקו. סלים טועמה מליאז' נעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים, וורמוט לא נכלל בסגל. הקבוצות סיימו את המשחק בתיקו 1:1.

אליניב ברדה פתח הערב בהרכב קבוצתו, גנק, וכבש את השער בדקה ה-25. סט. טרויידן, שאירחה את המשחק, הובילה משער של פיטר ואן הוט כבר בדקה השביעית. וראנקן השווה בדקה ה-18 ואז כאמור הגיע השער של הישראלי, שעשה 1:2 והעלה את סגנית האלופה למקום השלישי בטבלה. פטר דלורג הורחק מסט. טרויידן הורחק בדקה ה-83.

היה באמת שער יפה", סיפר ברדה לכתב "ספורט הארץ", עוזי דן, "קיבלתי כדור עם הגב לשער, עצרתי בחזה והתלבש לי במספרת. זה שהבקעתי פחות חשוב מכך ששיחקנו טוב וניצחנו". החלוץ הישראלי נבחר לאיש המשחק וקיבל שמפניה מתחנת הטלוויזיה ששידרה את ההתמודדות. "אני מרוצה מאוד מההשתלבות שלי, הכל הולך לי בינתיים, שימשיך כך".


במשחק השני סטנדארד ליאז', שהתארחה אצל גנט, עלתה ליתרון דקה לסיום המחצית הראשונה משער של איגור דה קאמארגו. 19 דקות בתוך המחצית השנייה תייס השווה את התוצאה וחילק את הנקודות.

צמרת הטבלה הבלגית אחרי שישה משחקים:

1) סטנדארד ליאז' 16 נקודות
2) אנדרלכט 14
3) גנק 13
3) סרקל ברוז' 12
4) ספורטינג לוקרן 11
5) קלאב ברוז' 11
6) גנט 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully