וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו רוצים לזכות ביורוליג"

16.9.2007 / 19:03

כ-150 אוהדים ליוו את אימון הפתיחה של מכבי ת"א. וונטיגו קאמינגס החזיר את רף הציפיות למקום הראוי לו. קטש: "אם לא נגיע למדריד, תהיה תחושה של החמצה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

עם כמאה וחמישים אוהדים ביציעים ועשרות עיתונאים סביב לפרקט, ערכה הערב (ראשון) מכבי תל אביב את אימון הבכורה לקראת עונת המשחקים 2007/8, באולם בהדר יוסף. אימון קבוצת הכדורעף של המועדון, שנערך מוקדם יותר במקום, הביא לעיכובים קלים בלוחות הזמנים, אולם משעלו השחקנים ואנשי הצוות המקצועי למגרש, הוכפלו הדציבלים והתלהבות רבתי נרשמה ביציעים.

יותם הלפרין וליאור אליהו, שעדיין מתאוששים ממסעה המפרך של נבחרת ישראל, שוחררו מהאימון. טל בורשטיין הפצוע רשם נוכחות, אבל לא התאמן. טרנס מוריס נותר גם הוא על אזרחי. המנכ"ל צביקה שרף הגיע כדי להביע תמיכה, וביציע אף נצפו אביו וגיסו של המאמן עודד קטש. בדיוק כמו פעם.

"אי אפשר לקבוע עכשיו אם זו קבוצה לפיינל פור, אבל בכל מקרה, זו השאיפה", טען קואץ' קטש הנרגש. "אם לא נהיה במדריד באביב הבא, תהיה תחושה של החמצה. כבר הצלחתי להתרגל בראש לזה שאני במכבי. יש לי ביטחון במה שאני יכול לתרום ולעשות, וכמובן שאני מקווה שגם המזל יהיה לצידי.

"אני מקווה ומאמין שבעוד עשר שנים אהיה מאמן טוב יותר, אבל זה לא אומר שאני לא מספיק טוב עכשיו", המשיך קטש ואמר. "למכבי יש את הערך המוסף שלה, אין לה את התקציב של הקבוצות הגדולות, אבל ביד אליהו יש אנרגיות שאין בכל המגרשים הגדולים באירופה, כולל ביוון, והרי שיחקתי בכל האולמות האלה".

שחקניה הזרים החדשים של הקבוצה ניסו להתאקלם וערכו היכרות ראשונית עם כלי התקשורת. "אין לי בעיה לשתף פעולה עם וויל ביינום, אעשה כל מה שהמאמן יגיד", סיפר הפוינט גארד החדש, וונטיגו קאמינגס. "אין שמח ממני להיות בקבוצה הזאת, אנחנו רוצים לזכות ביורוליג ואני לא חוזר ממה שאמרתי. אחרי שהקבוצה זכתה בשלוש אליפויות אירופה בעשור האחרון, ברור לי שהאוהדים יתאכזבו מפחות. אני בהחלט רואה את עצמי כמאמן על המגרש ותמיד תראו אותי מדריך שחקנים".

"אני מאוד שמח להיות כאן, זו חוויה חדשה עבורי", הוסיף מרכוס פייזר, ההעברה היקרה ביותר שביצעה הקיץ מכבי. "אני בכלל לא מאוכזב שאני כאן ולא ב-NBA. אגב, אני לא חושב שאני צריך להיות הכוכב של הקבוצה הזאת. חשוב לי שנשחק כמו קבוצה, והייתי רוצה לעשות את כולם טובים יותר".

דיוויד בלות'נטאל שב ארצה לאחר שלוש עונות של נדודים בין ארה"ב, רוסיה ואיטליה. "עכשיו, כשאני חושב על זה, אני לא מבין למה לקח לי כל כך הרבה זמן לחזור לכאן. התגעגעתי", הודה הפורוורד. "השתניתי כאדם וכשחקן. זו הזדמנות מצוינת עבורי לחזור למכבי וסיטואציה טובה, כי מכירים אותי ויודעים למה אני מסוגל. אני מקווה לשחק ולעזור לקבוצה להצליח בליגה וביורוליג. ברור לי שאנחנו מסוגלים לזה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully