וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן ממשיכה לאבד נקודות

15.9.2007 / 18:20

הטוענת לכתר סיימה ב-1:1 ביתי עם שאלקה. האלופה שטוטגרט השיגה 0:3 על קוטבוס. דורטמונד מחצה את ברמן בתוצאה זהה

פגרת הנבחרות הסתיימה. הליגה הגרמנית חזרה למחזור החמישי, כשבמוקד, המשחק המרכזי שהפגיש את באיירן מינכן עם שאלקה. הבווארים, שכבר איבדו נקודות בתיקו נגד המבורג, סיימו גם היום בתיקו 1:1.

במשחק שפתח את המחזור אמש (שישי) מחצה בורוסיה דורטמונד את ורדר ברמן 0:3. האלופה שטוטגארט חזרה לחיים אחרי פתיחת עונה מגומגמת והשיגה ניצחון גדול 0:3 על אנרג'י קוטבוס. ארמיניה בילפלד המשיכה את היכולת המצוינת שלה מפתיחת העונה וגברה 2:4 בבית על העולה החדשה הנזה רוסטוק. תאופאניס גקאס במדי קבוצתו החדשה, באייר לברקוזן, פגש את האקסית, בוכום, בה סיים בעונה שעברה כמלך השערים של הבונדסליגה. לברקוזן ניצחה 0:2.

דורטמונד - ורדר ברמן 0:3

כנראה שהראש של ורדר ברמן כבר נמצא במפגש ליגת האלופות עם ריאל מדריד, וכנראה שדורטמונד הגיעה נחושה מאוד לאור העובדה שהצליחה לנצח בבית את החניכים של תומאס שאף רק פעמיים בעשר השנים האחרונות, כך או כך, אצטדיון סיגנל אדונה, ראה מחצית ראשונה ענקית של המארחת, שסגרה את הסיפור תוך פחות 32 דקות.

המארחים פתחו עם גלי התקפות על שערו של טים ווייזה. בדקה ה-22 מלאדן פטריץ' דחק מקרוב כדור רוחב שמסר הפולני יאקוב בלאסצ'יקובסקי, וזה הפך ל-0:1 לדורטמונד. כעבור 7 דקות כדור עומק מצא יאקוב את דייגו קלימוביץ' מול שוער ברמן, ובעיטה שלו לחיבורים הכפילה את יתרון המארחת. בשלב הזה הגנת ברמן קרסה והשער השלישי הגיע תוך 5 דקות בלבד. המגן הברזילאי דדה מצא בכדור עומק את פטריץ', שמול ווייסה השלים צמד וקבע 0:3 מוחץ לזכות דורטמונד. במחצית השנייה ברמן החזיקה בכדור ואף הגיעה למספר מצבים ליד שערו של מרק ציגלר, אך לא מצאה את הרשת.

באיירן מינכן - שאלקה 1:1

האירוע הגדול של הבונדסליגה הפגיש את הטוענת העיקרית לכתר ואת סגנית האלופה באליאנז ארנה. שלושה ניצחונות רצופים בתחילת העונה הראו כי הבווארים שולטים ללא עוררין בליגה השנה, אך תיקו 1:1 בהמבורג הוכיח כי הם פגיעים. במפגש הראשון שלהם העונה גברה באיירן על שאלקה 0:1, בטורניר גביע הליגה, שהתקיים לפני פתיחת העונה.

הכחולים המלכותיים הדהימו את האליאנז ארנה עם שער של איוון ראקטיץ' ששלח טיל מכ-25 מטרים. הקרואטי השלים שבוע חגיגי כשגם כבש במדי נבחרתו. אבל באיירן הצליחה להיחלץ מהפיגור תשע דקות בתוך המחצית השנייה כשמירוסלב קלוזה נגח את הריבאונד, לאחר שנגיחתו של לוקה טוני נהדפה על ידי שוער שאלקה נוייר.

שטוטגרט-אנרג'י קוטבוס 0:3

האלופה אירחה את הקבוצה ממזרח גרמניה בדיימלר-גוטליב שטאדיון. עם ניצחון אחד מארבעה משחקים, כשבמחזור הקודם ספגה הפסד לקרלסרוהה, הייתה חייבת שטוטגארט ניצחון. וזה הגיע. ג'רונימו קאקאו החטיא פנדל בדקה ה-32, אבל החזיר כשכבש בדקה ה-54. אוורטון הכפיל את היתרון בדקה ה-78, מריו גומז חתם את התוצאה בדקה ה-83. ארמין ווה יכול להיות מרוצה לעת עתה. האורחים ממשיכים לשהות מתחת לקו האדום עם שתי נקודות בלבד.


ארמיניה בילפלד - הנזה רוסטוק 2:4

המקומיים השיגו 7 נקודות מ-9 אפשריות מפתיחת העונה, אלא שאז הגיעה מפלה מול העולה החדשה, דואיסבורג (3:0). היום הם הוכיחו שהם לא אפיזודה חולפת כשהשיגו שלוש נקודות במשחק רב שערים מול עולה חדשה אחרת. כריסטיאן איגלר כבש צמד לבילפלד (50, 55) יורג בום (31) וארתור וויצ'ניארק (59) הוסיפו עוד אחד. אנריקו קרן (47) וקאל בולו (63) כבשו לאורחים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

משחקים נוספים:

באייר לברקוזן - בוכום 0:2

אשתקד פרח החלוץ היווני הבינלאומי תאופאניס גקאס במדי בוכום והשיג את תואר מלך השערים של הליגה, מה ששלח אותו לביי ארינה. היום מול קבוצתו לשעבר הוא לא כבש, אך בכל זאת השיג את שלוש הנקודות. מארק פרצל מבוכום הורחק בדקה ה-54. 8 דקות לאחר מכן כבש קארים חאגווי הטוניסאי. בדקה ה-88 מנואל פרידריץ סגר את הסיפור.


נירנברג-האנובר 2:2
להאנובר: מייק האנקה (12, 39) לנירנברג: זבייזדאן מיסימוביץ' (60), מארק מינטל (89).

פרנקפורט-המבורג 1:2
לפרנקפורט: אלכסנדר מאייר (8, 87), להמבורג: ואן דר וארט (82 בפנדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully