וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נקודות ראשונות להפועל פ"ת

15.9.2007 / 19:00

לאחר 2 הפסדים השיגה המועמדת לעלייה ניצחון 1:2 על הפועל ר"ג. לוד הדהימה בחוץ את אחי נצרת 1:3. רמה"ש-חיפה 1:0, הכח ר"ג-רעננה 1:1

הליגה הלאומית חזרה מן הפגרה בת שלושת השבועות למחזור השלישי של הליגה. במוקד העניינים עמד המשחק בין הפועל פתח תקווה להפועל רמת גן. הכחולים ממלאבס השיגו נקודות ראשונות העונה כשניצחו 1:2.

המוליכה ערב המחזור מכבי אחי נצרת, והפועל רעננה ניסו לשמור על המאזן המושלם, אבל כמו שהן יודעות החיים בליגה הזאת לא קלים. הראשונה נוצחה 3:1 בבית על ידי בני לוד. השנייה סיימה בתיקו 1:1 בחוץ עם הכח עמידר רמת גן. הפועל חיפה יצאה למשחק ברמת השרון ללא קובי שאלו, שוערה המושעה, אבל זה לא מנע ממנה להשיג ניצחון 0:1 על עירוני רמת השרון. אייל לחמן והפועל עכו ינסו להתאושש נגד הפועל באר שבע.

הפועל פ"ת - הפועל ר"ג 1:2

המלאבסים, שהגיעו למשחק ללא נקודות משני משחקים, היו חייבים לנצח את האדומים מהמכתש, שניצחו את משחק הליגה האחרון שלהם מול רמת השרון.

ייתכן שעסק הביש אליו נקלעו הפתח תקוואים עזר להם כי זה העניק להם שלוש הנקודות. הרכש ממכבי הרצליה, פפי קימוטו, כבש את השער הראשון בדקה ה-11. שוקי נגר שימח את אורי מלמיליאן כפליים בדקה ה-32. תשע דקות בתוך המחצית השנייה אופיר חלוואני הצליח רק לצמק. פתח תקווה התאוששה, והתרחקה קמעה מהתחתית.

מכבי אחי נצרת - הפועל בני לוד 3:1

מוליכת הטבלה המפתיעה אירחה בעילוט את חניכיו המשתפרים של מישל דיין, ולמרות שניסתה לשמור על מאזן מושלם, חטפה מכה מאוד לא נעימה אל מול עיני אוהדיה.

מוראד אבו ענזה הדהים את המקומיים עם שער יתרון בדקה ה-23, לא חלפו חמש דקות ואחמד סבע הגדיל את היתרון כשכבש כדור עונשין מ-11 מטרים. בדקה ה-66 זה כבר הפך מהפסד לתבוסה כשינון ברדה, אחיו של אליניב, השכין כדור נוסף ברשת נצרת. מהראן ללה הצליח להמתיק במעט את הגלולה המרה ולשמור על כבוד המקומיים עם שער מצמק בדקה ה-90.

בסוף השבוע יגיעו לנצרת שלושה נבחנים חדשים, כולם קשרים אחוריים. הנבחנים יהיו ברזילאי, ניגרי וקשר קמרוני בשם צ'רלס סימבדזה מקבוצת מאונט קמרון. כמו שנצרת נראתה היום היא בהחלט תצטרך תמיכה בקישור.

עירוני רמת השרון - הפועל חיפה 1:0

מפגש מעניין נערך באצטדיון על שם גרונדמן ברמת השרון, כשהקבוצה המקומית אירחה את חניכיו של שלומי דורה. האדומים מהכרמל פתחו את הליגה עם הפסד, אך הצליחו להשיג היום את ניצחונם השני בליגה. זיו כבדה כבש בדקה ה-26 והפועל חיפה מתאוששת בדרכה לצמרת.


הכח עמידר רמת גן - הפועל רעננה 1:1

הסגולים אירחו את הקבוצה מהשרון, ששמרה עד המשחק על מאזן מושלם. חמודי כיאל כבש לזכות המקומיים בדקה ה-24. שבע דקות בתוך המחצית השנייה הורחק בני חדד. חוזה מרטינז גומז ניצל את היתרון המספרי כדי להשוות בדקה ה-62. הכח ירדה עם התיקו הראשון שלה העונה, רעננה לא הצליחה לשמור על המאזן המושלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עירוני ראשון לציון - הפועל נצרת עילית 1:2

ראשון ניצחה במשחק בין שתיים מהקבוצות החלשות בליגה ובסוף העונה היא עוד תספור את הנקודות היקרות האלו. מאמן נצרת עילית, ירון הוכנבוים, שחסר את איב ג'ידה ועומר עבדול עזיז שלא עברו בבקרת התקציבים, הצהיר לפני המשחק שהוא יסתפק בתיקו, אבל את הנקודות הוא יחפש בפעם אחרת.

מור גולן העלה את המקומיים ליתרון ראשון בדקה ה-27 בפנדל, אבל אלירן אלקיים הוותיק הישווה בדקה ה60, 11 דקות אחרי שעמית אוחנה הורחק. אולם למרות שהיא שיחקה בעשרה שחקנים, קבוצתו של אבי פיטוסי הצליחה לכבוש שער ניצחון מרגליו של רוני אוחנה בדקה ה-76 ואספה 3 נקודות חשובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully