וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטראצי: "אני מתנצל בפני זידאן, הוא אלוהי הכדורגל בשבילי"

12.9.2007 / 1:22

יותר משנה לאחר התקרית בגמר גביע העולם, שולח בלם אינטר ונבחרת איטליה התנצלות לאיש שנגח בחזהו. מטריקס עונה גם לריימונד דומאנק

יותר משנה לאחר שננגח על ידי זינדין זידאן, מתנצל מרקו מטארצי, בלם אינטר ונבחרת איטליה, בראיון בפני הפנומן הצרפתי: "אני מתנצל בפניו, בשבילי הוא אלוהי הכדורגל".

כזכור, נגח זידאן בחזהו של מטראצי בגמר מונדיאל 2006 בגרמניה בשנה שעברה במהלך המשחק והורחק בכרטיס האדום. לפני כחודש חשף מטריקס מה אמר לזיזו, שעיצבן אותו כל כך, והיום משגר הבלם האיטלקי את הודעת הסליחה.

למרות ההצהרה הפייסנית ששיגר מטראצי בראיון הוא מסייג את דבריו ואומר: "בכל זאת, אני לא חושב שהייתי יכול להתנהג בצורה אחרת מהאופן בו נהגתי, אני לא חושב שמישהו אחר יכול לנהוג היה באופן שונה".

האיטלקי עמד על כך בראיון כי אין לו אויבים בכדורגל והתייחס בבדיחות גם לדבריו של מאמן נבחרת צרפת ריימונד דומאנק. לאחר גמר גביע העולם אמר דומאנק באירוניה כי מטראצי היה איש המשחק. "דומאנק הוא איש חכם", אמר מרקו, "הוא צדק במה שאמר בסוף משחק הגמר. ידעתי שאיש המשחק הוא אני, אבל לקח לי שנה לתפוס זאת". מטראצי גם אמר שהוא התבדח, כמובן, על ההערה ששיגר לעברו של חברו לקבוצה דז'אן סטאנקוביץ' כאשר כינה אותו 'צועני'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully