וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל קטמון יצאה לדרך

6.9.2007 / 21:32

הקבוצה שייסדו אוהדיה המיואשים של הפועל ירושלים ערכה את אימון הבכורה שלה. מייסד הקבוצה, אורי שרצקי: "אנחנו סוף סוף נהנים מכדורגל"

בקור של הרי ירושלים, ללא עשן סיגרים ובאווירה שנלקחה מתוך סרטים ישנים על כדורגל אנגלי, בהן מככבות קבוצות קהילתיות קטנות, נערך היום (חמישי) אימון הבכורה של הפועל קטמון, קבוצת הכדורגל שייסדו אוהדי הפועל ירושלים בכדורגל במחאה על המצב הנורא אליו נקלעה קבוצתם בניהולם של יוסי סאסי ו-ויקטור יונה. על הדשא הריץ מירו בן שמעון את השחקנים, האלמונים ברובם, במשמעת צבאית כמעט, אך האקשן האמיתי התחולל מחוץ לגדר.

אל האימון, שנערך במבשרת ציון, הגיעו כ-100 אוהדים, שהתהדרו בצעיפי הקבוצה החדשים (בצד אחד רשומה הכתובת "הפועל קטמון" ובצד השני "אם אשכחך ירושלים") ובחולצות משחק עם סמל הקבוצה. גם דני קליין, יו"ר הפועל כדורסל, שרכש מניה בקבוצה, הגיע לאימון והתקבל בחום. כזכור, הפועל קטמון נוסדה אחרי ש-500 אוהדי הקבוצה רכשו בה מניות באלף שקלים כל אחד, ואנשי עסקים ירושלמים תרמו סכום דומה.

אורי שרצקי, מייסד הקבוצה, אמר: "זה רגע מאד שמח ומאד עצוב עבור אוהדי הפועל ירושלים. עשינו את הבלתי ייאמן, כנראה כי לא היתה לנו ברירה אחרת. אף פעם לא היה אכפת לנו מההפסדים של הפועל, אבל תחושת הגועל שהמועדון שגדלנו עליו התחיל לעורר אצלנו, הכריחה אותנו לחולל מהפכה. כיף כאן, נקי כאן, שמח כאן, ואנשים כאן מחכים לפתיחת העונה כמו שלא חיכו שנים. אנחנו בטוחים שאם נמשיך להוכיח יכולת, אומץ וסבלנות, כמו שאנחנו עושים עד עכשיו, סאסי ויונה יבינו שאין להם ברירה ויפנו את המקום בהפועל. אנחנו סוף סוף נהנים מכדורגל, וכבר לא נוותר על התחושה הזאת לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully