וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני יכולה להיות בטופ 10"

5.9.2007 / 20:00

שחר פאר הייתה מאוכזבת מאוד אחרי ההפסד 6:4, 6:1 לאנה צ'קבטדזה ברבע גמר אליפות ארה"ב הפתוחה, אבל מצאה נקודות לאופטימיות

כמעט בכל ניצחון של שחר פאר התקשורת מנפחת לנו את השכל עם "היא שוב הוכיחה איזה אופי יש לה" ושאר אימרות כנף שהפכו לקלישאות. אמרתם שחר פאר ואופי, אמרתם כדורגל משחקים משבת לשבת. לוחמת, לא נשברת, מספיק. תנו לה לשחק, תנו לנו להבין שזה טניס ולא מלחמת העולם השלישית.

אז לפחות היום הטניסאית הישראלית שברה את הקלישאה בהפסד שלה 6:4, 6:1 לאנה צ'קבטדזה. פעמיים שברה פאר את ההגשות של צ'אקי במשחק רבע גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה ביניהן הערב, אבל נשברה מיד לאחר מכן בחזרה ואיבדה את היתרון. היא כבר הוליכה 2:4 במערכה הראשונה, אבל נשברה פעמיים, הפסידה ארבעה משחקונים רצופים וגם את המערכה הראשונה. הפתיחה של הסט השני הייתה זהה. הישראלית שברה, אבל מיד נשברה פעמיים וצ'אקי עלתה ליתרון מבטיח.

בהיבט החיובי קיים כמובן ההישג הגדול - רבע גמר טורניר גרנד סלאם. להפסיד לטופ 10 כמו צ'קבטדזה זו בטח לא בושה, הרי מעטות הן הטניסאיות שיכולות לנצח אותה כיום. גם הטניס שראינו מפאר היה לפרקים ארוכים מצוין ורמת המשחק התעלתה באופן כללי לגבהים מרשימים עם משחקונים ארוכים, המון אמוציות של השתיים ולא מעט מלחמות טקטיות ומנטליות.

התייחסות לקהל מתחייבת גם היא, אז הנה היא באה - ביציע ישבו לא מעט ישראלים שהירבו לצעוק ולצווח "יאללה שחר" ובכלל לעשות רעש. הנה, התייחסנו.

ויש גם את החלק של האופי. כן, שוב הוא. אולי ההפסד הזה, ועוד אחד או שניים כאלו ישילו מפאר סוף סוף את הקלישאות סביבה ואת תדמית הלוחמת שלה ותיתן לה לשחק טניס וזהו.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה

שתי הטניסאיות שמרו על ההגשות אחת של השניה, אך במצב של 2:2, הצליחה פאר לשבור את ההגשות של צ'קבטדזה ועלתה ל-2:3, אחריה ניצחה משחקון נוסף. למרות זאת, הישראלית לא ידעה לשמור על היתרון והרוסייה שברה בחזרה, עלתה ל-4:5 ושברה שוב לניצחון במערכה הראשונה.

מערכה שנייה

פאר שברה כבר במשחקון הראשון, שהיה ארוך ומותח, אבל בפעם השנייה במשחק לא ידעה לנצל את היתרון ונשברה מיד בחזרה ל-1:1. צ'קבטדזה התמלאה ביטחון, שברה שוב ועלתה ל-1:3. בשלב הזה פאר נשברה לחלוטין. הרוסיה שייטה לה קדימה לעבר הניצחון, שברה שוב מול הישראלית שנראתה מותשת והפסידה 6:1.

אכזבה גדולה

"אני מאוד מאוד מאוכזבת", אמרה פאר אחרי המשחק, "ניצחתי אותה לפני כמה חודשים ואני חושבת שלא השתנה הרבה מאז לכן אני מאוכזבת. אבל לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים. זו הסיבה בגללה כרגע היא מדורגת 6 בעולם ואני 19.

"היו לי הזדמנויות במערכה הראשונה ואני חושבת ששתינו היינו במתח, אבל הייתה לי עוד הזדמנות לשבור במצב של 4:4 אותה לא ניצלתי. מאותה נקודה היא שיחקה טוב ושלטה במשחק.

"הגעתי לטורניר אחרי החודשיים הגרועים ביותר בקריירה שלי ולפניו נפצעתי ולא ידעתי אם אוכל לשחק, לכן אני מאוד מרוצה מההופעה שלי בטורניר בסך הכל. שיחקתי טניס טוב וניצחתי שחקניות טובות".

"אני עובדת קשה ואני חושבת שאני יכולה להיות טופ 10. אני לא יודעת מתי, אבל אני מאמינה בעצמי ואני אמשיך לעבוד. עדיין יש לי הרבה דברים לשפר במשחק שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully