וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת המילואים

1.9.2007 / 19:00

שחקני הספסל של הפועל ת”א ובית”ר לא הרשימו בגביע הטוטו, הפועל כפ”ס הביסה 1:4 את האדומים, והאלופה הפסידה בבית 2:1 לבני יהודה

תוצאות המחזור השלישי של גביע הטוטו בבית ב' נראות במבט ראשון כמפתיעות, אך כשמציצים בהרכבי הקבוצות ששיחקו בשני המשחקים, אין מה להתפלא. הפועל תל אביב ניצלה את השבת לספק מנוחה לשחקני ההרכב הראשון, ששיחקו בחמישי האחרון בגביע אופ"א, דבר שעלה לה ביוקר עם ספיגת ארבעה שערים בהפסד להפועל כפר סבא. יצחק שום ניסה לבחון כמה משחקני הספסל שלו במפגש עם הכתומים, אבל זה הסתיים בהפסד ביתי של האלופה, 2:1 לבני יהודה. הכתומים, מבחינתם, יצטרכו לבחון את יכולת קבלת ההחלטות של שוערם דלה איינוגבה, ששוב ספג שער שטותי.

בית"ר ירושלים - בני יהודה 2:1

ביקורה האחרון של בני יהודה בטדי הוליד במחזור הפתיחה של ליגת העל תבוסה צורבת, והזהובים חזרו לשכונה אחרי שחטפו שלישייה מבית"ר ירושלים. הערב (שבת) האלופה ניסתה לשחזר את תוצאת אותו מפגש ולשמור על מאזן מושלם בראשות טבלת בית ב'.

משורות בית"ר נעדרו ברק יצחקי, כריסטיאן אלבארז ומיכאל זנדברג, כולם בגלל פציעות קלות, וגביע הטוטו נתן להם את האפשרות למנוחה. בית"ר עלתה ליתרון מוקדם, אך ספגה מיד שני שערים. רק במחצית השניה, כשהצטרפו תמוז, טל ואלברמן להרכב של בית"ר, החלו הצהובים שחורים לתקוף את שערו של איינוגבה, אך ללא הועיל.

גול! בדקה ה-9 ניצל עמרי אפק טעות נוראית של שוער בני יהודה, איינוגבה, שאיבד את הכדור וגילגל מקרוב 0:1 לבית"ר.

גול! בדקה ה-21, כדור קרן של הכתומים, אותו שמעון גרשון והגנת בית"ר לא הצליחו להרחיק פגע בבטנו של אימורו לוקמן וחדר לרשת של שטראוס.

בדקה ה-35 פרץ אפק מהפינה השמאלית לרחבת בני יהודה ובעט כדור שנהדף לקרן.

גול! בדקה ה-36 בעט יוסי רוזן מ-20 מטר את שער היתרון של בני יהודה. שטראוס היה צריך להדוף, אך בכל זאת, שער נהדר של קשר הכתומים.

בדקה ה-41, הפעם מצד ימין, פרץ עמרי אפק ובעט לרשת החיצונית של איינוגבה. בן שושן המאוכזב נותר לבדו בצדה השני של הרחבה.

טוטו תמוז התמקם יפה באמצע הרחבה בדקה ה-53, נגח כמו שצריך, אך הכדור התרומם מעל המשקוף.

בדקה ה-63 חן עזריאל נגח אחורה כדור יפהפה, כתוצאה מהרמת קרן, לכיוונו של מירוסביץ' שמקו השער פיספס שער בטוח.

דלה איינוגבה הציל את כבודו שנרמס בשער הראשון, כשבדקה ה-72 הציל שני נסיונות, של אלברמן ותמוז, לכבוש את שערו.

"אנחנו אמנם מנצחים בגביע הטוטו, ושיחקנו חלק ראשון סביר, אבל בחלק השני פשוט נעלמנו", תיאר באכזבה מסוימת מאמן המנצחת, ניצן שירזי, "הכדורים שרקו לנו ליד הקורות. אנחנו יודעים שזה לא יספיק".
כשנשאל על הטעות של איינוגבה ועל דרך התגובה, אמר שירזי: "אני לא אוהב לשתוק במקרים כאלה. רציתי להחליף אותו, אבל יעקב אסייג, מאמן השוערים, ביקש להשאיר אותו. הוא ייענש כי הוא עושה פעולות שלא צריך לעשות".

עידן טל סיפר בסיום על ההחמצות של בית"ר במחצית השנייה: "היו יותר מדי מצבים בשביל שלא נבקיע וזה לא סימן טוב, אני מקווה שזה חד פעמי, כי אסור לנו להחמיץ כל כך הרבה. אם נמשיך לא לבוא מוכנים ובשיא הריכוז אז בהחלט אפשר לנצח אותנו, אבל הכל תלוי בנו. היינו צריכים לנצח בהפרש של חמישה או שישה שערים. בנוגע אלי, לא שכחתי לעשות את הדברים, פשוט צריך לשנות כמה דברים בראש".

הרכב בית"ר ירושלים: שגיא שטראוס, יואב זיו (עידן טל 45), שמעון גרשון, דוד אמסלם, אלירן דנין, דרק בואטנג (טוטו תמוז 45), מילובן מירוסביץ', עמית בן שושן (אלברמן 45), עמרי אפק, אבירם ברוכיאן, רומולו (חן עזריאל 61)

הרכבה המשוער של בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודזיץ' (יאיר אזולאי 45) , זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, יוסי רוזן, הרוויה קובאצ'וביץ' (עוז ראלי 45), משה ביטון (אלי ביטון 61), ז'וזה דוארטה, אסי בלדוט (אלירן עטר 67)

הפועל כ"ס-הפועל ת"א 1:4

הפועל תל אביב נותרה הישראלית היחידה באירופה, אבל בגביע הטוטו שחקניו של גיא לוזון לא ממש עושים חיל עד כה. האדומים מדורגים במקום האחרון של בית ב' עם 0 נקודות ושער זכות יחיד, והערב (שבת) הם נכשלו גם מול נועלת הבית עד הערב, הפועל כפר סבא, למשחק בו שתי הקבוצות שאפו להשיג נקודות ראשונות במפעל.

האדומים פתחו בהרכב חסר מאוד, שנתן אפשרויות מנוחה לכוכבי הקבוצה. בהרכב הפועל תל אביב פתחו שחקנים פחות מוכרים כמו רועי גורדנה, מאור עשור וגל שיש. לראובן עובד ניתנה הזדמנות בהרכב, למרות שמועות על חוסר שביעות רצונו ממצבו בקבוצה.

החלוץ הקמרוני, יוליוס אגבור (23), שנבחן בהפועל כפר סבא, פתח בהרכבה של הקבוצה במשחק הביתי, ואף כבש שער בכורה. בסיום אמר מאמן כפר סבא, אלי אוחנה, כי עדיין לא הגיע להחלטה לגביו.

בדקה ה-15, בזכות פספוס של אניימה ביציאה לכדור גובה, קיבל גיא דיין כדור כעשרה מטרים מן השער אך בעט אותו גבוה מעל שערו של הניגרי.

בדקה ה-35 סמואל יבואה בעט בשמאל ללא תועלת. גיא דיין הצעיר של כפר סבא, בעט כדור ראשון שנעצר על ידי אניימה, הכדור הגיע לרגלו של יבואה שבעט מחוץ למסגרת.

בדקה ה-44 נפצע טל חן, בלם הפועל תל אביב והקפטן במשחק ובמקומו נכנס רמי דואני.

גול! בדקה ה-47 אבי כנפו תרגם את שליטתה של כפר סבא במשחק ונגח את ה- 0:1 של הירוקים.

גול! בדקה ה-61 דגלאס דה סילבה ניצל יכולת חלשה של וינסנט אניימה ביציאה לכדור גובה ונגח לרשת את השני של כפר סבא.

גול! יוליוס אגבור, הנבחן של אוחנה, ניצל רפיסות הגנתית של האדומים בדקה ה-75 וגלגל בקלות את שערם השלישי של הירוקים.

גול! בדקה ה-85 הגיע ראובן עובד להפועל תל אביב. הקשר, המאכזב עד כה, קיבל כדור על סף הרחבה ובעט כדור שטוח שהכניע את חיימוב וצימק את התוצאה ל-3:1.

"את גביע הטוטו הפועל תל אביב כבר לא תיקח", אמר גיא לוזון בסיום. "אנחנו מתמקדים באופ"א ובליגה. אל תקחו את המשחקים האלה כמדד, חכו למשחקים שלנו בליגה. לא הייתה לנו ברירה אלא לעלות בהרכב חסר". כשנשאל על ההכנות למפגש באופ"א עם הקבוצה השבדית סולנה אמר לוזון: "עדיין לא התעסקתי בזה, נתחיל בזה מחר ונלמד אותה כמו שצריך".

מאמן כפר סבא, אלי אוחנה הביע ביקורת על ראשי ההתאחדות: "ההתייחסות לגביע הטוטו היא לא רצינית, אולי צריך להגדיל את הפרס או שיבטיח מקום בגביע אופ"א, אז אולי יקחו את המפעל ברצינות".

הרכב הפועל כפר סבא: גיא חיימוב, עופר טלקר,דגלאס דה סילבה, ליירה, לירן זרקו (אורי אוזן 45) , אביחי ידין (גיל קין 76), אלירן סיימון, אבי כנפו (בן לוז 75), גיא דיין (גיירמו ישראלביץ' 60), סמואל יבואה, יוליוס אגבור

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עאמר מנצור, טל חן (רמי דואני 44), מאור עשור (אנסומבו 66), גל שיש (אבדג'י 66), ביברס נאתכו, מאור פרץ, ליאור בקשי, ראובן עובד, עדי סבג, רועי גורדנה (דני בונדר 75)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully