וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה באדום

29.8.2007 / 10:58

יוסי בניון בישל צמד, בניטז פירגן, ליברפול חגגה עם 0:4 על טולוז והעפילה לשלב הבתים בליגת האלופות. צפו בתקציר ובכל שערי המשחק

עריכה: בת גולן

"התחרות עוזרת לנו"

רפא בניטז מסרב להתלהב מקבוצתו. ליברפול אומנם ניצחה 0:4 את טולוז בדרכה לשלב הבתים בליגת האלופות, אבל המאמן הספרדי רוצה לראות אם קבוצתו יכולה להתמודד עם אתגרים פיזיים אמיתיים בטרם יוכל לקבוע אם היא באמת יכולה להתמודד על כל התארים.

"אנחנו חייבים לראות איך אנחנו משחקים מול קבוצות פזיות קשוחות", אמר בניטז, "הצלחנו יפה מול סנדרלנד בשבת (0:2 בחוץ), אבל זה היה רק משחק אחד".

ההבדל הכי משמעותי מבחינת ליברפול העונה הוא העומק האיכותי של הספסל, דבר שיוצר תחרות בריאה ואפשרות תמרון בין המפעלים. "אפשר לראות איך התחרות על כל עמדה עוזרת לנו", אמר בניטז, "כל שחקן מנסה לתת את המיטב שלו עד הרגע האחרון בניסיון לכבוש".

אחד מהם, כמובן, היה יוסי בניון, שהציג לראשונה כושר משביע רצון במדי ליברפול. "אלה הן חדשות מצוינות עבורנו", אמר בניטז על היכולת של שחקני הספסל, "הסגל שלנו חזק יותר מבעונה שעברה. זה עדיין מוקדם, אפשר לראות את האיכות של השחקנים. אנחנו עורכים הרבה שינויים בין השחקנים והעמדות, וזה עדיין עובד. זה בהחלט מעודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully