וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמכם הסליחה

משה בוקר, שליח "הארץ" לבלארוס, בשיתוף

22.8.2007 / 22:49

נבחרת ישראל חשפה בעיות קשות והפסידה 2:1 בבלארוס בזמן הפציעות, צופי הטלוויזיה לא יכלו לצפות ברוב המשחק בגלל תקלה בשידור

יום עגום למדי לנבחרת ישראל ולאוהדיה. הכחולים לבנים הפסידו היום (רביעי) 2:1 בבלארוס, במשחק לא מרשים שחשף שוב את הבעיות הרבות של הבחורים של קשטן, שמתכוננים לקראת המשחק מול אנגליה בתחילת החודש הבא. אבל ההפסד היה רק הסיפתח. אם התאכזבנו מהיכולת הרעה של השחקנים, הרי שמדובר היה גם במשחק הראשון בהיסטוריה של הנבחרת שמשודר בתשלום, וכדי להוסיף חטא על פשע - רובו גם לא נקלט על ידי הלוויין של צ'רלטון, וכך גם אלה ששילמו עבורו לא זכו לראותו. לפי היכולת במחצית השנייה, לא הפסדנו כלום. אכן, יום עגום.

חוסר תיאום בהגנה הישראלית איפשר לרומן ואסיליוק להעלות את המארחת ליתרון כבר בדקה השלישית, אבל שמעון גרשון השווה בפנדל בדקה ה-29 אחרי שברק יצחקי הוכשל ברחבה, וישראל ירדה למחצית ב-1:1 אחרי מחצית בינונית. החצי השני היה גרוע הרבה יותר, וככל שנקפו הדקות הבלארוסים התקרבו יותר יותר לשער של דוידוביץ'. בזמן הפציעות הצדק נעשה. רומשנקו כבש מהנקודה הלבנה את שער הניצחון לבלארוס בתוספת הזמן, וקבע 1:2 למארחים.

מה הלאה? בעיות. החלק ההתקפי היה רחוק מלהרשים, הקישור הלא יצירתי התקשה לדחוף קדימה, חוסר התיאום במרכז ההגנה יצר חורים רבים, וצמד המגנים חשפו חולשה באגפים. לקשטן נותרו עוד שבועיים וחצי עד למשחק החשוב באנגליה, אך ספק רב אם ה-11 האלה יוכלו להוציא תוצאה טובה בוומבלי.

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! רומן וסיליוק ניצל טעות בהגנה הישראלית, עבר את דודו אוואט, גלגל פנימה והעלה את המקומיים ליתרון מוקדם כבר בדקה השלישית.

דקה 29 - גול! ברק יצחקי הוכשל ברחבה, ושמעון גרשון בעט מהנקודה הלבנה חזק ושטוח לפינה הימנית, והשווה לזכות הנבחרת. 1:1.

דקה 69 - שניות ספורות לאחר שנכנס, טוטו תמוז השתלט על כדור ושחרר בעיטה חזקה מזווית קשה, אבל החוצה.

דקה 75 - דורשנקו הפציץ מחוץ לרחבה, דוידוביץ' הדף לקרן.

דקה 90 - גול! בלזיניוק חדר לרחבה, והשופט הליטאי קבע כי סטרול אחז בו בצורה לא חוקית ושרק לפנדל. רומשנקו בעט פנימה, וקבע 1:2 מוצדק לבלארוס.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט (ניר דוידוביץ', 46), יובל שפונגין, טל בן חיים, שמעון גרשון (אבי סטרול, 65), יואב זיו (דדי בן דיין, 46), גל אלברמן, וואליד באדיר, עידן טל (ליאור רפאלוב, 81), יוסי בניון, ברק יצחקי (סלים טועמה, 46), רוברטו קולאוטי (טוטו תמוז, 68).

"לצד דברים חיוביים, ראיתי דברים פחות טובים"

דרור קשטן, כהרגלו, סירב להתרגש מההפסד בסיום המשחק. "זה רק משחק הכנה לקראת התמודדות ממשית", אמר המאמן הלאומי ל"חדשות הספורט", "המשחקים האלה חשובים, חבל שיש לנו רק אחד לפני אנגליה".

"ניסיתי מספר דברים לקראת המשחק בוומבלי", אמר המאמן, "ולצד דברים חיוביים, ראיתי דברים פחות טובים. במחצית הראשונה שיחקנו פחות טוב בהגנה, אבל ייצרנו הזדמנויות בהתקפה. בחצי השני המשחק הקבוצתי השתפר, אבל השיפוט היה קטסטרופלי".

קשטן התייחס בהרחבה לשופט הליטאי והרבה להתלונן על אופן שיפוטו. "יש מידה של אובייקטיביות ששופט חייב לגלות, מה שלא היה היום", אמר המאמן, "כל ההתנהלות שלו הייתה לא הוגנת. כשמשחקים בגוש המזרחי, צריך לשלוח שופטים ממערב אירופה".

"כל משחק הוא הכנה ראויה", אמר קשטן על ההפסד לנבחרת שמדורגת במקום ה-69 בעולם, ויצא נגד הביקורת על ההכנה הלקויה, "לא הייתה דרך מפרכת, הגענו בשעה נוחה לווינה, השחקנים ישנו לילה שלם, ונחו אחרי המשחקים שלהם. אומנם לא ערכנו פה אימון כמתוכנן, אבל הייתה אסיפה, ראינו וידאו, עשינו אימון טקטי מסכם. צריך להבין שבגלל שיש לנו הרבה שחקנים באירופה, אין לנו הרבה ימי אימון, ובאילוצים האלה אנחנו פועלים. אנחנו רק בתחילת העונה, וחשוב שהשחקנים ייכנסו לכושר משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully