וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדוע אתם אוהבים את עובדי השטן הללו?"

19.8.2007 / 11:19

אל קעידה פרסם תמונות של כוכבים לצד איומים. בקהאם מחזיר את ההשקעה. מנצ'סטר סיטי רוצה את גוטי, היונייטד להיפטר מהיינצה

העיתון "ניוז אוף דה וורלד" מדווח ששחקני כדורגל מהפרמיירליג היו על הכוונת של ארגון הטרור אל קעידה. לטענת העיתון, הספורטאים הואשמו בדרדור הנוער המוסלמי ובשימוש כדוגמה קלוקלת.

במספר תמונות שפורסמו על ידי הארגון רואים, לדוגמה, את פרצופו של כוכב מנצ'סטר יונייטד ווין רוני, ולידו הכיתוב "מדוע אתם אוהבים את עובדי השטן הללו?".

דייויד בקהאם, קפטן נבחרת אנגליה לשעבר וכיום כוכבה של הלוס אנג'לס גלאקסי, הופיע לצד הכיתוב "מה הופך אותך ללוזר?". הסלוגן שהופיע לצד תמונתו של תיירי הנרי שאל "מדוע אתם מחקים את אנשי התשוקות הללו?".

כמו כן, בסרט שפורסם על ידי הארגון מראים גופות מרוטשות ואת הכיתוב "מוות" ו"כל נשמה תטעם מהמוות".

ריאל רצתה להחזיר את בקהאם

הלילה (בין שבת לראשון) הוכיח דייויד בקהאם עוד קצת מהיכולת השיווקית שלו, כשמשחק הליגה בין הלוס אנג'לס גלאקסי לניו יורק רד בולס במסגרת ה-MLS משך כמות שיא של 67 אלף צופים. בקהאם, שפתח לראשונה בהרכב קבוצתו, בישל שני שערים בהפסד של הגלאקסי 5:4.

כמו כן, נשיא הגלאקסי דיווח כי ריאל רצתה להחזיר לשורותיה את הכוכב האנגלי, אך המהלך לא הסתייע.

מנצ'סטר סיטי רוצה את גוטי

סוון גוראן אריקסון הגיע בקול תרועה רמה למנצ'סטר סיטי. המנג'ר לשעבר של נבחרת אנגליה הוציא הקיץ כ-40 מיליון ליש"ט, על שחקנים, ביניהם רולנדו ביאנקי , חלוצה של רג'ינה, מרטין פטרוב, קשרה של אתלטיקו מדריד, ועוד. בינתיים זה מצליח לו כשקבוצתו במקום הראשון עם שש משש. כעת, לוטש השבדי עיניים לקשר ריאל מדריד גוטי. הסיטיזנס מציעים ללבנים מבירת ספרד סכום של כ-5 מיליון ליש"ט עבורו.

גוטי בן ה-30 הצטרף לריאל מדריד כשהיה בן 8 ומאז הוא בסנטיאגו ברנבאו. בעונות מסוימות היה שחקן הרכב, אך ברוב שנותיו בקבוצה התחיל על הספסל. בעונה שעברה תרם רבות הקשר הבלונדי לאליפות הלבנה ההרואית של ריאל כשהביא פעמים רבות את המפנה מהספסל.

מעמדו של גוטי, אחרי הגעתו של ברנד שוסטר, לוט בערפל, והקשר, ששמו נקשר בעבר לארסנל וכן ליריבה העירונית אתלטיקו מדריד, עשוי לעשות את המעבר לאנגליה.

היינצה כמו תינוק, רוצה רק לליברפול

מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להיפטר ממגינה השמאלי גבריאל היינצה. השדים האדומים הציעו את השחקן לשתי הקבוצות הבכירות בספרד, ריאל מדריד וברצלונה, תמורת כ-6.8 מיליון ליש"ט, אלא שהארגנטינאי הבינלאומי רוצה להישאר בממלכה ולעבור לליברפול.

היונייטד מתנגדים לכך באופן תקיף כשהבהירו לו כבר בעבר כי הם לא יתנו לו לעשות את המעבר לאחת מהתמודדות הבכירות שלהם על תואר האליפות באנגליה. גם אלופת צרפת ליון הציעה את אותו סכום כסף כמו ריאל ובארסה ואפילו יובנטוס הביעה התעניינות, אבל היינצה בשלו, רק ליברפול.

הפרשה, שנמתחת לכל אורכו של הקיץ, צפויה להסתיים בקרוב, עת בוררות של התאחדות הליגה האנגלית שתתכנס בימים הקרובים תנסה לפתור את הפלונטר הסבוך. אם היינצה ינצח במאבקו נגד היונייטד, הרי שהוא יהיה לשחקן הראשון שעושה מעבר ישיר מאולד טראפורד לאנפילד מאז 1964.

יש לציין כי היינצה ממשיך להתאמן אצל פרגוסון, אך הוא כמובן לא נכלל בסגל הקבוצה. מנג'ר הקבוצה הבהיר כי אם הארגנטינאי ירצה להישאר הוא יוכל להילחם על מקום בהרכב ויוכל לשחק, אבל נחשו מה היינצה רוצה. באנפילד משוכנעים כי בקרוב מאוד היינצה ינחת אצלם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ניוקאסל מעוניינת בטרייד - אמרה בעבור דקו

ניוקאסל רוצה לעשות טרייד עם ברצלונה. קשרה הטורקי אמרה ועוד 8 מיליון ליש"ט בעבור דקו. מייק אשלי, הבעלים החדשים של הקבוצה, להוט להביא כוכב ברמה בינאלומית והקשר הפורטוגלי, ששמו נקשר לצ'לסי של מוריניו, הביע נכונות לעבור למגאפייז.

מקור בקבוצה חשף: "זה לא סוד שאשלי רוצה שחקן בעל שם בקבוצה ודקו הוא אופציה טובה לכך. במועדון מתכננים לדבר עם מנהלי בארסה כבר השבוע כדי לראות האם אפשר להגיע לסיכום - אמרה ועוד כ-8 מיליון ליש"ט תמורתו של דקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully