וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: סטנדרד ליאז' וטועמה קרובים לסיבוב הבא

16.8.2007 / 23:11

29 משחקים נוספים התקיימו באירופה. הבלגים והקשר הישראלי גברו 0:3 על קירינג בחוץ. גם בלקבורן, גלאטסראיי וסמפדוריה בדרך לסיבוב הראשון

32 משחקים נערכו הערב (חמישי) במסגרת המשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השני של גביע אופ"א.

סטנדארד ליאז', קבוצתו של סלים טועמה, שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-80, הביסה בחוץ 0:3 את קירינג מלוקסמבורג. מ'בוקאני (58), ו-וויסטל (81 ו-86) כבשו לבלגים, שכבר יכולים להתחיל ולהתכונן לשלב הבא.

מיי פה הפינית אירחה את בלקבורן, שהעפילה מהאינטרטוטו. האנגלים הצליחו לשטוף את הפינים בעזרת שער של רוקה סנטה קרוז, שהגיע ללא תמורה מבאיירן מינכן, לאחר שזה כבש את שער הניצחון כבר בדקה החמישית. הרוברס עם רגל וחצי בסיבוב הבא.

גלאטסראיי חזרה עם 2:1 בחוץ על סלאבן בלופו. הקרואטים עלו ליתרון ראשונים משער של פוסאבץ בפנדל (16), אבל אקמאן (42) וימאן (72) הפכו את התוצאה, שמציבה אותם בעמדה מצוינת לקראת הגומלין בעלי סמיי ין.

סמפדוריה יצאה למשחק חוץ קשה בקרואטיה נגד היידוק ספליט, וחזרה משם עם שער חוץ יקר של קמפאנרו (44). הונבד, קבוצת פאר הונגרית לשעבר, נפרדה בתיקו 0:0 מקבוצת פאר עבר אחרת, המבורג. הגרמנים יארחו את הגומלין ב-AOL ארינה וינסו לגמור שם את העבודה.

קלוז', קבוצתו של זיטו אוגבונה, נוצחה בביתה על ידי אנורת'וסיס 3:1. הקפריסאים סיימו למעשה את העבודה על שלושה שערי חוץ של זלוגאר (42), בואבנטורה (49), סוסין (60). יוג'ין טריקה, אקס מכבי תל אביב, צימצם בדקה ה-70.

הקרב בין יאנג בויז ברן ללאנס הסתיים ב-1:1. טיאגו העלה את השוויצרים ליתרון בדקה ה-70, אלא שמונטרוביו הישווה ארבע דקות לאחר מכן. קבוצה שוויצרית אחרת, פ.צ באזל, גברה בבית 1:2 על מאטרסבורג. ארג'יץ' (24), וקאצ'דו (54) כבשו לביתיים, שמידט העלה את האוסטרים ליתרון מוקדם. ייתכן שהניצחון המינימלי של באזל לא יספיק לה לגומלין.

אתלטיקו מדריד, שעברה את גלוריה ביסטריצה באינטרטוטו ועלתה לסיבוב המוקדמות השני, אירחה בויסנטה קלדרון את וויבודינה הסרבית וניצחה 0:3. מקסי רודריגז (38), דייגו פורלאן הרכש מויאריאל (61) וסרחיו אגוארו, ילד הפלא הארגנטינאי (70) עשו מקדמה נאה לגומלין. מירוטינוביץ' מהאורחים הורחק בדקה ה-48.

* במשחק מהמחזור השלישי בצרפת גברה נאנסי על ניס 1:2. פויגרנייר (51) וברנואר (66) כבשו לנאנסי, באמוגו הישווה זמנית בפנדל (61).

  • עוד באותו נושא:
  • בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully