וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונדסליגה בשבת - רק בערוץ הספורט

בית המשפט במינכן קבע כי זכויות השידור של הליגה הגרמנית שייכות לערוץ הספורט, ובית המשפט המחוזי הוציא צו מניעה נגד צ'רלטון

ערוץ הספורט צפוי לשדר את משחקי המחזור השני של הליגה הגרמנית בסוף השבוע הקרוב באופן בלעדי, זאת לאחר שבשבוע שעבר שודרו משחקי המחזור הראשון גם בצ'רלטון.

בית המשפט המחוזי במינכן הוציא ביום חמישי צו הקובע כי כל משחקי הליגה הגרמנית ישודרו אך ורק בערוץ הספורט, והורה לספק הגרמני, חברת The Sportsman Media GMBH, למלא אחר תנאי ההסכם שלה עם ערוץ הספורט במלואם וכלשונם.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה חברת צ'רלטון כי רכשה את זכויות השידור של הבונדסליגה, זכויות אשר לטענת ערוץ הספורט הינן בבעלותו, מכוח הסכם שנחתם בינו לבין הספק הגרמני באוגוסט 2006, ותוקפו עד לסיום עונת 2008/9. נציגי צ'רלטון טענו כי ערוץ הספורט לא שילם את מלוא התשלומים המגיעים לערוץ הגרמני ועל כן נעשתה פניה לצ'רלטון מגרמניה במטרה למסור לה את הזכויות. נציגי ספורט 5 טענו בתגובה כי הם אחראים לפריסת התשלומים ולא ניתן להפסיק את ההסכם מבלי ליידע אותם.

ערוץ הספורט פנה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בתל אביב, שהוציא צו המורה על שידור משחקי המחזור הראשון בשני גופי השידור במקביל. השופטת בדיון הפנתה את ערוץ הספורט לנקוט בהליכים נגד הספק הגרמני. בעקבות כך, פנה ערוץ הספורט באמצעות משרד עורכי הדין קסוטו- נוף, לבית המשפט בגרמניה, בבקשה לאכוף את החוזה שנחתם. הבוקר כאמור קיבל שופט בית המשפט המחוזי במינכן את בקשת ערוץ הספורט, והוציא צו הקובע כי כל משחקי הבונדסליגה שייכים בבלעדיות לערוץ הספורט.

היום (שישי) הוציא שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, נ. ישעיה, צו מניעה זמני כנגד צ'רלטון, האוסר עליה לשדר בכל אופן שהוא את משחקי הליגה הגרמנית או לעשות שימוש כלשהו בזכויות השידור של הליגה הגרמנית. צו המניעה הזמני הינו בתוקף עד מתן החלטה אחרת בעניין, כאשר נקבע דיון במעמד שני הצדדים ל- 22.8.07.

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט, הגיב לאחר פסיקת בית המשפט בגרמניה: "אנחנו שמחים שבית המשפט בגרמניה קבע את מה שהיה ברור לנו לאורך כל הדרך, שזכויות הליגה הגרמנית שייכות לנו כדין".

עו"ד נועם פורר, בא כוחה של חברת צ'רלטון, הגיב גם הוא לאחר פסיקת בית המשפט בגרמניה: "צ'רלטון לא מודעת להליך המשפטי בגרמניה. החברה רכשה את הזכויות כדין מהחברה שהצהירה שהיא בעלת הזכויות. מבחינתנו עד שלא תינתן הנחייה מטעם בית משפט מוסמך צ'רלטון היא בעלת הזכויות".

בשבת הקרובה ישדר ערוץ הספורט שני משחקים שיחלו ב-16:30. בערוץ 5 ישודר המשחק בין ורדר ברמן לבאיירן מינכן, ובערוץ 5+ יועבר הדרבי האזורי בין דורטמונד לשאלקה.

עדכון ראשון: 16.8.07, 16:43
עדכון אחרון: 17.8.07, 13:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully