וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פרד דורש לעזוב את ליון

15.8.2007 / 14:23

הזעזועים באלופת צרפת נמשכים, וכעת גם הסקורר הברזילאי מחפש את דרכו החוצה. בליון מודאגים שז'וניניו יילך בעקבותיו

קיץ סוער במיוחד עבר על ליון, האלופה הנצחית של הליגה הצרפתית. פלורן מאלודה, אריק אבידאל, טיאגו, קלאודיו קסאפה, ז'רמי ברטוד ואלן דיארה עזבו למחוזות אחרים, ז'וניניו וסילבן וילטורד התעמתו בפומבי, השוער גרגורי קופה והבלם כריס נפצעו וייעדרו לתקופות ממושכות, וכעת מתווספת לה בעיה חדשה - רצונו של פרד לעזוב.

החלוץ הברזילאי הפורה הודיע באופן רשמי כי הוא מבקש למצוא לעצמו קבוצה חדשה בהקדם. "למרות ההתאקלמות המצוינת שלי למדינה, לחברים לקבוצה ובעיקר לקהל, אני חש כי הפרק שלי בליון הגיע לסיומו", הכריז פרד. "הדיאלוג עם נשיא הקבוצה כבר אינו כבעבר, וזה זמן טוב עבורי להמשיך הלאה". עזיבתו של פרד עשויה להוות מכה לא קטנה להתקפה של ליון, אך מה שעלול להתברר כחמור מכך עבור אלן פרין הוא החשש שז'וניניו, חברו הברזילאי של פרד, יחליט ללכת בעקבותיו, כפי שמעריכה העיתונות הצרפתית.

במקביל ממשיכה ליון לחפש באופן נואש חיזוק לחוליית ההגנה המדוללת שלה. בקבוצה פנו לצרפתי של יובנטוס, ז'אן אלן בומסונג, שהבהיר שהוא לא מעוניין לעזוב את ארץ המגף. המועמד המועדף על פרין ממשיך להיות גבריאל היינצה, הארגנטינאי של מנצ'סטר יונייטד, כשגם חברו לקבוצה מיקאל סילבסטרה מבוקש מאוד בסטאד דה ז'רלאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully