וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר ברגל לרוני, עלול להיעדר 3 חודשים

12.8.2007 / 17:24

נפצע ב-0:0 המאכזב של מנצ’סטר יונייטד נגד רדינג, בספק לישראל. צ’לסי גברה 2:3 על בירמינגהאם, 90 דקות לבן חיים. ניצחון גם לארסנל

המחזור הראשון של הפרמיירליג הושלם היום (ראשון) עם שלושה משחקים מעניינים. ארסנל ניצחה 1:2 את פולהאם, צ'לסי גברה 2:3 בבית על העולה החדשה בירמינגהאם, ושברה שיא אנגלי עם 64 משחקים ביתיים ברציפות ללא הפסד. ליברפול החזיקה בשיא הקודם כשלא הפסידה באנפילד מפברואר 1978 עד דצמבר 1980.

האלופה מנצ'סטר יונייטד אירחה את רדינג, שעלתה בשנה שעברה והצליחה לתקוע יתד בליגה הבכירה. השדים לא הצליחו להבקיע את הבונקר של האורחים וסיימו עימם בתיקו 0:0 מאכזב.

אבל החדשות הרעות באמת עבור אלכס פרגוסון הגיעו מכיוונו של ווין רוני. החלוץ הצעיר נפצע ברגלו השמאלית במהלך המחצית הראשונה של המשחק, ובבדיקה שנערכה בבית חולים מקומי בשעות הערב התברר כי הוא סובל משבר, מה שצפוי להשבית אותו לתקופה ממושכת של עד שלושה חודשים. לפיכך, עלול רוני להיעדר ממשחקה של נבחרת אנגליה נגד נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2008 באיצטדיון וומבלי בחודש הבא.

ילדים תותחים

ארסנל - פולהאם 1:2

ארסנל החדשה, זאת שאין לה את תיירי הנרי, פתחה את עונת 2007/8 ברגל שמאל, כש-50 שניות מהפתיחה ביצע יינס להמן טעות נוראית, השמיט ואיפשר לדייויד הילי להעלות את האורחים ליתרון. אחר כך המשיכו התותחנים בגישה שאיפיינה אותם אשתקד, והחמיצו שוב ושוב מול השוער טוני וורנר. וורנר קיבל את האפודה הראשונה רק בחימום, כשהשוער הראשון אנטי ניימי נפצע בחימום.

רק שש דקות לסיום הצליחה ארסנל להקפיץ את אצטדיון האמירויות, כשרובין ואן פרסי שלח בעיטת עונשין מ-11 מטרים פנימה, ובדקה ה-90 ממש הבקיע אלכסנדר חלב את שער הניצחון של הקבוצה הצעירה של ארסן ונגר, כשהסתובב ברחבה ושלח בעיטה חדה לפינה.

איפה ג'ון טרי?

צ'לסי - בירמינגהאם 2:3

ג'ון טרי שוב ישב על הספסל, וטל בן חיים פתח לצדם של ריקארדו קארבליו, גלן ג'ונסון ואשלי קול. בדקה ה-15 מיכאל פורסל הניח את ראשו על הרמה לרחבה, בילבל את פטר צ'ך וקבע 0:1 מפתיע לעולה החדשה, וזאת אחרי לחץ כחול ומסיבי משריקת הפתיחה. אולם לא עברו שתי דקות וקלאודיו פיזארו סיים התקפה מהירה ומתואמת עם בעיטה שטוחה שקבעה 1:1, ובדקה ה-31 הושלם המהפך, כשפלורן מאלודה קיבל כדור מצוין מסלומון קאלו, וקבע 1:2.

בדיוק כשנראה היה שאנחנו בדרך לתבוסה, הגיעה אוליבייה קאפו בדקה ה-36, התעלם מקיומו של גלן ג'ונסון, ושלח בומבה בשמאל לפינה הרחוקה של צ'ך, 2:2 סנסציוני. צ'לסי המשיכה ללחוץ וללחוץ, ובדקה ה-50 הגיע מיקאל אסיין, וירה מרחוק כדור שהשוער יכול היה לעצור. 2:3 לחבר'ה של ז'וזה מוריניו.

ההתקפה של המאמן הפורטוגלי הציגה משחק התקפי משובח, מהיר ומדויק, אבל שוב חסרונו של ג'ון טרי בחוליה האחורית השאיר אותה עם הגנה לא יציבה. כזכור, בשנה שעברה זה עלה לה בתואר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

במילה אחת: אכזבה

מנצ'סטר יונייטד - רדינג 0:0

שלושת יריבותיה העיקריות של האלופה מנצ'סטר יונייטד על התואר העונה פתחו את הליגה עם ניצחונות. גם השדים האדומים רצו לפתוח ברגל ימין לעיני אוהדיהם באולד טרפאורד, אך סיימו לבסוף בתיקו מאופס עם רדינג.

חניכיו של אלכס פרגוסון, המנג'ר הכל יכול של האדומים, תקפו ותקפו, אך ללא הועיל. ההתקפות של היונייטד היו שבלוניות וחסרות מחץ מול הבונקר המשוכלל שבנו האורחים, שעשו חיים קשים לאלופה. רדינג בהחלט יכולה להיות מאוד מרוצה מהנקודה שסחטה. סביר להניח שככל שתתקדם העונה קשה יהיה להוציא נקודות בקלות יחסית כזו מהיונייטד.

קרלוס טבז, הרכש הכי נוצץ של האדומים העונה, לא התלבש למשחק כמוהו גם אואן הארגריבס, שהגיע מבאיירן מינכן. נאני נכנס במקומו של רוני הפצוע בדקה ה-45, אבל לא תרם יותר מדי.

בדקה ה-71 החליף דייב קיטסון את קווין דויל. רק 45 שניות חלפו והקלישאה על ג'ינג'ים שהם חמומי מוח התגלתה במלוא עוזה כשקיטסון קיצץ, פשוטו כמשמעו, את פטריס אברה. בו ברגע הוא ראה את הכרטיס האדום ועשה את דרכו למקלחות כשהוא ללא אגל זיעה אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully