וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "חזרנו להיות קבוצה שמחה"

לי בוץ

11.8.2007 / 23:27

יצחק שום השאיר את ההדחה מאירופה מאחור כשבית"ר גברה על הפועל ת"א 0:2. לוזון: ”יכולת כזו לא תספיק לאירופה". דגו: "אפשר לתת פייט לבית"ר". 10 עצורים בקטטות


שני הניצים של הכדורגל הישראלי הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נפגשו הערב (שבת) למשחק במסגרת בית ב' של גביע הטוטו. האדומים אירחו את המשחק בהרצליה עקב עונש רדיוס. זה לא עזר והאלופה ניצחה את מחזיקת הגביע, אם תרצו בסופרקאפ הישראלי, 0:2.

בית"ר ירושלים ידעה שבוע מאכזב ומדכא ביותר עם הדחתה מאירופה. יצחק שום הבין שהוא חייב לאסוף את הקבוצה במהרה. הערב הוא חזר למפגש נגד האקסית ששלחה אותו הביתה בבושת פנים והשיג נקמה ספורטיבית מתוקה.

הירושלמים לא פתחו טוב ולא הגיעו כמעט למצבים, אך במחצית השנייה הספיקו שתי פעולות מצוינות של בואטנג ויצחקי להביא את שלוש הנקודות. אגב, יצחקי ממשיך את הכושר הנהדר בו הוא מצוי מאז סוף העונה שעברה. העונה הוא כבר הבקיע נגד הדנים, והיום כבש אחד יפהפה.

הסיפתח של גיא לוזון לא היה מוצלח נגד בני יהודה. היום לא היה זמן טוב יותר לתקן את הרושם העגום בהתמודדות נגד היריבה השנואה, שגם היה משחק הכנה לקראת משחקם של האדומים בגביע אופ"א נגד שירוקי. בהפועל יכולים להיות מרוצים רק מהעובדה שהבוסנים הם קבוצה חצי-מקצוענית. בכושר כזה לא בטוח שמול קבוצה חזקה יותר הייתה עושה מחזיקת הגביע דברים טובים.

ללוזון נותרו חמישה ימים לשבור את הראש לנסות לחבר את הקבוצה החדשה שלו. הוא יכול להתנחם בעובדה שהחלוץ פאביו ג'וניור לא שיחק, אולי הוא יביא את הישועה.

עם פתיחת המשחק הבלם שמעון גרשון, שעלה ליציע הכבוד, זכה לשפע 'מחמאות' מצד אוהדי הפועל תל אביב, שלא שכחו לו עדיין את המעבר לבירה אשתקד. בהפסקת המשחק מצאו שחקני בית"ר חדר הלבשה נעול, לאחר דקות ארוכות בחוץ נמצא המפתח והם יכלו להיכנס. עימותים בין מחנות האוהדים נרשמו לפני ואחרי המשחק ועשרה אוהדים נעצרו. אוהד נוסף נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול בבית חולים.

מהלך המשחק

דקה 8 - יגאל אנטבי החליף מסירות עם הקפטן ואליד באדיר, ששלח בעיטה מכ-25 מטרים, גבוה מעל השער.

דקה 43 - האדומים הגיעו להזדמנות הכי טובה שלהם בכל המשחק. תחילה הם דרשו פנדל בטענת יד של אלבארז. הכדור הגיע לדוס סנטוס, שבעט פס שטוח ולא חזק, קאלה הדף שער בטוח.

דקה 57 - גול!! המשחק החל ללכת בכיוון השער של אניימה. הגנת הפועל הרחיקה כדור הגבהה רע מתוך הרחבה. בואטנג השתלט על הכדור ושלח פצצה. אניימה היה קצר. 0:1 לבית"ר.

דקה 75 - גול!! טוטו תמוז, שנכנס במחצית, שלח כדור קשתי מצוין ליצחקי. האחרון שמצוי בכושר נהדר וכבש את השער נגד קופנהאגן, השתלט טוב מאוד על הכדור ושיחרר בעיטה חזקה לפינה הקרובה של אניימה. 0:2 לבית"ר.

הרכבים:

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, ואליד באדיר (ראובן עובד, 60), אבדג'י (מאור פרץ, 72), ברוך דגו (איתי אלקסלי, 76), עדי סבג, ליאור אסולין (ביברס נאתכו, 60).

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, אריק בנאדו, דוד אמסלם, יואב זיו, כריסטיאן אלברז, דרק בואטנג, גל אלברמן (עומרי אפק, 46), עידן טל, אבירם ברוכיאן (מילובן מירוסביץ', 46) ברק יצחקי (חן עזריאל, 80), אנטונלי רומולו (טוטו תמוז, 46).

לוזון: "אין הוקוס פוקוס"

גיא לוזון: "מחצית ראשונה טובה מאוד שלנו, שלטנו בקצב המשחק, היה מגיע לנו פנדל אבל זה לא משנה. היו חילופים ידועים מראש כיוון שיש לנו משחק מאוד חשוב ביום חמישי. ברור שחילופים כאלה לא יהיו בליגה. אני לא מתעסק בבית"ר, שכבודה במקומה מונח.

"אנחנו בתהליך של עבודה, יש לנו קבוצה חדשה לגמרי, אין הוקוס פוקוס ואי אפשר שתוך שבוע הכל פה יזרום. אנחנו לא בוכים על זה, מי שמצפה שנבוא לשטוף את המגרש אחרי שבוע טועה. ההרכב שהיום שיחק זה המשחק הרשמי הראשון שהוא שיחק ביחד. הייתי מאוד מרוצה מההרכב הזה עד החילופים. פאביו ג'וניור עדיין לא מוכן גופנית, ברור שהוא עוד יתרום לנו בהמשך".

כשנשאל המאמן אם היכולת הזו תספיק לאירופה אמר לוזון: "כרגע, קשה לי להאמין שזה יספיק".

ברוך דגו: "אני חושב שבמחצית הראשונה הגענו להרבה מצבים והיינו צריכים לרדת עם יתרון. ברגע שספגנו הפסקנו לשחק ואסור שזה יקרה. אני בטוח שבמהלך הדרך נתגבש ונהיה טובים יותר".

על אירופה אמר הקשר: "רק בחמישי נראה אם אנו מוכנים למשחק או לא. ההפסד לא אומר כלום. בית"ר הגיע לשלושה מצבים והבקיעה בשניים מהם. לנו לא נשרק פנדל שהגיע. עם הזמן ננצל את המצבים אליהם אנו מגיעים. חייבים מחץ בהתקפה. גביע הטוטו זה משחקי אימון טובים, למרות שלא רצינו להפסיד. משחקים מול בית"ר זה על היוקרה. זה הפסד שלא היה צריך לקרות. אפשר לתת פייט לבית"ר. יש לנו קבוצה טובה. ממשחק למשחק נשתפר ונבקיע. אין מה לדאוג, זה יבוא".

יצחק שום: "גם היום יש עוד הרבה מה לתקן. לבוא אחרי 120 דקות ביום חמישי, עם התסכול והאכזבה מקופנהגאן. היה קשה להרים את השחקנים, ועם זה שלא שיחקנו כדורגל גדול לנצח את הפועל תל אביב זה חשוב.

"אני בטוח שבית"ר תראה הרבה יותר טוב. יש לנו יריבות טובות מאוד בכדורגל הישראלי, 3-4 קבוצות שירוצו יחד איתנו. כל אלה שמכתירים אותנו מראש, אז הלוואי שזה יקרה. יש לי את החומר הנכון, אבל זה דורש עבודה ועוד עבודה".

בקשר למפגש המחודש עם קבוצתו לשעבר: "ככה זה, מאמן מקצועני עובר קבוצות. ראיתם שהאוהדים של הפועל שומרים לי אמונים גם היום, אבל יש לי את הקהל של בית"ר שמספק את כל מה שאתה רק רוצה גם בימים פחות טובים. אני לא מחפש לקבל זר פרחים, אני מחפש לקבל ניצחון".

ברק יצחקי: "יש כאן המון שחקנים מנוסים שמביאים לנו את הנסיון שצריך לשים את הכל בצד ולהתרכז עכשיו רק בליגה. קופנהאגן כבר מאחורינו. טוב לי בבית"ר, כיף לי לשחק פה, כרגע אני מתרכז רק בלשחק בבית"ר ירושלים, ברור שזה חלום שלי לשחק באירופה אבל כל עוד אני משחק בבית"ר אני מתרכז רק בה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully