וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירסאו שוחרר ממכבי חיפה

11.8.2007 / 22:12

הירוקים ניצחו את נתניה 0:1, החליטו לחתוך את הברזילאי וינסו להגיע להסדר גם עם סורמה. קשר סלובני מועמד להגיע, נירנברג שוב פנתה לקולאוטי

מכבי נתניה חשבה על ליירה בגביע אופ"א, ושכחה שקודם כל היא צריכה לנצח את מכבי חיפה בגביע הטוטו. הירוקים לא התחשבו באתגר האירופי של הנתנייתים וניצחו 0:1 משער של רוברטו קולאוטי. אם קבוצתו של המאמן ראובן עטר רוצה לשמור על סיכוי סביר בגביע אופ"א, כדאי שביום חמישי הקרוב היא תפגין מול הפורטוגלים יכולת גבוהה יותר מזו שהפגינה בקרית אליעזר.

נראה שבחיפה כבר מוכנים לעונה ראשונה אחרי תקופה ארוכה, ללא הופעה במפעל אירופי (אם לא מחשיבים את החוויה הקצרה של הירוקים באינטרטוטו), ועבורם המפגש מול נתניה היווה פשוט הכנה לפתיחה המתקרבת של ליגת העל.

המחצית הראשונה של המשחק לימדה כי הירוקים כבר הורידו את חלודת הקיץ, ולמעט היעדרה של רגל מסיימת, הציגה בעלת הבית משחק קולח והתקפי. בשלב מסוים החל הקהל החיפאי לעודד את ג'ובאני רוסו, והאוהדים הבהירו לקרואטי כי מבחינתם הוא חזר הביתה. מכבי נתניה נהנתה בעיקר מיכולת מצוינת של הבלם גולן חרמון, שהיווה תחנה אחרונה מול המארחים. חיפה תקפה בעיקר מהאגפים, אך לא השכילה לייצר מחץ התקפי והמחצית הראשונה הסתיימה בשוויון 0:0.

במחצית השנייה המשחק קיבל קצב מהיר ושתי הקבוצות הגיעו למצבי הבקעה. בסופו של דבר, הירוקים מצאו את המסגרת של שטראובר עם שער של קולאוטי בדקה ה-66, שקבע 0:1 לחיפה. בדקה ה-76 וחלף רוסו וזכה לתשואות מהיציעים בקרית אליעזר.

מהלך המשחק

דקה 4- ג'ובאני רוסו פרץ מימין לרחבה ומסר רוחב לבוקולי, שבעט מעל לשער.

דקה 48- בוקולי הרים כדור חופשי, רוסו נגח מתוך הרחבה וסחט הצלה מרהיבה משטראובר.

דקה 50- חיפה ממשיכה בלחץ. קולאוטי פרץ משמאל, מסר רוחב לקטן שבעט שטוח, אך הכדור נבלם בדרכו אל השער על ידי סטרול.

דקה 53- דוידוביץ' הדף רע בעיטה חופשית של רוזנטל, צ'אפוי עט על הכדור החוזר, אך בעט מחמישה מטרים מעל השער.

דקה 56- בוקולי הרים כדור מאגף ימין, קולאוטי נגח היטב, אבל שטראובר קלט.

דקה 57- ג'ורג' בה קיבל כדור במרכז הרחבה, בעט חלש ושטוח לקורה, ודוידוביץ' אסף את הכדור שניתז בחזרה.

דקה 66- גול! חרזי הגביה מאגף ימין, חרמון לא הצליח להרחיק, וקולאוטי דחק מקרוב, 0:1 לחיפה.

הרכב חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר (שי מימון, 46), אדורם קייסי, דקל קינן, אלון חרזי, ג'ובאני רוסו (מסיללה, 76), גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (שלומי ארבייטמן, 66), חאבייר דירסאו, יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

הרכב נתניה: לירן שטראובר, אבי סטרול (עשהאל בן שבת, 74), גולן חרמון, טל מעבי, קלמי סבן, סבסטיאן רוזנטל (איתי שכטר, 79), אמייה טגה, תמיר כהן, ג'ורג' בה, אוקוצ'ה, סיריל צ'אפוי (אוקוצ'ה, 83).

דירסאו נחתך (איציק יצחקי)

בסיום המשחק החליטו בחיפה לשחרר את הקשר הברזילאי חאבייר דירסאו. כזכור הביעה מכבי פתח תקוה עניין בצירוף השחקן, אך עד לאחרונה התעקשה חיפה שלא לשחררו. כעת חוזרת אופציית פתח תקוה להיות רלוונטית, ודירסאו התבקש להשיב בנושא עד מחר.

בלי קשר לשחרור של דירסאו, הקשר לוקאש סורמה שלא שותף היום בדרך החוצה מהקבוצה. המאמן רוני לוי בוחן מספר חלופות, ומתכוון לבחון מועמדים אחרים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקבוצה תוכל להשתחרר מההסכם עם סורמה תמורת פיצוי כספי נמוך יחסית לגובה החוזה.

בניגוד לפרסומים בברזיל, בקבוצה טוענים שהקשר הברזילאי פאוליניו מועמד, אך עדיין לא סיכם בקבוצה. בקבוצה לא מתכוונים לוותר על עומר גולן, אבל המשא ומתן יתקיים רק אם פתח תקוה תסכים לשחררו.

שם נוסף שהוזכר כמועמד לעמדת הקשר במקומו של סורמה הוא נסטיה צ'ה, שחקן נבחרת סלובניה. נירנברג הגרמנית, שהתעניינה ברוברטו קולאוטי לפני מספר שבועות, העבירה לחיפה הצעה רשמית נוספת על החלוץ הארגנטינאי.

רוני לוי נשמע די מסופק בסיום המשחק: "מחלק מהדברים אני מרוצה, מחלק קצת פחות. זה לא הכושר שאנחנו מצפים מעצמנו, אבל אנחנו עדיין סוחבים עומס מתקופת ההכנה. אני שמח שהקהל קיבל את רוסו בצורה טובה מאוד, לי באופן אישי לא היה ספק שהוא שחקן מצוין ונרוויח אותו במהלך העונה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הצרפתים לא הרשימו (אריק רחמיאן)

בנתניה מגדירים את המשחק היום כמשחק "הטעייה" של עטר וזאת בשל העובדה שביציע ישבו שני המרגלים שהגיעו מפורטוגל לעקוב אחרי נתניה. הבעלים דניאל יאמר, שחגג היום את יום הולדתו ולא נכח במשחק בקרית אליעזר, יקבל עוד הערב דיווח מהמאמן ראובן עטר לגבי שני הנבחנים הצרפתים, ג'ורג' בה וסיריל צ'אפוי. הופעתם הפושרת של השניים מקשה על עטר להחליט לגבי החתמתם בקבוצה. קיים סיכוי מסויים שעטר יחליט בסופו של דבר לצרף את צ'אפוי, וזאת בשל העובדה שהשחקן צפוי להצטרף לקבוצה כמתאזרח ולא על משבצת של זר. בנתניה הבהירו שההחלטה הסופית לא תתקבל הלילה.

בנתניה היו מודאגים ממצבו של אבי סטרול, שלא חש בטוב במהלך המשחק ואף הקיא במחצית. מנגד, הופעתו המצוינת של גולן חרמון עשתה כאב ראש בריא לעטר לקראת ליירה, כשלואיס מרין ישוב להרכב.

כעס גדול בקרב האוהדים בשל העובדה שעד כה לא נמכרו זכויות השידור לקראת המשחק של הקבוצה באופ"א לאף ערוץ ישראלי. גורם בקבוצה אמר היום: "זה לא קשור אלינו, הכל תלוי באם הקבוצה הפורטוגלית תדאג לשידור המשחק בחו"ל. בשלב זה לא ידוע לנו על כך המשחק ישודר בפורטוגל. מה גם שמבירור שערכנו אף אחד מהערוצים בארץ לא הביע התעניינות בשידור המשחק".

בקבוצה עדיין מאוכזבים מקצב מכירת המנויים לקראת העונה. אמש ערכה הקבוצה הפנינג בו נרשמה מכירה של כ-40 מנויים. עוזרו של יאמר, איציק גניש: "אלו לא המספרים שקיווינו ורצינו להגיע אליהם, אבל זה מתקדם לגבולות הסביר. יש עוד זמן ונקווה שננצח את לירייה, מה שיגביר את התיאבון אצל האוהדים לבוא ולרכוש מנויים".

מחר תשוב נתניה להתאמן וביום שני אחר הצהריים תצא ללירייה, תשהה לילה במדריד במטרה לאפשר לשחקנים להגיע רעננים שכן מדובר בנסיעה הכוללת 12 שעות בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully