וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו הוא לבד

8.8.2007 / 7:29

בארי בונדס הכה את ההום ראן ה-756 בקריירה, שבר סופית את השיא הוותיק של האנק ארון והפך אוהד אחד ביציעים לימיליונר

מזל טוב לבארי בונדס, ובעיקר לאוהד שתפס את הכדור ביציעים. החובט של סן פרנסיסקו ג'איינטס הכה הלילה (רביעי) את ההום ראן ה-756 שלו בקריירה, ובהינף מכה אחת שבר את את אחד מהשיאים הגדולים בתרבות האמריקאית - שיא החבטות בהיסטוריית ליגת הבייסבול.

רק ביום ראשון השווה בונדס את השיא של האנק ארון, כשהכה את ההום ראן ה-755 שלו. הלילה הג'יאנטס אירחו בסן פרנסיסקו את וושינגטון נשיונלס, כשהחובט הענק בן ה-43 הפציץ את הכדור החוצה מעבר לגדר, ניפץ סופית את השיא בן 33 השנים, והפך אוהד אחד ביציעים למיליונר.

המגיש "בר המזל" שאיפשר לבונדס להכות את ההומר ההיסטורי היה מייק באקסיק ג'וניור, מגיש די זניח שנודד בין המייג'ורס לליגות הנמוכות בבייסבול. בסופו של דבר הג'איינטס הפסידו 8:6, לאחר שספגו ארבע ריצות באינינג השמיני.

בונדס הקדיש את ההומר לאביו המנוח, בובי, בעצמו שחקן עבר בג'איינטס. "תודה, אבא", אמר בדמעות. באקסיק ג'וניור לקח את העניין ברוח טובה: "לא רציתי להיכנס להיסטוריה מהצד הגרוע שלה, אבל אני בסדר עם זה".

הנרי "האנק" ארון, שהשיא בן 755 הומראנס היה ברשותו במשך 33 שנים, הקליט הודעת מחווה על קלטת. ארון אמר מראש כי אין בכוונתו להיות נוכח באיצטדיון כשבונדס ישבור את השיא. "כמו ב-1974, גם היום אני מקווה ומאמין שהשיא הזה ימריץ אנשים אחרים לנסות ולהגשים את חלומותיהם.

פרטים נוספים ועל יתר המשחקים - בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully