וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל נתן:"הנבחרת שיחקה טוב מאוד"

6.8.2007 / 22:46

כך מסכם הערב עוזר מאמן נבחרת הנשים, טל נתן, את ההפסד לאוקראינה, 84:78 לאחר ההארכה. ליעד סואץ' וקטיה אברמזון הצטיינו בישראל

נבחרת הנשים של ישראל סיימה הערב (שני) את משחק האימון הראשון שלה מול אוקראינה בקייב, בהפסד 84:78 אחרי ההארכה. בתום הזמן החוקי היתה התוצאה שיוויון 72, כשליעד סואץ' היא זו שמשווה בשתי קליעות מקו העונשין. הישראליות פתחו פער של 13 נקודות הפרש ברבע השני וירדו להפסקה ביתרון תשע, 36:45.

בתוספת הזמן הצליחו האוקראיניות לקלוע שתי שלשות, שבעצם הכריעו את המשחק. מחר תקיים הנבחרת משחק אימון נוסף מול אוקראינה וביום רביעי תקיים משחק שלישי מול אותה נבחרת. ישראל תשחק בטורניר ההזדמנות השנייה של אליפות אירופה מול נבחרות הונגריה ובולגריה, המשחקים יתקיימו במהלך חודש ספטמבר.

עוזר המאמן טל נתן אמר בסיום: "יחסית למשחק אימון ראשון הנבחרת שיחקה טוב מאוד. היתה ירידה מסוימת לקראת סוף הרבע השלישי. חילקנו עומסים בין הבנות מכיוון שמדובר במשחק אימון שהמטרה בו היא לתרגל מצבים. יש בהחלט כמה נקודות חיוביות בנבחרת, אבל יש גם כמה נקודות שטעונות שיפור".

קלעו לישראל: ליעד סואץ 18, קטיה אברמזון 15 ו-7 ריבאונדים, לירון כהן 12, מירב דורי וג'ניפר פליישר 11 כ"א, לייני סלווין 4, חן נוסל 3, קטיה לויצקי ואיילת כהן 2 כ"א. אצל האוקראיניות הירבתה לקלוע: גורבנובה 27 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully