וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנטור: "לא הספקתי להגשים את כל החלומות"

1.8.2007 / 19:31

אחרי 14 עונות יורד גיא קנטור ללאומית, וישחק בהוד השרון. בראיון הוא מסביר: "קיבלתי הצעה מסטארט-אפ, אבל לא רציתי להפסיק לשחק"

בגיל 33 וחצי, אחרי 14 שנים של כדורסל ברמות הגבוהות ויותר ומשחק ברמת השרון, הפועל אילת, הפועל גליל עליון, הפועל חולון, מכבי רעננה, בני השרון הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון, ירד השבוע גיא קנטור לליגה הלאומית, וחתם במכבי הוד השרון.

קנטור, שבמשך רוב הקריירה שלו שיחק כרכז ראשון בעולם של רכזים זרים, יחזור לשתף פעולה עם ישראל לב, ממאמניו הראשונים כשחקן בוגרים והיום המנהל המקצועי של הוד השרון, ועם חברו הטוב עמי נאווי, מאמן הקבוצה. בראיון לאתר מנהלת הליגה מסכם הרכז הותיק פרק מפואר.

על הירידה לליגת המשנה סיפר קנטור: "קיבלתי הצעת עבודה בסטארט-אפ, שזה משהו שהיה ברקע כבר כמה שנים אבל כל פעם דחיתי אותו בגלל שהיו לי הצעות בליגת העל. עכשיו ההצעה עלתה שוב, ובמקביל עלו הצעות מליגת העל שלא ממש רציתי מסיבות של מחויבות או זמן על הכביש. אני אוהב כדורסל, לא רציתי להפסיק לשחק בכלל ואני חבר טוב של עמי נאווי, וכשסיפרתי לו על ההתלבטויות שלי הוא אמר שאפשר לעשות משהו שהוא פחות או יותר באמצע".

"לא חיפשתי את הקבוצה שתציע לי הכי הרבה כסף או קבוצה שהמטרה שלה היא לעלות ליגה, כי היו גם הצעות כאלה. אם ההחלטה הייתה נטו כסף הייתי ממשיך בליגת העל או בקבוצות אחרות בליגה לאומית, אבל העדפתי בשלב הזה ובשילוב כל הדברים האלה לקבל את ההחלטה הזאת. המטרה היא לא לחזור לליגת העל, אלא ללכת לכיוון חדש".

למרות אינספור שנים בליגה הבכירה, קנטור מתקשה לבחור רגע מיוחד מכולם: "היו המון, ולכל אחד היתה המשמעות וההקשרים שלו, אם זה משחקים אישים שהיו מעל הממוצע, הישגים קבוצתיים שהיו או חיבור לקהל. יש לי המון חוויות בכל המובנים ובכל העונות, ובהרבה מובנים הגשמתי הרבה חלומות שלי, שכשהייתי ילד לא חלמתי להגיע אליהם. תמיד יש חלומות שנבנים תוך כדי ולא את כולם הספקתי להגשים – אליפות וגביע, שקשה להשיג אותם בארץ - אלו דברים שחולמים עליהם בתור ילדים. בכלל, כשהתחלתי לשחק החלומות שלי היו הרבה יותר צנועים: השאיפה היתה להגיע לליגת על ולהוביל קבוצה והגשמתי את זה בהרבה עונות".

על ההבדל בין ליגת העל והלאומית אמר קנטור: "האמת שאני לא ממש יודע. השנה הליגה הולכת להיות מאוד חזקה ויש חמש קבוצות שמתמודדות על העלייה, ורק מעצם העניין הזה הליגה אמורה להיות תחרותית. אני חושב שההבדל הכי בולט הוא מספר הישראלים שיהיו בכל קבוצה, אבל מעבר לזה נצטרך לדבר בסוף העונה. אני יודע שזאת ליגה קשה ותחרותית אבל קשה להשוות אותה לליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully