וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון החמיץ פנדל, ליברפול החמיצה תואר

27.7.2007 / 17:35

יוסי בניון נכנס בדקה ה-65 במשחקה של ליברפול מול פורטסמות בגמר הטורניר שנערך בהונג קונג. אחרי 0:0, הוא החמיץ בבעיטות ההכרעה

יוסי בניון היה קרוב היום (שישי) פעמיים לכבוש את שערו הראשון במדי ליברפול. בפעם הראשונה תוך כדי משחק ובפעם השניה בדו קרב הפנדלים. כל זה קרה בגמר טורניר גביע אסיה לקבוצות אנגליות בהונג קונג, כשליברפול פגשה את פורטסמות. בתום 90 דקות התוצאה הייתה 0:0 ובסופו של דבר, פומפי ניצחה 2:4 בפנדלים.

יוסי בניון פתח על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-65. כמה דקות מאוחר יותר, נראה היה שהוא בדרך לשערו הראשון אחרי שמצא את עצמו לבד מול שוער פורטסמות דייויד ג'יימס, אלא שהשופט פסק לנבדל. השערים לא הגיעו ובתום 90 דקות ההכרעה הועברה לדו קרב בעיטות עונשין מ-11 מטרים.

עבור ליברפול, הדו קרב התחיל מצויין כשאוטאקה מפורטסמות החמיץ מול ריינה, אלא שהחמצה של פרננדו טורס בפנדל השלישי של ליברפול, איזנה את התוצאה. את הפנדל הרביעי ניגש לבעוט בניון, שכיוון לפינה הימנית של דייויד ג'יימס, אלא ששוערה של פומפי זינק מצויין והדף. הפנדל הבא של קרנצ'יאר, הקרואטי של פורטסמות, הכריע את המשחק.

ליברפול סיימה את מסעה במזרח הרחוק, משם היא תמריא לטורניר רוטרדאם בהולנד. האדומים יפתחו את הטורניר במשחק מול שנחאי שנהואה הסינית.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully