וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינו: "ההנהלה החדשה מאשימה אותי ששילמתי בשחור"

26.7.2007 / 17:37

אלי זינו מסביר מדוע לא העביר את הבעלות על הפועל באר שבע בבקרת התקציבים. ברקת: "בסך הכל אמרנו לשחקנים שנכבד רק מה שכתוב"

לא, זה לא נגמר, עדיין לא. הפועל באר שבע הייתה אמורה להחליף היום (חמישי) בעלויות בבקרת התקציבים, אולם התהליך מתעכב. בגזרת אלונה ברקת עדיין מנסים ללמוד את הנושא, והתגובה היחידה שמסר הדובר, עו"ד לירן אלרם, היא כי "יש מספר בעיות שאנו מנסים ללמוד ולטפל בהן".

ואולם, יאיר רבינוביץ', יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, מספר מהי בדיוק הבעיה: "קיבלנו הודעה מאלי זינו, הבעלים הקודם של הקבוצה, כי הוא חוזר בו מהבקשה להעברת הזכויות".

בבאר שבע צצו בימים האחרונים בעיות, כששחקני הבית, ובראשם השוער אסי רחמים, טענו כי ברקת אינה מכבדת את החוזים שעליהם חתמו עם זינו. ברקת, מצידה, אמרה כי תכבד כל חוזה וכל הסכם חתום, אך לא תתייחס להבטחות שנמסרו בעל פה. רחמים לא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בבולגריה.

את תגובתה של פרקליטתו של זינו, עו"ד מיכל ראובן-אביטן (שהיא גם פרקליטתו של רחמים ועוד מספר שחקנים בקבוצה - ד.ר.), לא ניתן היה להשיג. זינו עצמו אמר לאתר "my-negev.co.il": "שלחתי מכתב שאני לא מגיע לבקרה הערב להעביר את הבעלות. ההנהלה החדשה מאשימה אותי שערכתי חוזים כפולים ושילמתי בשחור. מה, הם לא מתביישים? שיוכיחו את זה ושידאגו קודם לשלם את החוזים החתומים. הם יכולים להגיד מה שהם רוצים, גם שרצחתי את רבין... אני כרגע באמצע התדיינות איתם ואני לא יודע מה יהיה הלאה".

תגובתה של אלונה ברקת, באמצעות עו"ד אלרם: "אנחנו מאוד מופתעים מהצעד של זינו. רצינו בסך הכל להמשיך את התהליך ולהעביר את הבעלות על הקבוצה. אנחנו לא האשמנו את זינו בשום דבר. פשוט כמה שחקנים באו וביקשו דברים מעבר לחוזה ואנחנו אמרנו שנכבד רק מה שכתוב בחוזה. נגיש בקשה חדשה להתאחדות לקבוע פגישה חדשה, כדי שהבעלות תעבור כמה שיותר מהר. אנחנו כרגע ממשיכים כרגיל".

"עכשיו הכללים במועדון שונים"

עוד לפני שנודע על בעיות העברת הבעלות, דיברה אלונה ברקת ב"עושים ספורט" בגלי צה"ל. ברקת סיפרה כיצד נולד מהלך הרכישה ומהם מניעיה: "אני אוהבת כדורגל הרבה מאוד שנים, ומה שעניין אותי בבאר שבע זה הפוטנציאל האדיר שיש לעיר הזו וכן למינוף התדמיתי של הנגב. כשראיתי את צימאון האוהדים ידעתי שזה משהו שאני חייבת לעשות. אני מאוד מאמינה בפילנטרופיה חברתית, וכך אני יכולה לתרום לקהילה ולכדורגל.

"באר שבע היא אתגר, ובגלל זה נכנסתי לשם. אם נצליח בתוכניותינו להעמיד קבוצה ראויה זה יגרום אושר להרבה אנשים, ואנו נשיג את המטרה שלנו. אנחנו מתחילים באיחור מאוד גדול, ומשקיעים לטווח רחוק. הצוות הניהולי והמקצועי מאוד מחויב למועדון, אנו עובדים 24 שעות מסביב לשעון".

ברקת התייחסה גם לעתיד ויודעת שכסף היא לא תראה מהעניין: "אני מודעת לזה שיהיו הפסדים. המועדון לא במצב טוב בלשון עדינה, וזה לא 'זבנג וגמרנו' כי נכנסתי לקבוצה. אני מנסה לעשות תאום ציפיות מול האוהדים, והם צריכים גם להיות ריאליים. אני בונה תוכנית חומש, ובשנה הראשונה אשמח אם נעלה ליגה, אבל יש חשיבות לא פחותה לבניית התשתית. אם נעלה ואז נרד שנה אחר כך, אז לא השגנו את המטרה".

ברקת התייחסה למרמור של השחקנים בעניין החוזים: "הניהול תחת הנהגתי יהיה שונה לחלוטין. לא ענייני איך התנהל המועדון עד כה, ועכשיו הכללים יהיו שונים, ומי שלא יישר קו עם המדיניות לא יהיה כאן. מי שיחרוג, אני מאחלת לו בהצלחה והדלת פתוחה".

איציק יצחקי ממערכת וואלה! ספורט מדווח, כי אסי משיח סגר בבאר שבע ואמור להצטרף לקבוצה במחנה האימונים.

עדכון ראשון: 26.7.07, 13:15
עדכון אחרון: 26.7.07, 17:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully