וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאטו מורגנה של אינטר?

16.7.2007 / 11:43

אלופת איטליה מעוניינת בחלוץ הברזילאי פאטו. טוטי יגיד לא לנבחרת. יובנטוס הקבוצה הכי אהודה בארץ המגף. קאפלו שוקל מעבר לארה"ב

אחרי הסקודטו של 2006/07 אינטר כבר הצהירה שבעונה הקרובה היא מסתערת על כל תואר אפשרי, ומי שלדעת המאמן רוברטו מאנצ'יני, עשוי לעזור לקבוצה ולעשות את ההבדל בשלבים הגבוהים הוא אלכסנדר פאטו. החלוץ, שמשחק בנבחרת ברזיל עד גיל 20, מעניין גם את מילאן וצ'לסי. "אני עוקב אחריו כבר שנתיים", אמר מאנצ'יני, "הוא צעיר, חכם והוא יודע שעזיבת הבית עלולה לגרום בעיות. נראה מה הוא יחליט, והוא מודע לזה שאינטר היא משפחה חמה וזה מועדון שהוא יכול לככב בו".

ומה לגבי העברתו של הבלם הרומני, כריסטיאן קיבו, מרומא? "עקבנו אחריו ואנו רוצים אותו, אבל המו"מ מעט פתלתל", התייחס מאנצ'יני, "עוד נראה איך זה יסתיים". רומא, שבשורותיה משחק השחקן, מסרבת לשחררו, אבל מאנצ'יני לא ממש מתרגש מהקשיים וחושב שגם בלי הרומני, אינטר הפכה הקיץ לקבוצה טובה יותר. "הקבוצה לבטח חזקה יותר מהעונה שעברה, ואנו ניצבים מול שתי מטרות - אליפות איטליה וליגת האלופות. אני מקווה לשחזר את הסקודטו של העונה שעברה, זה יהיה חשוב לעשות זאת, ואין סיבה שלא נעשה זאת".

טוטי יגיד לא לאיטליה

פרנצ'סקו טוטי, חלוץ וקפטן רומא, ממשיך להתלבט אם לחזור ללבוש את החולצה הכחולה של נבחרת איטליה, אלופת העולם, או שמא להתרכז אך ורק בקבוצתו.

לפי דבריו של המלך הבלתי מעורער של הג'ילארוסי, הסיכוי כי יסרב לאזורי ולמאמן רוברטו דונאדוני עומד על כ-80 אחוזים, כפי שדווח בתקשורת בארץ המגף בימים האחרונים. ההחלטה של החלוץ תיפול בימים הקרובים, ככל הנראה עד סוף השבוע הנוכחי.

משחקה הבא של אלופת העולם במוקדמות אליפות אירופה יהיה נגד צרפת בבית ואיטליה חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי טוב להעפיל ליורו. דונאדוני מחכה לתשובה ברורה בקוצר רוח מהחלוץ מכיוון שהוא זקוק לשחקנים שמחויבים במאה אחוז לסמל ולחולצה.

יובנטוס זכתה באליפות, אבל של האוהדים

ה'גזאטה דלו ספורט' מדווח כי בסקר שנערך באיטליה זכו הביאנקונרי ב-17.4 אחוזים והוכרזו בכך כקבוצה האהודה ביותר בארץ המגף.

למקום השני הגיעה מילאן, שקצרה 12.4 אחוזים מקולות המצביעים. היריבה העורנית והאלופה, אינטר, שלישית עם 11 אחוזים. יתר הקבוצות נמצאות הרחק מאחור. אגב, את המקום הרביעי מאכלסת נאפולי, שעלתה השנה לסריה A.

עוד לפי הסקר נודע כי רוב אוהדיה של אינטר מצויים בטווח הגילאים שנע, לא תאמינו, בין 45-54, ככל הנראה כתוצאה מהקבוצה הגדולה של שנות ה-60. מן העבר השני, תרתי משמע, למילאן מספר האוהדים הגדול ביותר בקרב הצעירים (מתחת ל-24), ושוב, כנראה לאור הצלחותיה ב-20 השנים האחרונות.

קאפלו שוקל מעבר לארה"ב

פאביו קאפלו, המאמן המודח של ריאל מדריד, הודיע כי סירב לשתי הצעות, אך הוא שוקל מעבר לארצות הברית, בדיוק כמו דיוויד בקהאם.

"דינמו קייב ולוקומוטיב מוסקבה העבירו לי הצעות מעניינות, אבל ויתרתי עליהן" אמר דון פאביו ל'גאסטה דלו ספורט' "כמו כן קיבלתי טלפון מארצות הברית ואני חושב על זה. זה יכול להיות ניסיון מעניין. לא בגלל הכסף, אלא בגלל הרצון לעזור לכדורגל להמריא שם".

אלכסיי לאלאס, מנהל הלוס אנג'לס גלאקסי, שהחתימה את דיוויד בקהאם לחמש עונות, חשף כי בכוונת קבוצתו להביא כוכב נוסף, אחד העונה לשם רונאלדו. "הלוואי שהוא יגיע לכאן בין אם זה יהיה אלינו ובין אם זה יהיה למועדון אחר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully