וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה קבאנה: ברזיל הביסה 0:3 את ארגנטינה

16.7.2007 / 1:54

ברזיל הגיעה כאנדרדוג לגמר הקופה אמריקה, אבל רקדה כל הדרך לגביע עם ניצחון 0:3 על ארגנטינה הלוזרית. מישהו חשב שזה ייגמר אחרת?

קראו להם אנדרדוג, אמרו שהם הגנתיים, טענו שזו לא ברזיל האמיתית. אז אמרו. רקדני הסמבה הצהובים לא התחשבו הלילה (שני) בביקורות של הפרשנים, והוכיחו שוב מי הנבחרת הטובה ביותר בדרום אמריקה, אם לא בעולם כולו. ברזיל הביסה 0:3 את ארגנטינה בגמר הקופה אמריקה, והתכולים-לבנים ייאלצו להמשיך לחכות לתואר המיוחל. ז'וליו באפטיסטה כבש ראשון כבר בדקה הרביעית ושינה לגמרי את המשחק, אז’אלה (40) בשער עצמי הכפיל את התוצאה, והמחליף דני אלבס (69) הפך את זה באופן רשמי לתבוסה. איזו השפלה.

האמת, זאת עדיין לא ברזיל האמיתית. דונגה אולי סתם את הפה לכל המקטרגים, אבל העם הברזילאי לא יתאהב בנבחרת הזו, למרות הניצחון הגדול. המאמן הברזילאי העמיד נבחרת קשוחה וחזקה, שבעיקר ידעה להתגונן ולהציג משחק מסודר וטקטי. הסלסאו לא נתנו למסי, ריקלמה ומסי מרחב מחיה, ולא היססו להשתמש בעבירות נוקשות כדי לעצור אותם. ברזיל של דונגה היא לא קבוצה של אמני שליטה בכדור, אלא של לוחמים גדולים וחזקים, שלקחו כל כדור גובה וניצחו בכל מאבק במרכז השדה. אז מה.

דני אלבס, שנכנס בחילוף כפוי, היה גיבור המשחק, עם שער מצוין ובישול, והוכיח שוב את העומק של הברזילאים. הצהובים-כחולים, אסור לשכוח, הגיעו לטורניר הזה בלי קאקה, רונאלדיניו ורונאלדו, ואם בהרכב משני הסלסאו מביסים 0:3 את ארגנטינה, זה אומר הרבה על הבדלי הרמות ביבשת הלטינית. הקבוצה של אלפיו באסילה שלטה ללא עוררין לאורך כל הטורניר, הייתה הנבחרת הכי אטרקטיבית, כבשה הכי הרבה שערים, אבל שוב נכנעה במאני טיים. 14 שנה הארגנטינאים לא חגגו תואר, במה שהופך למסורת לוזרית. מכיוון שכך, אולי בכל זאת עדיף להיות יעיל ומשעמם כמו דונגה, אבל להחזיק את הגביע.

מחצית ראשונה

דקה 4 - גול! עזבו אתכם גישושים, עזבו אתכם משטויות. ז'וליו באפטיסטה קיבל כדור ברחבה, עבר את אז'אלה בקלילות ושחרר טיל לחיבורים. 0:1 לברזיל.

דקה 9 - התקפה נפלאה של ארגנטינה. מסי הגביה, ורון הוריד עם הראש, וריקלמה שיחרר טיל אדיר, היישר לקורה. וואו.

דקה 19 - פריצה נפלאה של מייקון הסתיימה בכדור רוחב, היינצה הרחיק מהקו.

דקה 33 - ריקלמה העביר כדור רוחב שטייל על הקו, אף ארגנטינאי לא היה במקום כדי לדחוק אותו פנימה. דקה לאחר מכן ברזיל איבדה את אלאנו בגלל פציעה, אלבס החליף אותו.

דקה 35 - הגנת ברזיל התקשתה להרחיק, ריקלמה הפציץ מ-16 מטר, דוני התעופף עם הצלה מדהימה והציל גול בטוח.

דקה 40 - גול! פריצה של המחליף אלבס מהאגף הימני הסתיימה בכדור רוחב. אז'אלה, שמסתמן כגיבור הטראגי של המשחק, דחק פנימה לשערו הוא מחמישה מטרים. 0:2 לברזיל.

מחצית שנייה

דקה 64 - ארגנטינה יצאה למתפרצת מהירה, אבל הבעיטה של מסי מתוך הרחבה נבלמה על ידי ז'ואן.

דקה 69 - גול! ואגנר לאב הוביל התקפה מתפרצת מהירה, ובמסירה נפלאה מצא את דני אלבס ברחבה. המחליף לא התבלבל, ושלח כדור מדוד לפינה הרחוקה. 0:3 לברזיל.

הרכבי הקבוצות:
ארגנטינה: רוברטו אבונדנזיירי, חאבייר זאנטי, רוברטו אז'אלה, גבי מיליטו, גבריאל היינצה, חאבייר מסצ'ראנו, אסטבאן קמביאסו, חואן סבסטיאן ורון (לוצ'ו גונזאלס, 65), חואן רומן ריקלמה, לאו מסי, קרלוס טבז.

ברזיל: דוני, מייקון, ז'ואן, אלכס, זי'לברטו, אלאנו (דני אלבס, 34), ז'וסואה, מיניירו, ז'וליו בפטיסטה, רוביניו (דייגו, 90), ואגנר לאב (פרננדו, 89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully