וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל בבית העליון בפדרציה

15.7.2007 / 13:13

שחר פאר גברה על איבון מוסבורגר 3:6, 1:6 בדרך לניצחון 1:4 של הנבחרת על אוסטריה. ישראל נכנסה למועדון שמונה הגדולות בטניס הנשים העולמי

שחר פאר, הטניסאית מספר 1 בישראל, הבטיחה היום (ראשון) את עלייתה של נבחרת הנשים בטניס לבית העליון של גביע הפדרציה, כלומר למסגרת שכוללת את שמונה הנבחרות הטובות בעולם.

פאר פתחה את יום המשחקים השני בניצחון 3:6, 1:6 על איבון מוסברגר (83 בעולם), הטניסאית מספר 3 של האוסטריות, שהחליפה את סיביל באמר הפצועה.

למשחק השני והרביעי במפגש, שהוא לפרוטוקול בלבד, עלתה יוליה גלושקו הצעירה (1135 בעולם), שהפסידה לטניסאית הרביעית בנבחרת האוסטרית, מלאני קלאפנר (639 בעולם) 6:4, 6:3.

במשחק הזוגות שהיה החמישי והאחרון במפגש, ניצחו שחר פאר וציפי אובזילר את הצמד טמירה פאצ'ק למלאני קלאפנר בתוצאה 3:6, 1:6.

שחר פאר-איבון מוסברגר

שחר פאר נראתה משכנעת במשחקון ההגשה הראשון שלה, אלא שמוסברגר הישוותה ל-1:1 ונהנתה מרצף טעויות בלתי מחויבות למציאות של הישראלית במשחקון השלישי, כדי לשבור אותה ולעלות ל-1:2. למרבה המזל, הגיבה מיד בשבירה ועלתה ל-2:3. ברגעים האלה, פאר נראתה הרבה יותר מחודדת, חבטה מדויק מהבייסליין והתעלתה על יריבתה בדרך לשבירה נוספת, אלא שהאוסטרית צימקה ל-4:3. פאר נראתה קצת נסערת בהפסקה שבין המשחקונים, אבל נראה שהיא הצליחה לנקות את הראש תוך כדי משחק, כשניצחה את שני המשחקונים הבאים בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה.

פאר המשיכה במומנטום גם בתחילת המערכה השניה ושברה בדרך ליתרון מהיר של 0:3. מוסבורגר התחילה לרוץ על המגרש והציגה משחק מרשים במשחקון הרביעי, כדי לצמק ל-3:1. ברגע הזה, פאר החליטה שכדאי לגמור את המשחק הזה מהר ולרוץ לחגוג. היא ניצחה בשלושת המשחקונים הבאים בקלות והשלימה ניצחון 3:6, 1:6.

ועכשיו לבית העליון

הניצחון על האוסטריות העלה כאמור את נבחרת הנשים לבית העליון, כלומר למסגרת של שמונה הנבחרות הטובות בעולם. הנשים מעולם לא הגיעו להישג הזה, אבל נבחרת הגברים עם עמוס מנסדורף וגלעד בלום כבר הייתה שם בגביע דייויס.

בימים אלה התקיימו חצאי הגמר של טורניר הבית העליון ב-2007, בהשתתפות: ארה"ב, רוסיה צרפת ואיטליה. משחקי הבית העליון בהשתתפות ישראל יחלו ב-2008. הנבחרות שכבר הבטיחו את השתתפותן הן כאמור ארבע העולות לחצי הגמר שהוזכרו מקודם ונבחרתה של ישראל. גרמניה הצטרפה מאוחר יותר לישראל אחרי שהשלימה ניצחון 2:3 על יפן. הנבחרת השביעית שהבטיחה את מקומה היא ספרד, שעלתה ליתרון 1:3 מול צ'כיה. הנבחרת השמינית והאחרונה בבית העליון תהיה סין, שגברה 1:3 על בלגיה.

ספרד - צ'כיה 1:4
משחקי היום:
אנבל מדינה גאריגס - לוסי ספארובה 3:6, 2:6
לורדס דומינגז לינו - איווטה בנסובה 2:6, 6:4, 3:6
יאגוסטרה ויווס/רואנו פסקאל - קוויטובה/זחלובה 4:6, 1:6

סין - בלגיה 1:3
משחקי היום:
טיאן טיאן סון - ינינה וויקמאייר 4:6, 3:6
זי יאן - טמרין הנדלר 6:7, 6:2, 6:8

גרמניה - יפן 2:3
משחקי היום:
אריקה טקאו - אנג'ליק קרבר 3:6, 2:6
טטיאנה מאליק - איומי מוריטה 4:6, 3:6
גרונפלד/מאליק - פוג'יווארה'מוריטה 3:6, 4:6

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

איטליה ורוסיה העפילו לגמר

האלופה המכהנת, איטליה, העפילה היום שוב לגמר גביע הפדרציה, לאחר שגברה 2:3 על צרפת במאבק דרמטי. היום החל במצב של 1:1, אבל אמלי מורסמו העניקה לצרפתיות יתרון 1:2 אחרי ניצחון 7:6, 0:6, 4:6 על מארה סאנטנג'לו. פרנצ'סקה סקיאבונה, שאתמול גברה כבר על מורסמו, שוב הייתה שם למען האיטלקיות והשוותה ל-2:2 אחרי ניצחון גדול על טטיאנה גולובין 4:6, 6:2, 5:7.

המשחק המכריע, שנערך על החימר לעיני הקהל האיטלקי הנלהב, הפגיש את הזוגות רוברטה וינצ'י וסקיאבונה האיטלקיות מול נטלי דשי וסברין ברמו. סקיאבונה, בשארית כוחותיה, השלימה ניצחון שלישי תוך יומיים (6:4, 1:6, 2:6), ואיטליה תחכה בגמר בניסיון להגן על תוארה.

בגמר האיטלקיות יפגשו את רוסיה, שניצחה גם היא אחרי מאבק קשה את ארה"ב, 2:3. ונוס וויליאמס העלתה את האמריקאיות ליתרון 1:2 אחרי ניצחון 1:6, 4:6 על אנה צ'קבאטדזה, אבל אז נדיה פטרובה השוותה ל-2:2 אחרי ניצחון על מיילן טו (בהופעת בכורה לא נעימה במפעל), 1:6, 2:6.

פטרובה ו-וויליאמס נקראו למשחק הזוגות המכריע, בתקווה להשלים שלושה ניצחונות ביומיים ולחקות את המבצע של סקיאבונה. בסופו של דבר ידן של הרוסיות הייתה על העליונה, כשהצמד פטרובה ואלנה ואסינה גברו על וויליאמס וליסה ריימונד 5:7, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully