וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תאמרו אנדה, אמרו "אלקטרה" רמת השרון

11.7.2007 / 7:51

הנרי זימנד מעביר את קבוצת הנשים לחסותה של חברת מוצרי הצריכה. יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה: "ייווצר חיבור רגשי ותרבותי לקהילה"

חברת אלקטרה היא המאמצת הראשית החדשה של קבוצת הנשים בכדורסל של רמת השרון, שתיקרא "אלקטרה רמת השרון". בחברה למוצרי צריכה, שבראשה עומד המנכ"ל יקי ודמני, התלהבו משיתוף הפעולה עם הקבוצה, ואף חתמו על הסכם ארוך טווח לשלוש שנים. במסגרת הסכם החסות יפעלו אנשי החברה והקבוצה בקרב הקהילה, יובילו מהלכים שיש בהם כדי לסייע לאוכלוסיות נזקקות ויקדמו מהלכים ספורטיביים, חברתיים ותרבותיים כאחד.

יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ישראל, אמר אתמול (שלישי) עם חתימת ההסכם: "כחלק מתהליך מיתוג שהתחלנו בו בימים האחרונים, ומקשר קרוב וחם שהלך והתהדק עם קבוצת הנשים בכדורסל של רמת השרון, החלטנו להוביל מהלך שירתום את כל עובדי החברה לפעילות ומטרה משותפת, במסגרתו אלקטרה תאמץ את קבוצת הנשים קבוצת הנשים בכדורסל מס' 1 בישראל ובכך תיצור חיבור רגשי, חברתי ותרבותי לקהילה בכלל ולענף הספורט בפרט . צעד זה מהווה אבן דרך חשובה בחיי חברת אלקטרה, ובחיי קבוצת הכדורסל וזהו צעד חשוב במסגרת תהליך כולל של חיבור לאחריות, יוזמה ו-"ווינריות" מצד כל עובדי חברת אלקטרה, שייקחו חלק פעיל במשחקים ובפעילויות התנדבותיות, ובכך יתרמו הן לגיבוש החברתי שלהם והן לחברה ולספורט בישראל".

רחל אוסטרוביץ', יו"ר קבוצת "אלקטרה רמת השרון", אמרה במעמד חתימת ההסכם: " אני מאד גאה ושמחה שאלקטרה, החברה המובילה למוצרי החשמל בישראל, בחרה בנו וחתמה איתנו על הסכם חסות לשלוש שנים. יחד נוביל את ערכי המצוינות והאיכות.

"לשמחתי, הנהלת החברה אוהבת ספורט בכלל וכדורסל נשים בפרט, ונעים היה לגלות את בקיאותם והבנתם בנעשה בליגת הנשים ובקבוצה שלנו. שמנו לעצמנו למטרה לפעול ביחד למען הקהילה בדרכים מגוונות וייחודיות, ואני בטוחה שהמיזוג בין רמת השרון לבין אלקטרה יוביל להישגים ספורטיביים וחברתיים כאחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully