וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זידאן מכה על חטא

10.7.2007 / 13:53

שנה לאחר שנגח בחזהו של מטראצי בגמר המונדיאל, אמר המאסטרו: "מה שעשיתי בלתי נסלח". דסאי מקבץ אגדות כדורגל למשחק צדקה

שנה ויום אחרי אותו גמר מונדיאל בלתי נשכח, בו הניפה איטליה את גביע העולם הרביעי בתולדותיה, זינאדין זידאן חושף את מה שאירע בדקה ה-109, במשחק בו צרפת נוצחה בפנדלים על ידי האזורי.

למי ששכח, סובל מבעיות זיכרון או סתם נחטף על ידי חייזרים, רק נזכיר שבאותה דקה המאסטרו הצרפתי נגח בחזהו של הבלם האיטלקי מרקו מטראצי, וקיבל כרטיס אדום במשחקו האחרון בקריירה ככדורגלן. "מה שעשיתי הוא בלתי נסלח", התוודה זידאן באוזני ה"בילד" הגרמני, "זה היה מאכזב והשופט אכן היה צריך להרחיק אותי".

"העובדה שהצרפתים והאוהדים סלחו לי היא מעוררת כבוד", אמר מי שהיה שחקן השנה בעולם, "הם כנראה רצו לנצור את זכרונותיהם הטובים ממני, ולא את הטעות הזו". זידאן אמר לאחר אותו גמר כי "מטריקס" התגרה בו כשקילל את משפחתו, אולם בלמה של אינטר הכחיש זאת נמרצות, ואמר שיפרסם את האמת באוטוביוגרפיה שתצא לאור ב-27 באוגוסט.

מרסל דסאי מקבץ את אגדות עולם הכדורגל

כששחקן עבר כמו מרסל דסאי רוצה לארגן משחק צדקה, תהיו בטוחים שכוכבי הכדורגל בעבר ובהווה יגיעו ועם חיוך על השפתיים. הבלם הצרפתי, שפרש בשנת 2005 אחרי ששיחק 6 שנים בצ'לסי, מארגן ב-7 באוגוסט משחק בין כוכבי עבר עולמיים לשחקני עבר של צ'לסי. דסאי, ששיחק במארסיי ובמילאן, הזמין לאירוע רבים מכוכבי העבר של הסרייה A, וכן שחקני עבר ממגוון ארצות.

ג'יאנפרנקו זולה ישתף פעולה עם רוברטו דה מתיאו, דידייה דשאן, בראיין לאודרופ ומאריו סטאניץ' בצד של צ'לסי. כוכבי העולם יורכבו מאגדות כדורגל כמו רוברטו באג'יו, לורן בלאן, פול גאסקוין, יורי דג'ורקף, דניס ברקאמפ, פרנקו בארזי, ליאונרדו, כריסוף דוגארי, אלסנדרו קוסטקורטה, מאורו טאסוטי וזבונימיר בובאן. מפגש האגדות הוא יוזמה של קרן "לאוראוס", הנתמכת על ידי דסאי, ותורמת את הספורט למלחמה בעוני וקונפליקטים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully